De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is topsport. Dan kan je best in een trainingspak lopen, niks mis mee. Ik vind die dresscode in het voetbal juist volkomen misplaatst. Waarom loopt iedereen in een pak terwijl het stuk voor stuk sporters zijn? Dát is raar imo.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd
    valt me wel op dat we het vorige seizoen daardoor weinig zakelijke overwinningen hadden *)
    heb je met een trainer in pak toch vaker :D

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat komt omdat alle Italianen in een pak lopen ;) Behalve Luciano Spalletti die ik vanavond weer in z'n trainingspak zag huppelen. En Prandelli heeft er ook dikwijls schijt aan en loopt rustig in z'n kolletje met leren glibberjasje, al zal dat nu wel anders zijn bij de bond.

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat je veel clubliefde hebt, maar met alle respect hoor, ik denk echt niet dat je dat dan blijft volhouden.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jol in pak staat sowieso denk ik niet heel geweldig gezien de bouw van de man :+ maar dit terzijde.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trainingspak wel dan?:9 Maarjah ik stoor me er zelf niet aan (ben geen Ajacied).
    Deed hij dit trouwens ook al in zijn tijd bij HSV en Tottenham?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, zijn pet is legendarisch in Engeland :p.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax wilde hem ook in pak, maar was een beetje desperate toen ze hem wilde aantrekken en hebben ongeveer al z'n eisen geaccepteerd :)

in de winter hebben trainers toch ook zo'n clubjas over hun pak aan

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vaak draagt hij wel een pak na afloop van een wedstrijd uit de Eredivisie.

10. jmerkus

jmerkus Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou je bek kneus, volgens mij heb jij hier meer nutteloze post dan mij

/Mod Ik begrijp dat je je geprovoceerd voelt, maar doe even normaal wil je - Mtthz

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trollolo

12. jmerkus

jmerkus Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben al me hele leven vitessenaar, meer kut dingen gebeurd dan goeie dingen bij die club de laatste paar jaren. en als je nu over vitesse praat als er eindelijk weer iets goeds gebeurd dan ben je gelijk een successupporter 8) en hoezo ben jij voor psv en niet voor fc eindhoven dan, dan ben jij dus ook een successupporter ofniet?

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Moeilijk he, als dit pas jou eerste zijn..

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vind het wel een sterke vraag eigenlijk.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom ik niet voor FC Eindhoven ben maar voor PSV? Omdat ik ben opgegroeid tussen PSV supporters en dan rol je daar vanzelf in. FC Eindhoven is een best leuke club maar heb daar geen gevoel bij zoals ik bij PSV heb. Daarom ben ik voor PSV, maar misschien wordt ik ook wel voor Vitesse, die gaan tenminste CL spelen...

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Omdat je je nooit laat zien in dit topic als je clubje een wedstrijd voetbalt. En nu het goed gaat met je club, ga je je uitleven in dit topic.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet zozeer voor jou individueel hoor, maar de vraag an sich is natuurlijk een sterke. Ik was echt niet voor Ajax en Inter geweest als ze altijd in de hoofdklasse en Serie C1 hadden gespeeld, om maar een voorbeeldje te noemen. In die zin is vrijwel iedereen relatief gezien een successupporter.

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ja tuurlijk, als PSV in de hoofdklasse zou spelen zou het veel minder aanzien hebben en dus minder vaak in de kijker staan en zou ik er waarschijnlijk nooit van gehoord hebben. Tot voor kort (een paar jaar) weet ik ook pas wie er allemaal in de jupiler league spelen. Hoe meer bekendheid een club heeft, hoe meer fans.. En het ligt natuurlijk ook aan de omgeving waar je woont. Zo snap ik ook niet dat sommige mensen in mijn omgeving die hier al hun hele leven wonen voor Feyenoord of Ajax kunnen zijn, dat zou dan van de ouders uit moeten komen...

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat riep ik twee dagen geleden ook al. :eek: Eens dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina