1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    "From the beginning, you know the end"​






    [​IMG]

    [​IMG]
    ~~
    Platforms
    Xbox 360,
    ~
    Uitgever
    Microsoft
    ~
    Developer
    Bungie
    ~
    Genre
    FPS
    ~
    Release datum
    14 September 2010

    [gb]Informatie:[/gb]
    • Bungie and Microsoft are working on a new Halo game, called Halo: Reach.
    • It's out in 2010.
    • Purchasing Halo 3: ODST will net you entry into the Halo: Reach Xbox Live multiplayer beta.
    • You will probably buy it.


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Character renders[/gb]


    Jun
    [​IMG]

    Emile
    [​IMG]

    Jorge
    [​IMG]

    Kat
    [​IMG]

    Carter
    [​IMG]

    Noble Six [dat ben jij]
    [​IMG]



    [gb]Artwork[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Singleplayer[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [gb]Multiplayer[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [gb]Ingame[/gb]






    [gb]Live Action[/gb]








    [gb]ViDoc[/gb]






    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    Standaard - €59.99
    • De game. En een handleiding.

    [​IMG]


    Limited Edition - €79.99
    • Een gamedisc in een speciale hoes in de vorm van een teruggevonden ONI datamodule
    • Een speciale in-game Elite harnasset om te gebruiken in de multiplayermodi van Reach
    • Artifact Bag met een volledig nieuw gedeelte van het uitgebreide Halo universe: de persoonlijke notities en documenten van de maker van het SPARTAN rogramma: Dr. Catherine HaLsey.
    • Dr. HaLsey’s ONI Security Badge
    • Geborduurde Spartan II Patch

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    Legendary Edition - €149.99

    • Noble Team standbeeld, vakkundig vervaardigd door de experts van McFarLane Toys. Het standbeeld is individueel gemodelleerd en met de hand beschilderd. Een must-have voor elke serieuze ‘Halo’ fan.
    • Speciale verpakking met UNSC-thema
    • Een exclusief in-game Spartan armor effect
    • De volledige inhoud van de Halo: Reach Limited Edition, waaronder: ONI data module box, Dr. HaLsey’s JournaL,geborduurde Spartan II patch, Dr. Halsey’s ONI Badge,en de Limited Edition ELite in-game armor.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]





    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]

    http://www.bungie.net/Projects/Reach/default.aspx

    http://halo.xbox.com/en-us//games/haloreach

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Tsja, er is inmiddels niet veel meer te zeggen over deze game. De meesten van ons hebben de beta gespeeld, dus we weten wat er te verwachten valt.

    Een legendarische game waar je vele uren mee zoet bent. Een game waar meer inhoud in zit dan in welke andere game dan ook. Een game met vertrouwde en inmiddels geperfectioneerde gameplay. Een game wat niet bang is om zijn wereld kleur te geven. Een game... fuck it. Een game wat Halo heet. Meer hoef je niet te weten. Koop het!

    De hype kwam wat langzaam op gang, maar %&*$(%^&#^$*( WAAR BLIJFT DE GAME?

    ^top



    [gb]De Game[/gb]

    [gb]Eh? Hoezo?[/gb]
    Als je games van tegenwoordig bekijkt zou je het bijna ongeëvenaard kunnen noemen wat Bungie met Halo Reach doet. Er is zoveel inhoud. Je hebt dit en komend jaar eigenlijk geen andere game meer nodig.

    [gb]Waarom?[/gb]

    Dat wilde ik je in dit stukje vertellen...

    [gb]Oh. Kom maar op![/gb]

    Ok. Ik zal niet al te veel in detail treden en het in grote lijnen vertellen. Ik zou je niet willen vervelen natuurlijk!

    Singleplayer

    Dit is natuurlijk standaard in iedere game. Maar vrij weinig games weten de goede balans te vinden tussen speelduur, variatie in de gameplay en verhaal.
    En je vecht voor de verandering eens een keer niet met luidruchtige Amerikanen tegen Russen of een willekeurig land uit het Midden-Oosten.

    [​IMG]

    Oeh, en eindelijk eens wat anders om mee te schieten dan weer een MP5 of AK-47.

    Needle Rifle ftw!


    De game is ook niet belachelijk kort, maar gaat ook niet tot vervelens toe door.
    Het heeft een fatsoenlijk verhaal.
    Je verveelt je nooit;
    Ga lekker liggen snipen.
    Ga iedereen omraggen met een warthog.
    Probeer een rambo te zijn en ga iedereen te lijf met een shottie en je vuistjes.
    Probeer ´glitches´-easter eggs te vinden in de levels.
    Trommel wat vrienden op, en ga door de campaign in co-op (of speel met onbekende mensen, wat jij wilt). (4 man online co-op, 2 man splitscreen)

    Alleen in de SP dus al genoeg te doen.



    Multiplayer

    De Singeplayer is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar waar bijna iedereen de meeste uren in zal steken is de multiplayer.
    Of je nu een 'pro' of casual speler bent. Er is genoeg te doen voor je.

    Er zijn natuurlijk weer de standaard modes zoals:
    • Free for All
    • Team Deathmatch
    • Capture the Flag
    • Team Swat

    Maar deze zijn natuurlijk niet alles. Bungie heeft nog wat nieuwe dingen verzonnen om je nog langer bezig te houden.
    • Headhunter (Verzamel schedels. De eerste die 25 heeft wint)
    • Stockpile (breng vlaggen naar je 'Stockpile' Het eerste team eerste die 10 vlaggen heeft verzameld wint)
    • Invasion (6 vs 6 - Spartans vs Elites. Elites moeten een Data Core jatten. Spartans moeten dit voorkomen. Dit speltype heeft 3 fases)
    • Generator Defense (Spartans proberen 3 Generators te verdedigen tegen 3 Elites)

    En voor de mensen die wat serieuzer willen spelen hebben ze dit bedacht:
    • Arena


    Dit zijn natuurlijk niet de enige gamemodes, maar anders kan ik bezig blijven!

    Ok. Eentje nog.
    RACE
    [​IMG]

    Je zult trouwens niet meer als Elite kunnen spelen tenzij de gamemode er specifiek voor bedoeld is. Dit omdat er deze keer echte verschillen zijn tussen Elites en Spartans.
    Elites zijn groter, hebben regenerating health en kunnen hoger springen dan een Spartan.


    [​IMG]


    Firefight

    Firefight komt terug. Beter en uitgebreider dan de vorige keer. Meer mogelijkheden. Meer maps. En matchmaking!

    Het is jij en 3 andere Spartans vs de steeds sterker/moeilijk wordende waves van de Covenant. Jij en je teammates maken samen gebruik van hetzelfde setje levens. Als je op een stomme manier dood gaat benadeel je dus niet alleen jezelf, maar ook je teammates.

    Teamwork is een vereiste!



    Forge

    Allemaal niet genoeg? Kun jij het beter dan Bungie? Maak dan maar je levels! Maak je eigen gamemodes. Misschien wordt het ooit even populair als het weirde, maar toch geweldige Grifball van Halo 3!

    Forge is dus terug en beter dan ooit

    Zelfs als je (net als mij) niet de fantasie en geduld hebt om iets leuks te maken kun je er nog veel plezier mee hebben. Gewoon wat rondklooien en tanks op het hoofd van je vrinden droppen bezorgt al een hoop speelplezier.

    Het is dus dat ik zo een slechte fantasie heb, anders zou ik allemaal mooie voorbeelden geven wat je ermee zou kunnen doen.

    Kijk dan maar dit filmpje wat je een indruk geeft:


    Theater

    Aah, de theater mode... Hoeveel uren ik daar wel niet heb doorgebracht in H3, ODST en de beta...
    Je kunt replays bekijken van... alles! Je tijd in Forge, Firefight, Singleplayer en Multiplayer worden allemaal opgeslagen.

    Deze mode heeft geen vaste camera. Neeeeh! Je kunt de camera 'loskoppelen' en vrij vliegen door het hele level. Kijk dus alles terug om nog even hartelijk te kunnen lachen om de blunders van je co-op maat. Kijk hoe je je tactiek kunt verbeteren. Verken de maps zonder steeds afgeknald te worden. Wat ging er op het laatste nu fout?
    Maak een foto van je badass Spartan. Maak een filmpje van je heerlijke killtacular. Doe wat je wilt. Het is niet maar een extra feature, het is een gamemode op zich!

    [​IMG]

    Bungie.net

    Ja, dit zet ik ook bij de features van de game. Ben je even klaar met spelen, kun je je nog de hele tijd vermaken met allemaal stats over je prestaties.

    http://www.bungie.net/stats/default.aspx

    Om een voorproefje te krijgen wat voor stats je kunt verwachte, klik hier.
    Dat zijn de algemene stats. Je kunt ook van alles bekijken per match.​


    [gb]Ok. Dat heb ik toch allemaal niet gelezen[/gb]

    =(

    [gb]Wat is het grootste verschil met Halo 3 en ODST?[/gb]

    Ik denk dat deze 2 dingen voor het grootste verschil zorgen.

