1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Yo,

X2 het vervolg op de eerste film van de Xmen is gisteren in de bioscoop verschenen, ik heb hem zelf nog niet gezien maar wil hem wel gaan kijken. Nu is mijn vraag aan jullie wie van jullie heeft hem gezien en wat vonden jullie ervan (argumenten zijn welkom alleen geen spoilers plz)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben hem gisteren gaan zien en ik vond de 1 al goed, maar de deze vond ik nog beter. Zeker de moeite waard om te gaan zien en uren te staan aanschuiven.

3. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga er denk ik zondag heen

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb hem nog niet gezien, maar hij schijnt wel beter te zijn dan z'n voorganger. Lijkt me wel een gave film, met Famke Janssen en Rebecca Romijn (bodypainted :9). Denk dat deze wel een bioscoopbezoekje waard is.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond!!!! *w00t*

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb 't eerste deel gezien en ik moet zeggen dat ik de film buiten een paar special effects een ongelovelijke bagger film vind.

Nog geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om 'm te bezoeken in de bioscoop. Wel ga ik 'm huren op dvd en dan ff bekijken met de ogen van een keurslager :)

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, je moet er natuurlijk van houden... Ik vond deel 1 ook best goed, ik denk dat ik ook deze wel in de bios wil zien. Niet dat ik het verhaal zo diepzinnig vind ofzo, maar ik vind de film gewoon leuk om naar te kijken. Als X-men 2 ook echt beter is is het al helemaal leuk...

8. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel coole film...
    Volgens mij zit er ook meer aktie in deze of heb ik ongelijk ?

9. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    ja en veel meer special effects, die je nog nooit hebt gezien zeggen ze.

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben dus echt een fan van de X-men maar deel 1 zuigde idd zwaar. Het verhaal was gewoon saai...

alleen dit verhaal leek mij leuker. dus ik weet niet

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er vanavond heen als ik terug ben post ik wel wat ik er van vond.

12. AZN

AZN Guest

In het 1e deel moest de schrijver/regisseur alle personages introduceren. Daarom vinden de meeste mensen die de x men strips en tekenfilms al kenden de film slecht. En de mensen die het niet kende vonden de film meestal veel beter. Maar in het 2e deel kon de schrijver/regisseur zich meer uitleven op het script. Daarom zal xmen 2 een stuk beter worden in de ogen van de mensen die de strips en de tekenfilms van de xmen al kennen

13. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toevalliig net geweest.
    Deel 1 was bagger zoals al gezegt word maar deze is wel beter. Wel mooie special effects en een paar coole gevechten maar daar houd het wel mee op.. Ik zeg niet dat het een kut film is maar het is zeker geen topper ofzo. Gewoon een leuke film.:)

14. Slayer

Slayer Xbox Is Deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Downloud hem wel......... maar hij lijkt me wel cool:cool:

15. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mijn betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat illegaal is but go ahead.

16. Slayer

Slayer Xbox Is Deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar maar je mag zoveeel nie.:9

17. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    True True

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK heb hem afgelopen donderdag gezien.. Leuke film, maar een paar dingen vielen mij op:

Vond dat Bobby Drake een iets grotere rol mocht spelen..
    Ook kloppen een paar dingen volgens mij niet helemaal..
    Rogue is in de film iets van 17 jaar oud.. Terwijl cyclops, storm, enz al in de 30 zijn ofzo..
    Terwijl rogue in de comic toch echt ongeveer even oud is als de rest...

*spoiler*

Ook vond ik het wel en beetje vaag dat je phoenix op het einde onder water door zag "vliegen"...
    IK zal dan wel iets niet mee hebben gekregen.. maar waardoor is Jean dan ineens in phoenix veranderd (volgens de film...)

*spoiler*

Maar voor de rest vond ik het een hele goede film met genoeg actie om zelfs de niet-fans geboeid te houden

19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tip en je mening, ik denk dat ik hem ga kijken lijkt me in principe vet.

ps die spoilers mochten ietsje onopvallender.

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    heb net gezien....zeer vette film.

*spoiler*

dat is een soort van haar weg gedrukte..ja uhm..krachten laat maar zeggen. Tenminste dat denk ik...want vergeleken met de comic klopt er toch al geen hond van.

*spoiler*

Deel Deze Pagina