Lijkt me gekke ervaring Pimmy als je ketting er af loopt zelf nooit gehad hier haha wat gebeurd er precies dan?

Lijkt me eng als tie toch rond blijft slaan of is tie er meteen helemaal af?
En 2K je ben wel beetje technisch toch of wat?

Remmen enzo lekker zelf doen blokken vervangen en of klauwen reviseren stelt weinig voor en bespaart je een leuk stukkie.
Banden bestel ik in Duitsland scheelt 3 of 4 tientjes op hier in Nederland en de levertijd is +- het zelfde,zelf wiel er uit halen en gewoon met velg en band naar de shop om m er om te laten liggen en uit balanceren zijn net die kleine dingetjes die het voor hier niet waard zijn om m voor aardig geld weg te brengen.
Enigste je moet er ff aan durven beginnen maar zit allemaal niet zo moeilijk in elkaar.
Het enigste waar ik m hier eigenlijk echt voor weg breng is voor kleppen stellen of cabarateurs synchroniseren of dat soort dingen

Hier gaat tie volgende maand waarschijnlijk ff weg beetje voor de winterstop om ff Dyno kit ding er in te gooien heb in me eerste versnelling ergens een dood punt hangen en die zou ik er wel graag uit willen hebben,dat soort dingen begin ik zelf ook niet aan qua afstellen enzo dat beter laten doen(H)
Klik om te vergroten...