1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol, daar gaat Schleck geen winst pakken hoor haha.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan altijd nog hard op je bek gaan in een tijdrit natuurlijk
    Maar leuk dat Schleck de rit mocht winnen, had ook zeker niet fair geweest als Contador de hele klim erachter rijdt en dan zo gaat winnen :9
    Knap van Sanchez .. maar misschien viel z'n pijn wel mee

    verbaasde me over die bizarre supporters, was daar best koud en dan lekker in je Borat zwemstring rennen :lol:
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de tijdrit van Gesink? Kan hij zijn 6e plek behouden? Denk niet dat hij 5e kan worden want Van der Broeck was vroeger kampioen tijdrijden.

    Zou mooi zijn voor Menchov als hij als 2e kan eindigen maar gun het Schleck eigenlijk veel meer.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja die toeschouwers joh, helemaal gek word je daar van.. Je kunt helemaal niet uit iemand's wiel demarreren zo :mad:.
    Gelukkig hoefde Contador dat niet, maar daarachter was dat nogal kut.. Hesjedal reed weg en Gesink kon niet volgen omdat het te smal was.

    Gelukkig ging alles goed, maar van mij mogen die gasten eens een dikke boete krijgen.
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Schleck viel dan zogezegd aan, maar de keer dat Contador wat gas gaf, had Schleck het meteen erg moeilijk.

    Gesink doet het echt goed *).
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat Schleck probeerde om Contador kapot te rijden.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    schleck probeerde a la Rasmussen contador eraf te rijden. ach helaas maar wel een mooie rit en een beetje vuurwerk!
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik denk dat Menchov na de tijdrit nog 3e wordt, en het is te hopen dat Gesink die 6e plek weet vast te houden.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ach 5e 6e 7e 8e maakt denk allemaal geen verschil
    top 10 it is :)
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet. Ik vind het een beetje slappe hap dat er niet eens gevochten wordt om de etappezege. Tuurlijk heeft Schleck hem meer verdient, maar het gaat er om wie als eerst over de streep komt. En Contador had denk ik gewonnen als het erop aan zou komen.

    Sport moet hard zijn.
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vond dat dit wel moest ter compensatie van het doorrijden toen de ketting van Schleck er af ging.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pf dat heeft er helemaal niets mee te maken? 8)

    Het gaat erom dat Contador vandaag de Tour heeft gewonnen, en Schleck heeft de ontsnapping gezet en hele tijd kopwerk gedaan, en mag daarom de etappe winnen... Verder is dat ketting incident helemaal geen issue, vind het ook belachelijk dat het compensatie zou moeten zijn voor iets wat niets voorsteld, iedereen zou doorrijden.
     
  13. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom mag dat? Waarom gaat Contador niet gewoon volle bak ervoor om als eerst over de streep te zijn?

    Omdat hij Schleck de zege wel gunt. Maar sport gaat toch niet om gunnen?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Whatever, ik denk dat jij de onderlinge relatie niet kent tussen Andy en Alberto?
    Het is daarbij een soort ongeschreven regel in het wielrennen, maar daarvoor moet je het denk echt volgen om te begrijpen ;).
    Respect is belangrijk in het peloton.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar maak jij uit op dat dat er niets mee te maken heeft? Heeft iemand ze het gevraagd? Ik zou het een goed gebaar vinden. Natuurlijk speelt dat andere ook een grote rol, maar denk dat dit ook wel meespeelde.

    Daarnaast heeft het er trouwens wel wat mee te maken, waarschijnlijk had Schleck anders nu nog in het geel gereden en was het heel anders geweest. :+
     
  16. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het ook wel van Alberto, daar niet van. Ik vind het alleen jammer dat het zo moet zijn.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Omdat het onzin is dat Contador zou moeten wachten op iemand die niet goed met z'n derailleur omgaat?

    Daarnaast, Contador heeft ook al in Spa gewacht, terwijl Saxo op de kasseien vol doorreed toen ze de mogelijkheid hadden om tijdwinsten te pakken.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    het is af en toe een beetje geven en nemen bij wielrennen, ze komen elkaar de komende jaren nog vaak genoeg tegen denk ik.
    Ik denk dat Schleck toen hij doorhad dat hij Contador er toch niet afkreeg, dat Contador ook kopwerk ging doen, zodat ze samen omhoog gaan (en dat ook Schleck meer tijd kon pakken op Mentsjov). Contador wilde dat niet dus hebben ze dan denk een dealtje gemaakt om Schleck te laten winnen.

    Schleck verdient het ook wel :) Zo raakt die 'kettinggate' ook snel weer vergeten. Hoop wel dat Contador bij de tijdrit wel genoeg tijd op Schleck pakt zodat hij niet verliest op materiaalpech/schakelfout.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan Gesink Rodriguez voorblijven in de tijdrit?
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bewezen dan dat het een fout van Schleck was? Heb ik nog niets over gelezen. Als dat zo is, dan ben ik het met je eens. :) Wanneer hij er niets aan kon doen vind ik dat een renner als Contador moet 'wachten'.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina