1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    goodsoccershop.com
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het rugnummer van Ozil bekend is, even een Real Madrid shirt met Ozil bestellen:)
     
  3. runthegun

    runthegun Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Prima shirt. Kwaliteit is echt goed. Bedrukking is ook echt mooi. Patches zien er mooi uit.
    Niet te onderscheiden van een echt shirt. 1 ding klopt alleen niet. De maat is M en hij is mij veel te klein. Ik ben 1.88 maar een normale M had ik makkelijk aangekund.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm als je 1 meter 88 bent lijkt het me logisch dat een M te klein is?
     
  5. Daan_eps

    Daan_eps New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je een kleine 1.90 bent is een M te klein, dan moet je eigenlijk L hebben, maar die zijn zeldzaam. Btw bornprosper heeft nóg niet gereageerd, wtf.
     
  6. jajatoure

    jajatoure Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op GoodSoccerShop de shirts van Real Madrid(Xabi Alonso) en Chelsea(Kalou) bestellen, maar bij het kiezen van de betaalwijze kan ik niets aanvinken. Hoe ga ik dat managen? Ik lees bij jullie ook over mails etc.?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eh waarom? Ik ben toevallig 1.88m precies, heb meerdere M shirtjes liggen, waaronder ook voetbalshirts ;).
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zat gister ook te kijken, lukt idd niet.
    die goodsoccershop is gewoon 1 grote faal en volgens mij kan niemand er wat bestellen. Kon er ook niet met mn bornprosper account inloggen, ontbreken veel nieuwe shirts en staan veel hele oude shirts op. Maar ff wachten tot bornprosper.com weer online komt
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb in Barcelona Broekje en Kousen gekocht (alvast) voor het Arsenal uit-tenue. Ga zometeen het shirt bestellen, denk bij 9footballshirt.com maar die hebben alleen VISA. Goodsoccershop.com heeft wel paypal en snellere levertijd volgens de startpost.

    Zit nog met een probleem, want vriend wil mee bestellen (Ajax thuis) maar een M is sowieso te klein (hijs 1,92m) voor hem en XL weet ik niet. Hij wilt alleen geen shirt met een brede fit. Valt het XL shirt erg wijd uit?

    Edit: Neem aan dat 9footballshirt de oude thefootballshirt.com is en goodsoccershop jomzajung oid?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal je wel lange benen hebben :+
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 1.90 maar heb ook meerdere M voetbal shirts liggen (Nederland uit, Chelsea uit, AC Milan thuis)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dan zul je wel lange benen hebben :+.
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb een groot hoofd.:+
     
  14. jajatoure

    jajatoure Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt misschien vreemd, maar het schijnt dat www.henkfcvoetbal.tk ook goede shirts aflevert. Voor 25 euro heb je shirt + bedrukking en in 10 dagen binnen...
     
  15. runthegun

    runthegun Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd ook lange benen. Ik heb hier thuis meerdere shirts liggen maat M en die passen gewoon goed. Maarja iemand anders wilde hem wel hebben dus verkoop ik hem aan hem. Bestel ik wel een nieuwe. Alleen op de nieuwe site zijn alleen shirts van vorig seizoen. Ik had hem nog bestelt op Bornprosper. Beetje jammer dat er geen Arsenal meer is.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Valt dat nieuwe Arsenal uit shirt ook niet meer te bestellen nu dan?
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    True, ik ken wel wat mensen die daar shirts hebben besteld. Goede kwaliteit en vrij snel in huis.
     
  18. runthegun

    runthegun Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee op goodsoccershop alleen die van 2009-2010
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha jammer, maar even wachten dan. Want het nieuwe uitshirt van Arsenal is echt nice!
     
  20. runthegun

    runthegun Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die thuis shirt die ik had besteld is echt niet te onderscheiden van echte. Alleen echt jammer dat hij te klein is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina