1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gegoogled, maar er zijn dus meer mensen die last hebben van corrupt save files, schijnt vooral te gebeuren nadat er gebruik word gemaakt van R&D. Ik weet nu wat het is, gewoon de R&D niet doen. Mooi vervelend dit.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vindt dat je netjes rijdt, echt geen slechte rondetijden hoor:)
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanavond mijn eerste races online gedaan, inderdaad een beuk festijn :9. Gelukkig heb ik tot nu toe elke keer de rest kunnen omzijlen (grotendeels dan) en kon ik met enkele andere serieuse racers toch leuk racen!

    Net trouwens een career race gedaan op Silverstone, heeft iedereen hier zoveel onderstuur? De einduitslag was trouwens ook interessant! Kobayashi heeft letterlijk 23 man op +1 ronde gezet :eek:. Misschien moet ik de career maar even laten rusten tot er een patch is ofzo :mad:

    @BBTheOne:

    Niet slecht!
     
  4. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    das het bekende pit probleem Kobayashi heeft geen pit stop gemaakt hopen dat ze dat snel patchen. omdat het nogal vaak gebeurt en niet 1 op de 10 races ofzo.
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Sinds vrijdag de game in het bezit en het hele weekend wel even gespeeld om een aardige indruk te krijgen. Ik als niet formule 1 fan vind de game erg tof, de sfeer zit er goed in, de snelheid is er en het racen met stuur gaat perfect en eindelijk een game met mooie geanimeerde pitstops.

    Wat ik teleurstellend vind is het technische gedeelte van de game. Ik startte de game op en verwachtte eigenlijk toch een game met mooiere graphics en een betere framerate. De garage als menu vind ik tof, maar het ziet er niet uit vanwege de kartels en lage detail textures. Ook merk ik op sommige banen dat de game niet lekker soepel draait. Een racegame waarbij de wagens zo verschrikkelijk snel rijden, moet je geen haperingen hebben, dat verpest de ervaring.

    Laatste puntje van kritiek is dat de actie naast de baan weinig voorstelt. Tuurlijk merk je er weinig van als je met 300km per uur over de baan raast, maar ik had het tof gevonden om personeel met vlaggen naast de baan te zien staan enzo. Ook is het gemis van een safteycar erg jammer. Het hoort er gewoon bij en je kan mij niet wijsmaken dat er in een racegame van dit kaliber geen safetycar op de baan kan verschijnen. Het zijn de kleine dingen die het doen.

    Maar goed, dit zijn punten voor eventueel een 2011 versie. Mijn verwachtingen van deze game lagen gewoon te hoog. Het is een mooie game, ik heb er veel plezier mee, maar hij voelt niet af. Laten we maar tevreden zijn met de onderdelen die we nu wél hebben.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    F1 2011 is al in productie.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Is het zo dat je de game niet ziet staan bij de gamerprofiel op XBOX.COM?
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, hij komt ook niet hier links bij de gamertag te staan. Beetje vreemd.
     
  9. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ze die wel van te voren testen.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De laatste 2 nieuwe games zijn een beetje een puinzooi wat achievements betreft jah. Dead Rising 2 heeft ook geen achievements, hij laat gelukkig het spel wel zien op Xbox.com :9

    Zal vast te maken hebben met de te vroege releases...
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij silverstone, prachtig circuit zeg _O_

    Monaco was trouwens erg lastig, uiteindelijk 19e gefinished, daarna die ene in Canada, meteen Pole position op de Q en de race hele tijd vooraan gereden en makkelijk 1e geworden.

    Straatcircuits.. brr
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hopelijk fixen ze dit wel even, ik wil wel weten welke achievements ik kan halen ;)
     
  13. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter fixen ze eerst o.a. de pitsstops en saved data, daar word ik persoonlijk iets gekker van dan van achievements die toch niemand echt intressant vind.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gefixed!

    Natuurlijk zijn de ingame fixes wel belangrijker, maar met de chievo's heeft CM niks te maken. Dat moet MS oplossen :+
     
  15. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er al wat mensen aan het ranken op de leaderboards?
    Ik heb toevallig gisteravond en vanmiddag wat pogingen gedaan op Catalunya (dry)
    Voordeel is dat dit ook werkt met een Xbox silver account. Sta momenteel 131 ofzo :p
    Ik zou zeggen: try it en post je tijd :)
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Gister draaide ik toch wel door 2 keer door die pit stop bug, op barcelona waar het toch idd een stuk moeilijker is met de A.I en op een mooie 9e plek reedt, kwamen de pit stops en ze hielden met tegen totdat er 7 a 8 autos waren gepasseerd, en toen ik eenmaal mocht van me plek zat chandhok net achter me, en kreeg ik een penalty voor blocking en een penalty voor pit snelheid die ik had overtreden.. en dus uit de race gezet :mad: 2e keer weer in de pits 8 lui voor moeten laten gaan en toe pleurde ik hem uit.. volgende keer rij ik wel ronde door tot niemand achter me zit in de pits, echt zuur dit!
     
  17. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, ik rijd op silverstone ena laatste ronde achter webber, ik stond 2e. Opeens ik wil inhalen en boem linker achterband lek... gvd toen 7e geworden.. waars omdat hamilton toen ik spinde achter op me band klapte hahah en had perongeluk alonso een afgebroken wielophaning bezorgd oeeps.
     
  18. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    9e op korea :D
     
  19. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je ranken dan? bij time trial?
     
  20. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    netjes eddy!
    ...ja timetrial en dan leaderboards
     

Deel Deze Pagina