1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus jij denkt dat dankzij die nieuwe eigenaar ze nu opeens Nilsson kunnen verkpoen voor 10 miljoen:+?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt Ajax ook op een Sopcast kanaal uitgezonden?
    Me broer zit in Canada en wil het graag zien.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Hersenfaal.. 8).
    Ik bedoel aankoop.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zei: ''Give me two days'', dus je moet hem nog even de kans geven :).

    Edit Hybrid: Misschien kan je broer Atdhe.net proberen?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk het wel, anders misschien via Justin.TV. Als ik een link tegen kom dan meld ik het!
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Sorry hoor, maar de jeugd van FCB is nou ook niet zo denderend momenteel. Ajax B1 troefde FCB toch best gemakkelijk af. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, integendeel, maar om nou super blij hiermee te zijn.... :+.

    F Side was inderdaad uitverkocht, jah. Maar het kostte echt geen drol F Side, waarbij sommigen zeiden dat het best prijzig zou zijn. Ik heb nu een kaartje voor VAK 410 :D! Ben er echt helemaal vrolijk van! Ook voor dat vak kost een kaartje amper iets, terwijl er ook vakken zijn (kijksupporters) waar je gewoon bekant 45 euro of meer voor payed.

    Ik denk dat Ajax vanavond hoge ogen gaat gooien. Ik gok op een 2-2 of een 1-2 in het voordeel voor Ajax.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedankt Dakar en Daz. :)
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Channel 74181 of 74178 en anders ook nog op FSC channel op Veetle ;)

    Hier een complet lijst met alle streams ed.
    http://rojadirecta.org/
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja 14 is natuurlijk wel erg veel, maar ik doelde meer op dat bijv bij wegvallen van vdVaart dat je liever geen onervaren speler wil moeten opstellen in een belangrijke wedstrijd
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Barça Atlètic heeft promotie naar de Segunda División afgedwongen, dat weet je? De Barça jeugd is gewoon van een hoog niveau. Ik weet niet meer welk team tegen Ajax speelde destijds (heb het ook niet gezien) maar het kan ook aan de motivatie hebben gelegen.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dat 410 nog niet uitverkocht was dan. Dacht van wel. Bij mij stonden 424 en 425 er niet meer in iig, ach ja. Misschien kwam dat ook wel omdat hij toen alleen open was voor SCC-houders van 410 en dat ze het later pas beschikbaar hebben gemaakt voor anderen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Idd, is het nu wel uitverkocht dan? Anders koop ik ook wel een kaartje voor dat vak..
     
  13. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie 'n kaart voor het vak 410? :9
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    vak410 nogal sneue bedoeling imo :emo:
    17 jarige pubers met een blote bast terwijl het nog geen 14 graden is:F:
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook nog kunnen ja. Maar ik neem aan dat hij weet dat dat niet het echte sfeervak 410 is.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dan zou ik inderdaad veel liever juichen voor de ploeg die tegen m'n clubje speelt omdat het goed is voor m'n toto.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    mwa dat lijkt me sterk, weet niet hoe je in elkaar zit maar dat doe je toch niet neem ik aan. Altijd je clubbie steunen :thumbs:.. maar wist idd wel dat meer ajaxieden een hekel hadden aan vak410 omdat dat steeds meer een blije kinderbende begint te worden.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :emo:
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen fan van dat 'Ultras' gedoe en die doodskoppen met hoedjes(8)) hoor maar ik heb heel veel respect voor wat ze doen. Dankzij hen is de sfeer echt zoveel beter dan voorheen.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Het was gewoon vrije verkoop en ik zag samen met een vriend van mij Vak 410 erbij staan en ik wil wel eens meemaken hoe het daar aan toe gaat. Het kostte maar 25 euro, dus so what?!

    @ Aernhem

    Ik snap dat je blij bent, maar jou reacties beginnen voor mij nu wel irritant te worden. Je doet nu alsof Vitesse de lachende derde is geworden en ze dit jaar meteen kampioen worden. Wat hebben ze tot nu toe binnengehaald? Vrij weinig! Beetje zielige reacties geef je nu telkens. Het stadion van Vitesse is anders nooit vol.

    Ik vind juist dat we blij mogen zijn met een Vak als 410 en de F Side. Ik zeg het echt niet graag, maar het mooie van Feyenooit is toch wel de supporters. Als je ziet hoe de Kuip er tegen aan gaat als er wordt gescoord of het gezang. Respect ook al speelt de ploeg niet goed. Kijk naar ons Ajax. Daar heb je alleen 410 en F Side die de sfeer opvrolijken. Voor de rest zijn het kijksupportertjes. Jammer..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina