1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat als Ajax de CL haalt, we nog 2 miljoen aan Barca over moeten maken voor Oleguer. :F: Wat een kutdeal ook. 8)
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die gast bezorgt jullie alleen maar problemen he8)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ideaal toch, hebben jullie een mooi excuusje als je verliest.
    'Weer 2 miljoen bespaard' :thumbs:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het enige wat dat wil zeggen is dat het geld wat gebruikt is om de aandelen Vitesse over te nemen netjes in de boeken stond

    sorry :'-(

    Dat is waar, het is niet alsof de vooruitzichten zonder meneer Jordania nou zou goed waren dus als je een beetje positief denkt dan kan het alleen maar beter worden (of in het ergste geval even slecht blijven)
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    De link met Abramovitsj waar Tyrant aan dacht blijkt niet eens zo gek :9
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij gewoon aan spelen wilt komen. En hij weet dat hij bij Chelsea en Zenit niet aan spelen zal komen.

    Ik heb niet veel meer te leren over clubliefde hoor... Als Ajax wint ben ik ontzettend blij en bij verliezen juist helemaal niet blij... Volg Ajax op de voet. Koop zo ongeveer elk jaar Ajax shirt, op me kamer hangen ook Ajax posters, zelfs een mooie grote vlag van Ajax aan de muur. Dus ik weet niet waarom ik dan geen clubliefde zou kennen?:emo:

    Heb je een link?

    Dat zou echt dom zijn van Ajax als dat de deal is...:F:
    Hoe is de voorwaarde dan? zou Ajax dat geld ook over moeten maken als ze hem zouden verhuren ofzo?

    Uiteindelijk lever de cl toch nog heel veel meer geld op dan de el, ook zonder die 2 miljoen van de oleguer...:F:
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar ehm, dat mag toch helemaal niet? Als dat hard te maken valt heeft mr Abramovich een probleempje volgens mij.

    Eerst maar eens bewijs zien, zou me niks verbazen als dit uit de lucht gegrepen is.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En iedereen gelooft dat opeens omdat een "voetbalbron" dat aan "quote" heeft verteld lol.
    Meestal moet iedereen bronnen bronnen en nog eens bronnen en nu het om een overname van Vitesse gaat is dit opeens een betrouwbaar verhaal :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Feit is wel dat Abramovitsj en onze Georgische vriend wel dikke maatjes zijn. Dus ik zou het helemaal niet vreemd vinden als een derderangs Sinclair bij Vitesse kan voetballen...
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.nu.nl/sport/1674738/ajax-rond-met-oleguer.html
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wat zijn. :eek:
     
  12. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Josh vroeg om een link dus gaf ik hem die? 8)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shit, wat een bagger deal zeg! Ajax krijgt toch 10 mil als ze in de CL komen? Dus dan gaat er al 2.25 miljoen vanaf.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    achja, 7,75 miljoen , het is hebben of niet hebben he:+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is kut omdat het om Oleguer gaat, als het om Suarez ging had niemand erom gemaald maar die Oleguer is dat geld gewoon niet waard :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Persoonlijk ben ik sceptisch over de overname. Engeland is het bewijs ervan.
    Maar ik begrijp de Vitesse supporters ook wel natuurlijk. Er is wat zekerheid financieel en dat is altijd fijn. Blijf het wel apart vinden dat Vitesse hier mee als eerste komt na alle Aalbers taferelen. Blijft toch gewaagd. :)
     
  18. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het hele verhaal apart.
    Het is een oud Georgisch international en hij is voorzitter en bondscoach geweest van Georgie, hoe the fuck komt hij dan aan zoveel geld?

    Zit echt wel iemand achter dan die de centjes overmaakt.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bedrijf. Neem ook aan dat het bedrijf Vitesse overneemt en niet hij zelf.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Van den Boog ontkent gedwongen verkopen bij verlies

    17 augustus 2010 AT5

    Algemeen directeur Rik van den Boog ontkent tegenover AT5 dat Ajax topspelers gedwongen zal moeten verkopen als de club door Dynamo Kiev wordt uitgeschakeld voor de Champions League. Financieel directeur Slop liet eerder vandaag weten die discussie te zullen opstarten intern bij onverhoopt verlies.

    Bekijk video: AT5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina