[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Ik heb de laatste tijd erg weinig nieuws gecheckt, dus ik heb geen idee.
    Maar als ik weer wat heb zal ik het wel laten horen.

Ik heb trouwens wel een must-hear voor mensen die van een wat aparte instrumental EP houden:

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet of deze 2 al gepost waren maar beiden wel het checken waard

ModderEter zag ik nou toevallig dat jij een nummer hiervan uploadde op YT, wel nog steeds een lekker album

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    Die heb inderdaad al een hele lange tijd op youtube staan. :+

Nog 33000 views ook :cool:

Oh, en ik weet niet of jullie hem al hadden, maar Kenichiro Nishihara heeft eerder dit jaar nog een nieuw album gereleased:

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dan had ik toch gelijk had meteen die van jou in me favorieten gedaan al vind ik zelf heart het beste nummer van het album, wat ik al niet over heb voor je ;)

Edit: Editslet maar ja had hem al ook nice

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    Nouja, het was meer een tip voor OscarJ, indien hij beide albums niet heeft. :cool:

Maar nog steeds mis ik Nujabes :mad:

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nujabes is onvervangbaar, maar gelukkig zijn er nog velen die er ook wat van kunnen, zelf vind ik Smooth J heerlijk en nog andere artiesten als emancipator, Saltillo, DJ Okiwari, Blazo, Berry Weight, Nomak, Fat Jon, DJ Whitesmith, Collective Efforts, Hus & Tsunori, Bonobo en dan ben ik er vast nog meer dan genoeg vergeten.

Ook zullen ze niet allemaal richting de style van Nujabes gaan sommige meer downtempo, maar allemaal hebben ze een paar heerlijke nummers. Gelijk 1tje neerknallen hier!

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    Ik ken inderdaad de meeste jazzy japanse producers en hun US associatives. Emancipator is echter eerder trip-hop, maar wel ongelooflijk dope. Valt natuurlijk in hetzelfde straatje als Blue Sky Black Death, waar ik toch wel weer eens wat nieuws van verwacht.

Edit: Oh, er is dus een leak van het nieuwe album:

[yt]u0lWP_jmbKg[/yt]

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Blue Sky Black Death ook leuk al hebben ze me minder weten te pakken, krijg bij sommige nummers echt zo'n down gevoel. Doet me ook meteen denken aan Rjd2 had die niet laatst iets nieuws gedropped :eek: even zoeken.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.727
    The Colossus en nog een met de instrumentals + wat nieuwe instrumentals. Best nice, maar gewoon onder het niveau dat 'RJD2' heet.

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Zal morgen die instrumentals even opzoeken ben nu pitten, maar de nieuwe van Freddie Joachim - Midway was ook eergister of dag daarvoor uitgekomen kan het niet allemaal meer bijhouden/werken. Veel te laat begonnen met het houden van deze muziek, wil nog veel te veel oude dingen ook checken. Genoeg voor vandaag weer, fijne avond nog _0/

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Pascal, wat vind jij eigenlijk van Good Things van Aloe Blacc?
    Dacht dat ik hem al is had beluisterd, maar dat was een oude album (Shining Through) en die vond ik echt niks, maar Good Things vind ik wel echt een lekker album!

Is het overigens wel het goede album, want Good Things zou pas in september uit moeten komen ofzo?

//edit

28 September, raar.

//edit

Tracklist komt overeen, op 2 nummers na.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dacht al dat je ze verwarde de laatste keer toen je het over het album had in deze thread. Al was er wel al een of andere leak geweest waarvan ST beweerde dat het niet het eindproduct was. Was vandaar nogal sceptisch en heb het links laten liggen. Omdat ik er wel benieuwd naar ben ga ik het album nu toch maar downloaden.

Shine Through vond ik in eerste instantie ook niet zo geweldig maar is gedurende meerdere luisterbeurten gegroeid op me. Dat album is natuurlijk wel een mengelmoes van genres. Misschien dat je het daarom ook minder vond.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk heb ik beide albums al. Heerlijke muziek. Vind vooral ''Consider My Love'' echt heel chill.

NamedWarrior, ik zal eens wat checken van de artiesten die je noemde. Thanks in ieder geval!:b:

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Je zal er vast een aantal tof vinden

Deze lange tijd niet kunnen vinden en heb hem hier ook niet gepost zien worden maar was tijd afwezig, ga nu meteen checken vond de vorige super
    Edit: Na paar nummers word dit waarschijnlijk al 1 van de albums voor mij in 2010

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk met jullie kan ik praten :cool:

Incise dropte idd een heel dope album.
    Nieuwe Kero One is ook awesome. Alhoewel sommige nummers me irriteren.

De zwartgedrukte ken ik al door en door.
    Die andere even checken.

Kennen jullie Ruto al?

Edit: Hebben mensen hier ook Last.fm? Altijd geinig om te kijken wat je gemeen hebt.
    http://www.last.fm/user/Maddmonkey

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je even een friendrequest gestuurd op Last.FM. Ik ben in principe niet zo erg actief meer op die site overigens.

Die Incise heb ik nog niet gecheckt. Nu bezig met pindakazen.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op een van Nujabes' albums een nummer van Specifics gehoord, dus ik ging even wat shit checken van hen en maken best chille muziek;

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik kijk af en toe wat ik allemaal beluisterd heb, meer niet :+

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    edit

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  20. I idreamz I