    Als eerste

    Armor Abilities / Loadouts

    Heb je Call of Duty gespeeld? Je kent dus de Perks?
    Mooi. Dit is ongeveer hetzelfde. Aan het begin van iedere MP match kun je een loadout kiezen. (ook in de singleplayer komen loadouts voor, maar de impact zal denk ik groter zijn op de MP). Een loadout is een setje wapens icm een bepaalde Armor ability:


    [​IMG]

    In plaats van een hele lap tekst te besteden aan een crappy uitleg van mij laat ik hier dus zien wat ze zijn


    Jetpack


    [​IMG]

    Active Camo


    [​IMG]

    Armor Lock


    [​IMG]

    Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans]


    [​IMG]

    Evade [Alleen te gebruiken met Elites]


    [​IMG]


    Credits

    Credits zullen qua gameplay niet echt een impact hebben, maar ze zullen voor een hoop mensen wel zorgen dat ze meer reden hebben om door te spelen

    Na iedere match krijg je credits (het aantal hangt af van je prestatie en gamemode). Van deze credits kun je leuke spulletjes kopen om je Spartan mooi uit te dossen. Denk dan aan een nieuwe chestplate, mooiere helm etc.

    Als je écht goed weet door te sparen kun je zelfs leuke dingen kopen als de feature dat je hoofd bij een headshot uit elkaar knalt in confetti. Kom op... Wie wilt dat nou niet?

    [​IMG]


    De spulletjes die je koopt voor je Spartan zie je ook in de Singleplayer!​

    [gb]Even tussendoor: Waar is Master Chief?[/gb]

    Hij zit niet in deze game. Dit speelt zich allemaal vóór Halo: CE af.

    [gb]Wat weet je me over de wapens te vertellen?[/gb]

    Er zijn nieuwe. Meest belangrijke: De DMR.

    [​IMG]

    Er zijn oude uit de game gehaald. Meest belanrgijke: De Battle Rifle.


    [gb]Ik vind lopen saai. Zijn er voertuigen?[/gb]
    En er zijn inderdaad voertuigen! Hoera! De leukste is natuurlijk je spaceship dingetje. Al is die wel alleen maar bruikbaar in de Singleplayer. Voor 1 missie. Maar dat mag de pret niet drukken!

    Je kunt er iig vanuit gaan dat er weer wat nieuwe voertuigen aan het assortiment zijn toegevoegd.

    De Brute Chopper is er niet meer. RIP. =(

    [​IMG]

    [gb]Ik begin een beetje moe te worden van The Pit. Zijn er nieuwe maps?[/gb]

    Ja! Al zijn er ook remakes. Welke dat zijn zul je zelf wel zien.


    Spire
    [​IMG]

    Reflection
    [​IMG]

    Zealot
    [​IMG]

    Boneyard
    [​IMG]

    Overlook
    [​IMG]

    Swordbase
    [​IMG]

    Powerhouse
    [​IMG]


    [gb]Ik hoorde dat er een beta is geweest?[/gb]
    Ja.

    [gb]Wat heb ik gemist?![/gb]
    Veel!




    [​IMG]

    [gb]Ziet er leuk uit. Maar hoe weet ik of de game nu echt goed is?[/gb]
    Je vertrouwt mij niet?

    Vooruit. Wat quotes van de pers:















    Metacritic



    [gb]Links naar gerelateerde topics:[/gb]

    Met dank aan DulleNL voor de mega grote startpost, respect!
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer vanouds Halo moet ik zeggen, maar dan in een nieuw jasje! Het spel bevalt me goed!
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Strax maar even online weer spelen is toch veel leuker dan de sp.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    :x

    staat een lekker dikke spoiler in de OP zeg
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De cloak is best vet maar wel weer jammer dat zo langzaam moet lopen anders begin je al weer zichtbaar te worden. En die holographic decoy, werkt het echt? Heb het een paar keer geprobeerd maar niemand trapte er in :)

    Gisternacht duurde het inladen van de Halo: Reach servers wel krankzinnig lang, wel makkelijk 5 minuten en toen moest ie nog naar spelers zoeken. Hopelijk verbeterd dit wat naar verloop van tijd.
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor iedereen die een paar potjes wil doen af en toe:
    zerocha0s1234

    Delen jullie mijn mening dat dit spel erg het gevoel heefft van halo 1? Gewoon die lekkere mogelijkheden weer, dik spel waar fun voor op staat. Het voelt zo anders aan dan halo 3 ofzo.
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die decoy werkt echt ja. Je kan je tegenstanders er aardig gek mee maken. Bijvoorbeeld, jij zit gebukt in een hoekje en laat die decoy de hoek omlopen. Gegarandeerd zullen de meeste spelers hem meteen in zijn rug proberen te slaan. Daarna heb jij een makkelijke prooi omdat hij al met zijn rug naar jou toe de hoek om komt lopen. Werkt echt heel goed.

    En matchmaking werkt bij mij echt tering snel. Doet hij het vandaag wel weer goed?
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb nog niets anders geprobeerd dan gewoon sprinten.
    Werken die andere dingen als die DECOY en zo'n ARMOR (waarbij ze op de grond in een kruipen) ook door de rechter button boven?
    Wat vinden mensen het prettigste? Zelf vind ik het sprinten dus nog altijd het prettigste.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Evade vind ik nog het allerbeste :). Alleen is dat helaas voor elites only.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt aan de map en de game-mode, maar meestal heb ik ook sprint.
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastische game zeg. Online vind ik het nu zo veel leuker ook. Goede maps ook en de oude in een nieuw jasje zijn ook heerlijk weer. Matchmaking en laden gaat ook veel vlotter eindelijk. Dat vond ik bij Halo 3 vaak tenenkrommend.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het voelt inderdaad een stuk frisser aan dan Halo 3. Veel meer gericht op de fun. Ook blij dat ze het XP systeem hebben laten gaan :).
    Ik begin nu ook een beetje de armor abilities te begrijpen, ik focuste in het begin vooral op de Jetpack maar die is vooral bruikbaar in kleine maps merkte ik, voor de groteren is de sprint handiger merkte ik.
    Grappig trouwens dat Jorge eigenlijk een softie is ;). Stoere karakters, dat wel :D.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat klinkt echt geweldig man, echt hilarisch ook. Dit ga ik absoluut uitproberen straks dan. :thumbs:
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat is de multiplayer vet.

    Echt goede actie continu!

    De beta heb ik maar heel weinig gespeeld, die vond ik nogal sloom etc. maar dat kwam denk ik vooral doordat ik veel MW2 speelde toen. Afgelopen weken veel Halo 3 MP gespeeld, compleet andere stijl dan cod maar wat mij betreft veel beter. Als je niet gelijk de tegenstander spot heb je bij halo tenminste nog een kans, bij cod lag je dan al.
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Jetpack werkt ook wel goed is prima te besturen :9
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de MP erg leuk maar ik mis de echte Halo 3 sfeer. Ik wil verdoemd grote maps waarin ik een stuk of 20 wheelman assist haal en de tegenstanders gek draai met mijn Warthog :+

    verder speel ik voor Invasion+Invasion Slayer. Voor Invasion Slayer is leuk vanwege bovenstaande reden :) . En dit vind ik een echt Halo sfeertje hebben.

    Sommige dingen zijn trouwens echt overpowered :

    - Jetpack op Broadwalk
    - Holograms zijn stiekem erg goed . Tegenstander schiet erop, jij komt tevoorschijn schiet op tegenstander. Tegenstander dood omdat die moet reloaden :+


    Oh en de Assasinations zijn briljant. Sommige zijn regelrecht geript uit AC II :emo:
    Spring maar eens van een hoger gelegen stuk op iemands rug, net alsof Ezio in dat Spartan suite zit. xD
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist een dikke plus punt dat hij niet zo erg op halo 3 lijkt 8)
    Ik kreeg echt weer dat oude Halo gevoel :D

    Wat is nu handig om te kopen met me credits voordat ik straks weer alles heb uitgegeven aan nutteloze troep O-)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie niks anders dan lof over de game van mensen hier en dat is heel mooi natuurlijk. Maar is er echt geen enkele doorgewinterde Halo speler hier die baalt dat er niet heel erg veel gloednieuwe maps zijn? (tenzij ik ze nog steeds niet gezien heb, en dan...my bad) Stel ze zouden Battlefield BC3 uit gaan brengen en ze stoppen alle maps uit BC2 erin en maar een paar echt nieuwe, dan ben ik zwaar pissed off. Tot nu toe gewoon niet super veel nieuwe maps gezien. Then again, ik heb Halo nooit superveel online gespeeld. Halo 2 een paar keer en 3 ook.
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkel Halo 3 (+5000 matches online) gespeeld dus ik ben geen 'echte'fanboy. Ken het hele verhaal ook niet *)

    Ik koop gewoon colle dingen in de armory die ik wel cool. Ben nu aan het sparen voor de Firefight Voice van Master Chief. of de Grunt Birthday Party voor je helmet in matchmaking. Wel prijzig allemaal *)

    Is Master Chief in Halo 3 de laatste overgebleven Spartan? :+


    *kuch* CoD map packs *kuch*
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En al die unlockables zijn puur voor de looks he, dus je word er niks sterker of sneller door of wat dan ook, toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina