1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar dat gaf ik al aan, het lukte ze niet om Eto'o te verkopen. De transfermarkt naderde z'n einde en Eto'o en Pep konden niet meer door één deur. Wat denk je dan wat verstandiger is? Eto'o nog maar ff 8/9 miljoen laten verdienen met bankverwarmen en irritaties bezorgen in de kleedkamer? Of een topaanvaller aantrekken en de prijs enorm drukken door Eto'o in de deal te betrekken? Ik zou het wel weten. Jammer dat Zlatan het beoogde niveau dan niet haalt. Maar als hij dan toch cruciaal is in het behalen van de landstitel wat op zich ook weer miljoenen oplevert, dan heeft Barcelona gewoon met deze verkoop hele nette zaken gedaan.

    Chiggy heeft wel degelijk zijn kansen gehad, maar hij bleek gewoon te traag. Voor een defensief ingestelde ploeg zou het waarschijnlijk wel een erg goede aankoop geweest zijn.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb een vraag. Voor hoeveel man kun je kopen met 1 seizoenskaart voor die CL wedstrijden? Weet iemand dat?
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat staat allemaal op ajax.nl (als je Ajax bedoelt tenminste 8) )
    maar volgens mij is het nog niet bekend, wel kun je passe-partout kopen voor je eigen stoeltje
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zou toch zo tof zijn mocht Suarez zijn contract verlengen, Ajax kampioen worden en dan volgend seizoen weer CL spelen mét Suarez.
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat zn contract niet verlengen, dat heeft hij in januari al gedaan
    hij zei in zn gebrekkige Nederlands iets van "jaa darom iek verlenge mijn contract in januari"
    :F:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice!
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Held! _O_
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In de winterstop is hij dus weg! :+
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop het wel arsenal kan wel een goede doelman gebruiken. En het zou een mooie stap zijn voor stekelenburg zelf!!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laat hem lekker nog een jaar blijven en wat CL ervaring opdoen en dan Van der Sar opvolgen :)
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    united wou hem deze zomer al kopen en dan verhuren aan ajax en volgend jaar dan van der sar laten opvolgen. Maar het is nog maar de vraag of van de sar volgend jaar stopt
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou ik ook een prima constructie vinden , en ook al stopt Sar na dit jaar nog niet dan nog kun je bij een club als United wel 2 goede keepers gebruiken
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke loting weer in de carling cup... Spurs - Arsenal. Leuke derby, maar we willen prijzen, en dit is de makkelijkste cup. Heel vaak laat Wenger talenten spelen in de Carling cup. Maar hopelijk beseft hij dat Arsenal een prijs nodig heeft na de laatste jaren. En we willen niet verliezen van de Spurs, North London Glory!

    Manutd en Liverpol weer lekker makkelijk.. Achja en vandaag won Arsenal 1-2 van Blackburn heerlijk dat Walcott in vorm is, love him. Jammer dat van Persie uitviel maar gelukkig maar 10 dagen kwijt! Gelukkig is de Chelsea machine aan het stotteren en winnen ze niet weer met 6-0 en ze speelde slecht heb ik gehoord, zometeen ff match of the day zien. En bij West Ham, crisis?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ibra naar Milan. Wat een pijpslet en wat een kutclub, maarja, dat was beide al bekend. Wel goed voor de Serie A.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach ik snap het wel , liever bij Milan de held zijn dan bij Barca op de bank zitten. Zlatan is volgens mij niet zo sentimenteel dat hij niet voor Milan of Real zou willen spelen omdat bij hij Inter en Barca gespeeld heeft

    En 40 miljoen is niet voor elke club weggelegd. Verbaas me er eerlijk gezegd wel over dat Milan dat zo even op tafel legt, ik had eigenlijk gedacht dat alleen Real of Man city/Chelsea dat neer zouden willen tellen
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb net gelezen dat het 24 miljoen is...
    =(
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Eerste jaar huur, en dan optie tot koop volgend jaar voor 24 mil. :emo:
     
  19. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapitaal vernietiging voor Barca, ze konden hem makkelijk houden maarja. Wordt de CL alleen maarl euker voor Ajax toch? haha Ibra vs Ajax
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    vond 40 miljoen al zoveel
    Milan heeft vorig jaar bijna geen grote aankopen gedaan (alleen Huntelaar?) korten nu iedereen op 50% salaris, dus het leek me niet echt logisch om dan ineens zoiets te doen.
    Gewoon jaartje Zlatan huren en dan weer terugsturen :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina