1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Armen zijn altijd al wat sterker geweest, schouder door honkbal. Biceps dunno waardoor :p. Denk door werk enzo.

    Ben nu ongeveer 3 maanden bezig. Het is ook lastig om zelf een foto te maken :p.

    EDIT: Sorry voor dubbel :p
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jaja, want van dat balie hangen en al die blaadjes lezen krijg je echt spierballen. :+
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    c1000 jonge :p. Weet ik veel hoe het kan :p
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    3 maanden....goeie ouwe tijd...zo'n 10 jaar geleden 8)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Haha.. Je moet ergens beginnen he :p
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha dat heb ik volgens mij ook een beetje.. sommige lui hebben de ribben meer naar binnen en bij hen steekt de borst al vanzelf voor de buik uit zonder enige training of wat dan ook.

    BTW net fysiek om mee te beginnen.. die armen en schouders zou menig mens jaloers op zijn!! (en ik ook :+ mijn armen bijv. willen voor geen meter maar rug dan weer wel).

    Maar 86kg bij 1.93 is wel redelijk skinny idd. Vaak (naar wat ik gezien heb) begint je lichaam pas te vormen als je je "CM" in "KG" weegt. Dus bij 1.93 vanaf 93 kg (en dan natuurlijk niet alleen vet). Dus dat wordt sowieso 7 kg pakken :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem nog wel dunner ogen dan 86 kg, no offense hoor. Ik heb namelijk sterkere fysieken gezien die net zo droog als gdzr staan, met ook ongeveer 86 kg / 1.93. Betekent dat je kwaliteitsmassa heb? (Of zeg ik nu iets raars?)

    Verder een prima fysiek waar je nog heel wat van kan maken
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als mensen vragen hoeveel ik weeg, en ik zeg 86, dan vinden ze het wel raar. omdat ik er niet zwaar uit zie.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet trouwens zeggen dat zo na een paar maanden shakes drinken ze wel echt mijn neus uit komen.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik nog nooit last van gehad, vind het juist lekker. :+

    Gebruik nu al een tijdje Whey Perfection en bevalt me uitstekend. Lekkere smaken. Cookies en Cream milkshake i.c.m. halfvolle melk en havermout. :9 Voor de andere shakes Berry Blast milkshake.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb Whey Instant Chocolade van XXL Nutrition.
    Het was even wennen, maar het is goed te doen.

    Gister weeg een kilo binnen gekregen.
    Als de bak halverwege is, ga ik wel eens even ergens anders kijken of er wat lekkers te halen is. ;)
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Komt een lijntje op m'n borstkas! En dat zonder whey of andere gore troep. ;)

    Wil niet uitsluiten dat ik het nooit ga gebruiken, in tegendeel!
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat voor lijntje? :confused:
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Misschien in het midden, tussen de twee tiete
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Pics, you sexy beast! :9
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    cocaine lijntje ..??

    8)
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha,

    nee.. Nu nog niet.

    Beetje "Jammer" dat ik morgen op vakantie ga. Ondanks dat je je eetgedrag natuurlijk zelf in de hand hebt, moet ik zeggen dat het idee van 11 dagen alcohol en uit eten me momenteel niet helemaal aanstaat.

    Hopelijk vind ik de motivatie als ik terug kom om de draad weer op te pakken. :)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    En van whey en die "troep" krijg je lijntjes? :+ Snuif je die shit ofzo? :D

    Denk dat je eerst es erin moet verdiepen. Whey zijn eiwitten, je spieren hebben eiwitten nodig om te herstellen, als je veel traint krijgen je spieren niet genoeg eiwtten binnen met normaal eten. Dus whey eiwtten zijn een aanvulling voor je spieren. Of je moet al de hele dag kwark en eieren etc willen eten ;) Kan ook, maar daar krijg je ook wel genoeg van na een weekje ;)

    Volgens mij denken veel mensen hier dat het anabolen ofzo zijn. Terwijl het gewoon maar eiwitten zijn :D Naja verdiep je er maar eens in. En je krijgt er echt geen lijntjes van.. tenzij je het opsnuift O-)
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil eigenlijk ook weer gaan fitnessen, maar het probleem is, na 5 dagen in de week stage lopen en dan in het weekend nog kranten heb ik er weinig zin in. :9 Naja, sowieso wil ik (gezond) aangekomen. Dus misschien ff wat betere tussendoortjes nemen. Want overdag eet ik 5 sneetjes brood (is geeneens zo weinig als ik om me heen kijk), en 's avonds eet ik minstens 2 volle borden weg. En dan nog chips, drop, koek en dat soort troep, maar dat is dit jaar al minder. Toch een goede voornemen waar ik me aan houd!

    Ik ben nu 18 jaar, 70 kg, en 1,83 m. Maarja, niet dat ik broodmager ben, maar er kan wel wat aan vind ik. :) Ik denk trouwens ook dat het gewoon in m'n bouw zit, want m'n vader was ook altijd mager, en dan rond de 40 werd ie opeens dik.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Denk dat hij met gore troep meer duidt op de smaak dan op de werking ;)

    Ben zelf net een paar maanden bezig en let wel op m'n voeding. Denk dat ik pas met voedingshulpmiddelen ga beginnen als ik merk dat ik geen vorderingen meer maak.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina