neem eerst de peugeot 206 en rij een paar official races zonder een license te halen. voer de auto niet of nauwelijks op en zodra je kan koop je de honda integra '96. dit is echt een heeeeerlijke auto. voer deze helemaal op en voorlopig win je hiermee alle races. koop daarna de lotus elise exige. als je deze helemaal opvoert rij je alle wagens eruit. deze auto spuit echt weg en hiermee kan je makkelijk de eindrace van seizoen 2 nog winnen. ik had zelf na de integra de lotus esprit gekocht. dit is ook wel een aanrader omdat het echt een vette auto is met mooi geluid maar met de exige win je de races echt makkelijk. neem gewoon je tijd en ga niet te snel nieuwe licenses halen. pas als je auto lekker opgevoerd is en je heel makkelijk races wint. ik had echt weinig moeite om races te winnen. owja en voor dragraces die caterham gebruiken.
ps: ik tune mijn auto's altijd zo: suspension bijna helemaal soft, traction ofzo bijna helemaal max, en boost pressure bijna helemaal max. hiermee glij je heerlijk door de bochten en spuit je auto weg bij de start. je banden enz slijten na ong 5 races (hangt ook af van het aantal ronden en circuit enz)
Laatst bewerkt: 6 mei 2003