eej nu we toch bezig zijn, ik ben nu op dat eiland met al die vogels, met die Valoo, en ik weet nu echt niet wat ik moet doen. ik heb dat kleine meisje al naar dat ding gegooid, die gaat naar de Valoo toe, en ik heb 20 gouden veren verzameld voor die rotvogel, wat trouwens een klote werk is en je krijgt er maar 100 rupees voor, en ik heb die brief aan dat prinsje gegeven. en nu ben ik maar aan het zoeken naar dingen die ik kan doen. maar er is niks. ja er is vast wel iets maar ik weet niet wat.
kan iemand me helpen??
oow ja, volgens mij moet ik zo'n touw hebben waarmee ik me over een open stuk kan slingeren. want er zitten allemaal van die stokken aan de muur in het midden van zo'n open stuk waar ik een touw aan zou kunnen haken als ik die een had.
...............
ehhm ow ja ook nog, ik heb bij dat bootje dat de hele tijd rond het eiland vaard al 60 keer iets gekocht en dus 60 punten, en dan krijg ik van die verkoper in dat bootje te horen dat ik bij de "Red Postbox" moet wachten tot er een pakketje arriveert voor mij. of ja niet letterlijk er blijven wachten of zo maar bij 30 punten zou ik ook al iets krijgen bij die "Red Postbox", ik weet waar die staat maar ik heb dat cadootje van 30 punten nog niet en die van 60 ook niet, hoe krijg je die of hoe lang moetje op dat pakketje wachten??
Laatst bewerkt: 30 apr 2003