1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad, die hadden het laatste 1 HELE etappe erover dat Sanchez naar Rabo kwam. Op zich niet zo vreemd, alleen hadden zij het over Samuel :lol:
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    en ze staan niet echt bekend als grote wielerkenners ofzo. Ducrot is wel een held trouwens! die uitspraken en verwoordingen van hem zijn echt te grappig.

    En ik zou de giro en de tour rijden omdat de giro de mooiste grote ronde van het jaar is en de tour de meest prestigeuze. De vuelta is toch wat minder dan die twee.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat dachten Evans en Basso ook :lol:
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ik win liever de giro zoals basso en faal dan in de tour dan dat ik twee keer derde zal worden.

    En Evans.. die zal waarschijnlijk nooit een grote ronden winnen.
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Begrijp ook niet dat evans vertrok naar bmc. Die ploeg heeft op kroon, burghardt, ballan en evans na voornamelijk koekebakkers. Bij omega pharma van den broeck,moreno,lloyd.
    Zal wel weer met het geld te maken gehad hebben. Ben trouwens nooit van evans geweest. Kan me nog parijs-nice van vorig jaar herrineren Gesink reed iedereen der af en natuurlijk eeuwige volger evans kon volgen. Gesink is een strijkijzer in de sprint, en evans was zo gierig om laatste 50 meter in de sprint aan te zetten en zo de etappe te winnen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol en jij bent diezelfde gast die Sanchez liever ziet komen? Dat is hetzelfde laken een pak...
     
  7. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoe bedoel je?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die valt ook nooit aan en blijft liefst in het wiel zitten om vervolgens de laatste 50m de winst te pakken.
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij kijkt zeker alleen de tour?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee hoor, kan me een ontsnapping met Ivanov herinneren waarin hij precies hetzelfde deed.
    Is gewoon niet echt mijn type renner.
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ok vraag iemand naar luis leon sanchez. En je zult al snel horen aanvallende renner. Neemt niet weg dat als breukink ploegleider is je altijd een afwachtend rabobank zal zien.
    Daarom word er in mijn ogen ook te weinig gewonnen. Mischien zorgt luis leon sanchez voor een omslag in het denken van Breukink.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    idd! Breukink heeft erg veel invloed op bv Menchov gehad. Toen die overkwam naar Rabo was hij een heel aanvallende klimmer.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vond ik juist zo teleurstellend deze Tour. Van Gesink kon je het niet meteen gaan verwachten, maar Menchov had van mij toch wel eens vaker mogen aanvallen bergop. Dat eeuwige volgen had ook geen zin, Schleck en Contador waren steeds samen weg.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Erg triest van Gesink dat hij niet in Boxmeer is gestart. Ze boden hem 10.000 euro en alsnog was dat vele duizenden euro's te weinig. Eindelijk weer een Nederlander op een mooie plek in de tour en dan krijgt hij direct sterallures :emo:
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh die Gesink had daar natuurlijk helemaal geen zin in na zo`n tour. Laat die jongen lekker doen waar die zin in heeft. Dat ie dan om meer vraagt is jammer, maarja, aan de andere kant kan je als mens (en renner) natuurlijk wel een limiet hebben waar je zo`n bod niet mag afslaan.

    Verbaast me trouwens wel dat ie al 10.000 krijgt om alleen te komen, en het nog afslaat ook. Zo goed worden die wielrenners toch niet betaald?
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Gesink krijgt ongeveer 2 ton per jaar.

    Ik heb hem nu meerdere keren ontmoet door mijn stiefvader, enhij heeft het zeker niet slecht op zijn 24ste(?)
    Als autobheeft ie ook een Audi A6.
     
  17. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    En dat vind jij veel? Vergelijk zijn salaris is met een gemiddelde eredivisie voetballer. Gesink behoort tot de top van de wereld. Dus in verhouding met andere sporten verdient een wielrenner zeer weinig. Sommige mensen hebben het er niet eens voor over om voor 2 ton per jaar een leven als gesink te leiden. Dus zeggen dat het een arrogantie veelvraat is gaat mij veelste ver.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Wie volgt de vuelta nog?
    aantrekkelijker dan de tour en tot vandaag super!!

    Alleen waarom moet Anton nou alweer vallen.. Het is echt niet normaal meer met die gast! net nu die na 2 jaar weer super was en de vuelta gewoon keihard ging winnen!
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was ook zo'n rare valpartij, precies op een rechte "afdaling". Het zag er trouwens wel heel lelijk uit allemaal, hij lag echt compleet open. Martinez kwam ook heel lelijk ten val en bleef best eng liggen, dat zal wel meer zijn dan alleen een sleutelbeen vrees ik.
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dat zag er idd niet best uit nee! En trouwens ook weer Brushegin die valt..
    pff het zijn altijd dezelfde!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina