hey, kwas es op internet aan het kijken voor een telefoon en kwam op www.ikwilgratisbellen.nl, nu staat daar een aanbieding van vodafone voor zakelijke klanten. Dat wil zeggen dat je een kaart van de kamer van koophandel moet hebben als je der iets wil kopen.. maar goed om ff ontopic te komen, der staat dus dat je een xbox + 2 spellen, een playstation + 1 spel en een simlock vrije nokia 3310 gratis krijgt als je daar twee 2jarige abonnementen afsluit, beide van 15 euro per maand, maar met de mogelijkheid om na 4 maanden over te stappen naar 10 euro per maand.. als je dit dus zou doen dan zou je in totaal 320 euro kwijt zijn na 2 jaar, der zijn voor de rest geen overige kosten of iets in die richting, behalve dat je zelf dus nog een telefoon nodig hebt voor 1 abbo. Nu de vraag: heeft iemand ervaring met deze site, want mij klinkt het net allemaal iets te lekker in de oren .. voor de rest staan er geen kleine lettertjes of iets in die richting bij, maar tzou wel heel goedkoop zijn zo.. Doen of niet?
ik zou het niet doen ja het klinkt heel leuk maar wat jij ook al zij het klinkt me iets te lekker in de oren en ik zou nog maar eens op die site kijken vor mischien hele kleine lettertjes maar als je die niet kan vinden zou ik er even over bellen of zo maar niet geleik doen
Zulke dingen zijn altijd een risico. Het klinkt inderdaad eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ik zou nog maar eventjes goed rondsnuffelen op die site!
Ik denk dat je nadat je hebt toegezegd allemaal reclame aanbiedingen krijgt en al dat soort dingen. Ik had het niet gedaan, ook al klinkt het goed in de oortjes...!
doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!doen!!
ik weet niet waar je dat leest,maar ik kan het niet vinden hoor, zulke acties zijn altijd OF OF OF, niet EN EN EN, d'r staat ook een actie met gratis xbox bij,geen telefoon ,wel abo.. site moet wel te vertrouwen zijn, bestaat al een tijdje, zijn nog bekenden ook van me trouwens
Idd je moet het onderscheidt maken tussen en/of. Er staat toch met dik gedrukte letter: XBOX of PS2. Dat betekend niet xbox en playstation 2. Ik vind het ook raar dat de andere posters dit niet gezien hadden! Edit: Sjonge sjonge sjonge toch. Deze aktie geld tot 26 maart 2003. Even de volgende keer goed lezen waar je een thread over start:{ .
Damn, ik dacht dat die actie in de PU cool was. Maar toch: heb al een Xbox en hoef geen PS... En hijs afgelopen...
als je een nieuwe telefoon wil en bel zoveel per maand zeker doen. maar als het alleen om de blokkendoos2 of xbox gaat gewoon een xbox/blokkendoos 2 kopen!!!
Klik op vodafone en dan zie je deze aanbieding: VODAFONE BUSINESS SUPER AANBIEDING Gratis XBox (met twee games: Splintercell en Project Gotham Racing**, Gratis Playstation 2 (met gamekeuze The Getaway of Rally Championship**) en Gratis Nokia 3310 Geen aansluitkosten (2x € 52,50) Abonnementskosten € 15,00 per maand, per aansluiting. 2x 2 jarig Vodafone Business Connect High abonnement Geen verzendkosten (€ 7,00) Maximaal 1 per klant Standaard GPRS-verbinding Hoe meer u belt, hoe lager het tarief Mogelijkheid om na 4 maanden gratis over te stappen naar Vodafone Business Connect Standaard of Medium (lagere abonnementkosten). Toestel is simlock vrij Zolang de voorraad strekt Bestel er staat dus duidelijk EN
Dit kan makkelijk Ik heb een Ondernemers abonnement van O2, en daar kreeg ik ook 5 telefoons gratis (met bedrijf dan) + nog veel voordeel