Zelda: Wie heeft hem al?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door killabee, 29 apr 2003.

  1. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk m'n Cube gehaald! Met Zelda, en het is echt ee heerlijk spel. Volgens mij zijn OOT en MQ ook grafisch iets opgepoetst, echt super! Enige balen is dat ik vergetn ben een memory card te kopen, moet ik tot morgen wachten om écht te beginnen. Ach ja, als je de HD van de Xbox gewend ben...

    Alleen ik heb ff snel één vraagie aan de Cube bezitters, en dat is hoe ik dat spel eruit moet halen, klinkt n00bish, ik weet het, maar als ik klaar ben met spelen en ik doe die klep open om dat spel eruit te halen dan vraagt m'n Cube of ik die disc er opnieuw wil indoen, ik ga dus niet, zoals met de Xbox, automatisch terug naar het hoofdmenu. Klopt dat of doe ik iets fou? Het lijkt me namelijk niet goed voor de disc om hem er zo uit te halen.
     
  2. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik druk altijd eerst de reset knop in, daarna het klepje open en vervolgens het schijfje eruit.


    Succes!
     
  3. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee hoor hoeft niet, en 60Hz tv moet genoeg zijn. Ik zelf gebruik een RGB kabel, maar ook met de standaard kabel krijg ik 60Hz beeld op m'n tv.
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    HE maar kan je nou als je een xbox heb ook testen of je tv 60 hz kan draaien? Plz help!
     
  5. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mn gc altijd eerst uit, bij mn xbox doe k dat niet
     
  6. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat kan! Dan moet je in het Xbox menu (geen disc in de lade doen) bij video instellingen kijken, dan kan je tussen 50Hz en 60Hz kiezen. Als je 'em op 60Hz zet, en je krijgt normaal beeld, dan ondersteund je tv 60Hz. Als het goed is staan dit soort onderwerpen vaak al in de handleiding van je tv-toestel beschreven.
     
  7. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    eej nu we toch bezig zijn, ik ben nu op dat eiland met al die vogels, met die Valoo, en ik weet nu echt niet wat ik moet doen. ik heb dat kleine meisje al naar dat ding gegooid, die gaat naar de Valoo toe, en ik heb 20 gouden veren verzameld voor die rotvogel, wat trouwens een klote werk is en je krijgt er maar 100 rupees voor, en ik heb die brief aan dat prinsje gegeven. en nu ben ik maar aan het zoeken naar dingen die ik kan doen. maar er is niks. ja er is vast wel iets maar ik weet niet wat.

    kan iemand me helpen??

    oow ja, volgens mij moet ik zo'n touw hebben waarmee ik me over een open stuk kan slingeren. want er zitten allemaal van die stokken aan de muur in het midden van zo'n open stuk waar ik een touw aan zou kunnen haken als ik die een had.

    ...............

    ehhm ow ja ook nog, ik heb bij dat bootje dat de hele tijd rond het eiland vaard al 60 keer iets gekocht en dus 60 punten, en dan krijg ik van die verkoper in dat bootje te horen dat ik bij de "Red Postbox" moet wachten tot er een pakketje arriveert voor mij. of ja niet letterlijk er blijven wachten of zo maar bij 30 punten zou ik ook al iets krijgen bij die "Red Postbox", ik weet waar die staat maar ik heb dat cadootje van 30 punten nog niet en die van 60 ook niet, hoe krijg je die of hoe lang moetje op dat pakketje wachten??
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  8. Thundertje

    Thundertje Zwolle Bôppe

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan dus niet.
    Het zit óp het hoesje zelf geprint op dat papiertje achter het plastic zeg maar :/
     
  9. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF meen je dat. Wat een naai streek zeg. Waarom doen ze dat nu weer. Nix tegen de PU hoor maar zo een game wil je toch gewoon in orginele staat hebben zonder gare sticker.

    DAMN slecht hoor.
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is een gouden hoesje.....
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hem 'm ook! Zelda rules! _O_

    Ook super van Nintendo, het hele pakket:
    - Goudkleurig dvd doosje
    - Bonus 2 spellen
    - 7 filmpjes...
    Die Power Unlimited "opdruk" is minder, maar bij sommige films heb je ook zo'n opdruk erop....

    Maar zulke edities moeten er vaker komen (ook voor XBOX).
    Dat maakt het een stuk leuker.

    Het spel zelf is super, net een tekenfilm.
    Het is dat ik ook nog wat andere dingen moet doen, anders zou ik heel de dag spelen.
    Maar ja, op deze manier heb ik langer plezier van het spel.
     
  12. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal wel de gewone, (niet limited edition, mischien staat die PU sticker daar niet op, hehe. Komt nog is bij, ik heb OoT hier ook ergens liggen so its no biggy)

    Kga eerst Xenosaga proberen uit te spelen:)
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Psxshop belt net..
     
  14. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn lijkt die echt zwaar saai.
     
  15. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ie ergens in Utrecht nu te krijgen is?
     
  16. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Bestel gewoon via i-net.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelda : net een uurtje gespeeld, maar oh boy wat een spel!
    Super gewoon!

    Alleen jammer van dat PU dingetje op de cover, maarja. Dat los ik wel een keer op. ;)
     
  18. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Ik heb hem.

    Echt supervet spel. Link is back :9. OoT sfeer is weer helemaal terug, je merkt het meteen. De omgevingen, de gameplay... toppie :).
     
  19. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik me dit voorstellen? hoe ziet dat eruit? is het een stikker of wa?

    maruhm.. kga der morgen om.. jeuj..
     
  20. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is geen sticker is gewoon er echt bijgedrukt. is het teken van de Power unlimited en daaronder 97/100.

    ben nu al best ver. echt een tof spel. heb nu 2 weken vakantie dus zal hem eind volgende week zeker wel hebben uitgespeeld. hehe
    ga ik het lekker nog een keer spelen.


    als halo het waard is een xbox te kopen dan is zelda het helemaal waard een gc te kopen/.
     

Deel Deze Pagina