1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, ik heb ook al tweedehands gekeken naar een minolta versie van de lens. Zijn vrij populair, dus je moet er snel bij zijn :+

    Verder is mij ook opgevallen dat er vrij weinig sony accessoires in de winkels liggen, personeel wou eerst niet eens geloven dat de lens bestaat 8), maar goed voor advies ofzo moet je ook niet bij de saturn of dergelijke winkels zijn :+
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey jongens,

    Ik ben opzoek naar een digitale fotocamera. Alleen is de keuze echt reuze. Ik weet dat Canon al lang mee gaat op gebied van fotografie en daarom dacht ik dus aan een toestel uit de IXUS serie van Canon. Weten jullie hoe de prijskwaliteit verhouding hiervan is? Of hebben jullie nog goeie tips voor me? (andere merken).

    De Canon IXUS 105 voor ca 140 euro lijkt mij als leek een goeie deal. Maar hoe denken jullie daarover?:)
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Bekijk hier wat reviews en hoe mensen daar over oordelen. http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera

    Als je vervolgens daar een leuke camera gevonden hebt, zoek je op internet nog wat reviews en ik denk dat je dan wel een stuk verder komt. Zo heb ik het ook gedaan met de camera die ik wil: Canon 7D
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je moet ook even naar de Lumix serie kijken van Panasonic. Deze zijn erg goed voor compact camera's
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd erg goed..... vooral de dmc serie.

    Echter vanwege de touchscreen en de wat mooiere design heb ik destijds voor de canon ixus210 gekozen.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand een idee waar ik een 17-55 F2.8 IS of 16-35 F2.8 voor canon kan huren/lenen voor 1 dag? desnoods is het van 1 van jullie en dan wil ik er gewoon voor betalen!
     
  7. DiggyDoag

    DiggyDoag Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb goede ervaringen met Pixto-F. Heb daar 2 keer een Nikon combinatie gehuurd. Eenmanszaak, je maakt een afspraak op een ophaalpunt langs een van de grote snelwegen, flexibele gozer.

    Schappelijk geprijsd ook!
     
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor de tip! Heb last minute een 24-70L F2.8 en een 70-200L F2.8 IS kunnen regelen voor morgen het 48 uur film project!

    Dus namens de gehele (15 man tellende crew) bedankt!:b:

    Je kunt ons morgen volgen via twitter op www.twitter.com/BredaFilm

    Ik ben DOP daarvan dus gaat gaaf worden!
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Dikke Ochtend Pik? :+

    Wanneer is die fotografie-dag trouwens?
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    DOP staat voor director of Picture, oftewel ik ben verantwoordelijk voor het plaatje.
    Van camerabeweging tot licht aan toe.

    Weekend was gaaf, heb uiteindelijk de 24-70L het meeste gebruikt.

    Maar de foto-dag is nog niks verder gepland maar had al tegen Tom gezegd dat ik maar weer eens wat ga vast leggen.
    Dus mensen kom maar op met locaties en thema's voor de dag!
    Ook datums met wat jullie een geschikte dag vinden!
    Ik kan in principe ieder weekend en af en toe op vrijdag, ook zou ik in de vakanties kunnen.
    Locaties die ik in stuur:

    Chateau de Noisy (België)
    Chocoladefabriek de baronie (Alphen a/d rijn)

    Dat zijn mijn 2 favo locaties om nog heen te gaan, ik gooi er binnenkort nog wat meer bij:+
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik kan dadelijk 6 weken niet. Ivm schouder operatie. Dus het liefst ervoor of erna
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Watje, niet aan stellen en gewoon lekker sjouwen met een geopereerde schouder :+

    Nee wanneer krijg je die operatie? dan kunnen we daar ffe rekening mee houden:)
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    28 oktober. En aanstellen moet wel want ik moet 6 weken in een mitella rond lopen.

    zit dus van 28 oktober tot 10 december ofzo in dat ding.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een zondag lijkt me het beste, of het moet doordeweeks zijn, maar dan moet het al gauw behoorlijk laat worden. Woensdag of donderdag zou ik waarschijnlijk enigszins op tijd weg kunnen.
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Zondag zou voor mij ook het beste uit komen.
     
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dan ga ik ook voor de zondag!

    Zondag 10, 17 of 24 oktober misschien?
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij zou 17 het beste uit komen, 10 wat minder maar kan wel en 24 kan ik helaas niet.
     
  18. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    10de zou kunnen, de 17de kan ik niet dan heb ik een race, wat wel leuk foto's maken is trouwens. Het is in Groningen het is het hele weekend en ik heb nog een plek vrij in de camper.
    Het weekend van de 24ste zit ik in België ergens aan zee.
     
  19. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Mij maakt het niet zoveel uit, haha.
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het verzet en kan in principe 10 Oktober ook.
    Wie gaan er dus allemaal mee op die datum?
    En waar gaan we heen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina