1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[SegaGT 2002] Beginner's Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door HanTheMan, 10 mrt 2003.

  1. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    die clio wel ja. Maar een clio zoals (een julllie allen welbekende) Jan Bulk voor de deur heeft staan hoef ik niet in m'n garage hor
     
  2. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ik bedoel natuurlijk de volledig opgetunede clio ui het sega gt 2002 en geen andere:)
     
  3. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik die clio alleen maar voor die lange rechte stukken die je tegen 1 andere rijd. daar is hij echt perfect voor.
     
  4. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens hoe je special prices krijgt? Verschilt dit per race of moet je gewoon iedere race schadeloos rijden?
    Nog een vraag: Hoe unlock je auto's en onderdelen?
    En bij welke (official races) kun je speciale auto's verdienen (behalve door te winnen)?
     
  5. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    1. door in de laatste ronde van plaats 5 naar 2 komt of van plaats 4 naar 1
    2. door official races te winnen
    3. zou ik niet uit mn hoofd weten:8
     
  6. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik ga het uitproberen.
     
  7. NeowulF

    NeowulF Nightwulf

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar Rijden jullie eiglijk mee, met de thumbstick of 4-druktoetsen ofzo?
     
  8. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij altijd met de thumbstick. En de knoppen dan in de default setting (A=accelereren, X=rem, B=handrem,Y=achteruit rijden)
     
  9. Daapie

    Daapie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik zeg maar een soort van Halo configuratie, gas met linker trigger, rem met de rechter trigger. Kan je ook beetje gevoel er in leggen :)

    De eerst keer dat ik trouwes die vlam uit de uitlaat zag komen bij de Lancer :eek: dat was ech fucking gruwelijk.
    Vind dat de compleet opgevoerde Corvette het vetste geluid maakt.
    En de GT Concept is gewoon het vehtst.
    Exige heeft de meest relxte wegligging.
    enne wat kan ik nog meer vertellen.. eeehm die Tipo Stradale die jekan winne is echt een wazige auto, die moet je meteen verkope.
     
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    neem eerst de peugeot 206 en rij een paar official races zonder een license te halen. voer de auto niet of nauwelijks op en zodra je kan koop je de honda integra '96. dit is echt een heeeeerlijke auto. voer deze helemaal op en voorlopig win je hiermee alle races. koop daarna de lotus elise exige. als je deze helemaal opvoert rij je alle wagens eruit. deze auto spuit echt weg en hiermee kan je makkelijk de eindrace van seizoen 2 nog winnen. ik had zelf na de integra de lotus esprit gekocht. dit is ook wel een aanrader omdat het echt een vette auto is met mooi geluid maar met de exige win je de races echt makkelijk. neem gewoon je tijd en ga niet te snel nieuwe licenses halen. pas als je auto lekker opgevoerd is en je heel makkelijk races wint. ik had echt weinig moeite om races te winnen. owja en voor dragraces die caterham gebruiken.

    ps: ik tune mijn auto's altijd zo: suspension bijna helemaal soft, traction ofzo bijna helemaal max, en boost pressure bijna helemaal max. hiermee glij je heerlijk door de bochten en spuit je auto weg bij de start. je banden enz slijten na ong 5 races (hangt ook af van het aantal ronden en circuit enz)
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik heb net die Camaro Gekocht maar ik vind hem echt voor geen meter rijden gaat dat veranderen als ik hem helemaal tune?
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eerst de official races doen, met de fiat/peugeot.
    Daar kun je auto's winnen die je voor 100.000 + kunt verkopen.
    En dan kun je al snel betere auto's kopen.
    heeft iemand trouwens tip's voor de ss liscense?
    Die kan ik niet halen
     
  13. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een wagentje kope in het begin (maar niet zo'n bakkie met maar 44 pk ofzo) en dan flink optunen

    ik begon eerst met een punto en toen helemaal getuned zit ie ergens in de 260 pk ofzo echt relext

    dan als je de clio hebt die helemaal optunen en de punto verkopen en daarna is het niet meer moeilijk

    ook vaak nieuwe banden aanschaffen en als t kan de beste die je dan kan krijgen want dan rijdt ie gewoon veel beter
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon eerst een instapkarretje kopen (206 of punto, maakt mij niet veel uit), dan een paar official races en events doen, beetje optunen, maar vooral sparen. ik wou eigenlijk voor de corvette sparen, maar toen zag ik de lotus ESPRIT. niet de exige dus die jullie allemaal aanraden, maar de esprit. is echt een meesterlijke wagen, zeer goede wegligging, vuur uit uitlaat, veel pk's (675 pk aan het eind), echt een wagen die superlang mee kan, heb er de laatste race van seizoen 1 mee gewonnen (yeah).

    daarna gewoon met de ford gt concept gaan rijden, prima wagen, lekker licht.

    toen de ford gt90 gewonnen (event), die echt een extreem goed geluid maakt (mag ook wel met 1200 pk :D ) en echt geweldig rijdt. hij is geloof ik niet beter als de ford gt concept, doordat hij iets zwaarder is maar geloof me het is echt een beest om te rijden, een woord GEWELDIG
     
  15. xbox_thijs

    xbox_thijs wannabe-timesplitter

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de ford GT90 dus helemaal niet lekker rijden... zelfs als hij helemaal zo licht mogelijk is gemaakt en zo veel mogelijk pk's vind ik hem nog niet goed genoeg optrekken... en daar houd ik van, snelle wagens die monsterlijk snel optrekken :D

    maar de esprit is na de instapkar zeker een goede keuze denk ik
     
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    esprit is zeker wel een lekker karretje, kan goed meescheuren met de corvette. de ford gt90 is idd wel langzamer als de ford gt concept, maar ik vind het wel bruut rijden omdat het geluid veel beter is en de vleugel mooi omhoog komt :p
     
  17. Cyberia

    Cyberia Guest

    Ey,

    Koop nooit tweedehands zooi, het gaat altijd kapot! Niets kopen dus!! Je kan beter sparen voor iets nieuws!! Uiteindelijk kost dat tweedehandse toch meer omdat het kapot gaat en je dus zoiezo een nieuw onderdeel moet kopen!!

    Cyb.
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips voor de ss liscense?
    met een jaguar snel rijden, die haal ik lang niet, scheelt altijd 1.5 sec
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Traction control aan. De baan goed leren kennen en vooral rustig rijden (niet glijden etc.).

    Moet toch te doen zijn dan.
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem eindelos geprobeerd, wat is Traction Control?
     

Deel Deze Pagina