1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    [​IMG] _0/



    @Kevf: Zooo! Dat zijn idd super nette krachtstats.

    Vallen die van mij flink in het niet :+

    Bankdrukken: 1 x 85 (borst loopt ook achter zoals te zien)
    Deadlift : 1 x 80
    Squat : 1 x 90


    Deadlift minder dan ik bench, nogal raar maar het is echt zo :x. Vind Deadlift persoonlijk super k*t om uit te voeren.

    Kevf, jij hebt ook kinderen toch? Hoe vinden die dat, dat hun vader zo'n buffel is? Krijgen jou kids ook whey-shakes mee naar school ipv fristi? :+
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Net begonnen met m'n nieuwe schema.
    Ben nu ongeveer half uurtje terug uit de gym, en ik zit nog te trillen/zweten en sta op punt om over m'n nek te gaan:+

    Zal zo wel ff m'n schema en bedoelingen neerknallen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Bij mij zit het in het bloed, toen ik jong was altijd mee met mijn vader naar de sportschool en tegen de jongetjes in de buurt opscheppen over mijn vaders grote biceps. Dus toen ik een zoon kreeg dacht ik dat hij wel even ging opscheppen over mij. NIET DUS :+

    Hij snapt echt het nut niet van mijn sport en vroeg een paar jaar geleden aan mij 'al die spieren zijn toch nergens goed voor'....echt he.

    Hij speelt zelf gitaar, zit op streetdance en vindt mode belangrijk. Heeft daarnaast een oorbel en een hanekam. Ik zie hem niet naar de sportschool gaan later ;)

    krachtstats zitten aan de max nu. Ow well, train ook al tien jaar oid
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Wtf! 8) Trainen samen met je vader lijkt me juist super! Mijn vader vind het alleen maar handig dat ik de boodschappen in en uit de auto til in het weekend :lol:.

    Geen idee of je dit hier mag bespreken op het forum, en neem me niet kwalijk wanneer het niet mag: Kevf, heb jij er wel eens aan getwijfeld om het één en ander te gebruiken ter bevordering van je groei/kracht? en dan heb ik het niet over supplementen O-).

    Puur uit interesse.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol boodschappen tillen juist vermijden in de rust groeien toch ;)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alsof boodschappen tillen je hele rustperiode verneuken:+.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    was ook maar een grapje vandaar die knipoog...
    maar je hebt ook gasten die in de bouw werken dat lijkt me wel lastig combineren.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat wel ja, oud collega van me werkte in de bouw en die gast was wel behoorlijk gespierd ondanks dat hij nooit trainde. Had dan wel niet een erg uitgebalanceerd lichaam, maar een flinke rug en gespierde armen had 'ie wel erdoor. Lijkt me niet handig als je dan gaat trainen, want lichamelijk put dat je behoorlijk uit.
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Bankdrukken pak je bijna meer dan squat en deadlift en dan vind je dat je borst achterloopt?

    Sowieso had ik wel iets dikkere stats verwacht, maargoed je zal wel niet heel veel hebben gesquat en gedeadlift het afgelopen jaar?
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het ook wel beetje apart dat je 15 kg vvm bent aangekomen, er zo uitziet, maar toch wat matige stats hebt.

    Ik heb een goede 4/5 maanden niet vollop getrained en ik zit ook zo'n beetje tegen die stats aan.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zit er wat onder, maar helemaal niet veel terwijl ik juist de laatste tijd ook erg weinig eraan heb gedaan ( 2 maanden niet getraind en daarvoor ook niet bepaald constant). Had eerlijk gezegd wel stuk hogere stats verwacht met jouw fysiek. Niet dat het erg is, want 90% van de mensen doen het toch voor hun uiterlijk en wat dat betreft zit je gewoon erg goed.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Voel tijdens het typen de spiertjes in mijn linkeronderarm.. Het zijn dus de spiertjes die naar de vingers gaan. Iemand enig idee hoe je hier vanaf komt? Ga nu een maand volledig rust met de armen houden (Dus alleen onderlichaam/benen trainen).. En onderarm veel rekken/strekken. Hoop dat ik over een maand de draad weer kan oppakken!
     
  13. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer aftrekken met je linkerhand ipv je rechter?
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Doe het altijd tweehandig dus daar kan het niet aan liggen...
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    klinkt eerder als RSI achtige klachten ;)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    klopt inderdaad... maar zat wel in het verlengde van een fitness blessure.. hmmm
    maar nu je het zegt.. heb het wil sinds ik bijna altijd met zo'n "mini laptop" werk..
    dom dat ik dat verband nooit heb gelegd 8) misschien heeft het nauwelijks wat met fitness te maken.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    @Aernhem:


    Een maand rust pakken? Je kunt toch wel wat lichter gaan trainen met je armen? Doorbloeding op gang houden lijkt me ook wel bevorderlijk voor je herstel.

    Ben uiteraard geen arts dus het lijkt me verstandiger dat je gewoon even langs je huisarts gaat.



    Mijn vorige foto's waren genomen na een dikke 3 week een low-carb dieet gevolgd te hebben, gecombineerd met veel cardio. Ik stond er gewoon enorm depleted bij. Persoonlijk vind ik iemand met een lading vocht+ iets hoger bf er veel beter uit zien, enkel vind ik het in de zomer wel leuk om wat droger te staan.

    Over mijn kracht stats...tja, ben altijd meer conditioneel bezig geweest met sporten en misschien dat ik daardoor wat achterloop in kracht. Ben een tijdje bezig geweest met het 'Rippetoe' schema (6x6 herhalingen) om mijn kracht te vergroten maar dit werkte simpelweg niet voor mij.

    En dan als laatste, en dan houd ik er ook over op :p, zoals ik al aangaf ben ik niet zeker van mijn start vetpercentage (dus in 2009) omdat ik mij in die periode nooit heb laten opmeten. Ik post geen foto's op een forum om mijn ego te strelen, mocht ik dat uitgestraald hebben neem mij dan vooral niet kwalijk.


    Trouwens wat foto's gemaakt met een normale camera i.p.v. een crappy iphone camera. Gaf mij ook de mogelijkheid een compleet beeld te geven zonder een telefoon vast te hoeven houden in één hand :D. Foto's zijn gisteren gemaakt, na voor het eerst sinds 3 weken veel koolhydraten gegeten te hebben.

    [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nja ook met "laag gewicht" kom toch behoorlijk wat druk op mijn onderarmen te staan. Ik denk dat ik wel gewoon "armfiets" voor de doorbloeding oid. Maar ik wil eigenlijk gewoon een "fresh start" beginnen aangezien ik 2 jaar geleden ben begonnen met fitness en nooit meer dan 3 maanden achtereenvolgens "goed" heb kunnen trainen dus steeds enorme terugval en daar heb ik een beetje genoeg van... wil gewoon een keer een jaar aan een stuk door kunnen bouwen. :)

    edit: gruwelijke pics trouwens als je echt 10+ kilo in een jaar hebt geplakt ben je in no time een beest.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een progress picje:

    Links en midden is oktober 2009... Rechts is nu. Beide foto's ben ik "koud".

    Blur de blur

    Niet de beste foto's/houding, maar ach. Krijg je een idee.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Met alle respect maar met van die pic krijg ik geen enkel idee?
    Nieuw is waar je je shirtje omhoog houd?.. daar zie je alleen je (aangespannen) buik..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina