1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet echt eigenlijk... je hebt er alleen wel redelijk last van met het bezoeken van sites. Je moet constant inzoomen, want anders kan je het echt niet lezen. Ook zijn er minder apps te vinden in de market (door de lage resolutie), maar die kan je toch downloaden door een andere app te gebruiken. Verder stoor ik me er echt niet aan en is alles te lezen.

    Ik heb hem trouwens ook gekocht als vervangen van mijn MP3 speler (was iPod Touch) en je kan er wel redelijk lang mee luisteren zonder hem te moeten opladen.

    Verder nog wat irritants is dat alle apps worden opgeslagen op het interne geheugen van het toestel, hierdoor krijg je na een bericht dat je toestel te vol zit en dan moet je steeds weer iets verwijderen... dit wordt verholpen in de 2.2 update die er als het goed is aan zit te komen.
     
  2. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort zo'n heeeel leip smartphone ding kopen.
    zit nu een beetje te kijken bij 3 nokia's .

    De N97, de N97 mini en de C6. zijn er toevallig mensen die daar ervaring mee hebben?
    Ik bel eigenlijk niet heel vee mee, dus ik zat er aan te denken hem prepaid te kopen en dan met een blyk prepaid ding, want dan krijg je per maand 1000 gratis sms'jes, en dan ken je voor 10 euro per maand internet erop doen.

    is dit dan goekoper of is een abbo goedkoper?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je een leipe smarthphone wil moet je niet voor de die gaan. Allemaal hun hardware is echt wel out-dated (logisch aangezien ze dezelfde gebruiken), maar het ergste van al is dat die versie (het is nog de "oude") van Symbian zeer buggy/onstabiel kan zijn.
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, en jij adviseert dan?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm, als ik €50,- bijleg kan ik een iPhone 3GS 8GB nemen in plaats van de BB Bold 9700.
    Iphone 3GS

    Hmm... twijfel twijfel.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bij Studentmobiel is ie €20 per maand, 24 maanden en met internet en zonder verdere bijbetaling. Hier.
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Van het weekend een tijdje zitten spelen met de Galaxy S van m'n moeder. Wat een heerlijk toestel zeg, alleen jammer dat ik voorlopig niet mag verlengen.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat je daar een juiste keuze maakt! kwijlt met je mee!:+
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat vond ik een vette phone. Helaas is dat ding poeptraag en waarom dat is weet ik eigenlijk niet. Zelfde chip als de Desire, die is 4x zo snel. Ik ken 3 mensen met een Galaxy S en alle drie hebben een trage versie. Heel vreemd, snap er niets van. Er zit een dikke chip in dat ding en mijn Legend is gewoon rapper dan die Galaxy S. Daarbij is het ding echt TE plastic.

    Ik was echt teleurgesteld in de Galaxy S..
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat Samsung weer zo nodig dat TouchWiz er overheen moet gooien. :emo:
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    De Galaxy S is toch al te rooten?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon uitzetten :+
     
  14. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan via mijn vaders werk een goedkope abbo krijgen via deze site: https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding . Nu is mijn vraag, wat zouden jullie nemen? De HTC Legend is maar €14 per maand, maar zit daar dan ook al internet bij? Of de Blackberry Bold ziet er ook goed uit, maar die kost €22 per maand met blackberry internet. Is dat een goede deal? En is blackberry internet beter dan normaal?
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Is er al iets bekend over de nieuwe reeks HTC's die eind dit jaar op de markt komen?

    Huidige abbo loopt namelijk 12 oktober af, en ben wel toe aan een nieuwe, maar zit te twijfelen of ik niet beter kan wachten.

    En nog een vraagje, als ik een HTC Desire voor 20 euro in de maand bij Studentenmobiel bestel, wanneer begin ik dan met die 20 euro te betalen? Als ik de telefoon heb besteld? Of als hij binnen is?
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, net de HTC Desire besteld, voor 20 eu p/m incl internet. Snap er alleen geen ruk van, kon em vanmiddag niet meer vinden op de site van t-mobile, net opeens wel dus meteen besteld (en 40eu bijbetaald), en nu kan ik em weer nergens vinden op de site 8)
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Geeft niet hoor, van 40 euro lig ik niet echt wakker ;) Daarbij vind ik het altijd wel prettig het gewoon direct bij de provider te doen. Maar dat is het zakelijke deel, probeer em nu maar eens te vinden met een normaal Relax Online abbo..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina