Zelf net weer een nieuwe mix gemaakt en ik vind 'm wel lekker gelukt! Denk tot nu toe m'n beste, merk dat ik steeds beter wordt. July Mix Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Tja, wie is er nou bekrompen hier? De gene die muziek een goede kans geeft of degene die alles meteen afdrukt als onorigineel en tmf troep?
Alles? Ik geef 1 nummer 2 weken geleden een 1 omdat ik het een schijt irritant nummer vond, als je iets slecht vind geef je het een laag cijfer, wanneer het je irriteert lijkt een 1 me dus ook gepast.. Jij blijkbaar niet, want je gaat het weken later oprakelen en doet alsof ik zo bij alle nummers doe.. Dan ben je bekrompen in mijn ogen dus.
Even een lekker nummertje dan maar jongens? van de laatste EP van dOP waarop overigens alle nummers echt supergoed zijn, maar vond deze toch wel het lekkerste.
Hebben jullie trouwens de nieuwe EP op Size recordings gehoord van Ryan Marciano & Sunnery James? Echt de slechtste release op Size ooit. ''Snitch'' & ''Traffic Jam'', wat een belabberde kutplaten. Eigenlijk kunnen ze alleen goed draaien. Met producen zijn ze echt 3x niks
Ik heb de nieuwe CD van The Chemical Brothers binnen, Further. Klinkt erg tof, echt een album met zn eigen sound. Ik luister trouwens ook bijna nooit dit soort muziek, maar deze cd is toch wel echt nice.
Je hoeft geen sorry te zeggen, want het is gewoon belangrijk nieuws wat zeker in dit topic hoort denk ik. R.I.P.
Binnekort kan je misschien zelf je House muziek maken, of gewoon chille beats enzz. Check: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=145288