Toen ik vanochtend wakker werd en met moeite mijn tv aanzette, viel mijn oog op MTV. Hier zag je een stel zwarte jassen door het beeld heen vliegen. Nadat ik het slaap uit mijn ogen had gewreven werd het me opeens duidelijk. Het was de trailer van Matrix 2: Reloaded. Gelijk kwijlend keek ik de trailer, van minstens een minuut, af. Je zag Trinity, Morpheus en natuurlijk onze held Neo voorbij gaan, het was de beste 1 minuut van mijn leven. Toen was ie afgelopen en hoorde je een man zeggen: 'vanaf 15 mei om 22.00 uur 's avonds in de bioscoop'. 0wnage voor The Matrix Wat denken jullie, wordt deze film dus echt de hit van 2003? Deel 3 komt trouwens ook nog dit jaar uit, wat verwachten jullie van dit laatste deel?
Ik heb de trailer vrijdag in de bios gezien....kwijl...kwijl.... aangezien de matrix als een trilogie is geschreven en die broertjes best geschift cq. briljant zijn verwacht ik heel veel van de reeks....de hit? misschien...ik weet niet wat er verder nog komt dit jaar, maar ik ben nog niets beters tegengekomen
Ik denk dat dit wel een goede film word ja Of het een hit word? ik denk het wel, want de matrix is zo bekent om dat iedereen hem goed vind, dat er ook nu wel weer een hele hoop mensen heen zullen gaan.
volgens mij is hij sneak preview in amersfoort aanstaande donderdag De hint luidt: je kan maar beter je mobieltje bij je hebben (ofzo) Lijkt mij de matrix. verder geen films met associatie naar mobiele telefoons
dit word eigenlijk een "must-have-seen" film ik heb de trailer op me pc gekeken en ik ga der zeker heen
moe je eens lette op die kerel als ie op de motorkap van die auto springt. heel die auto vern*ukt!!!! hahahah moek cker wel zien heil matrix
Voor een vette trailer verwijs ik je naar deze thread http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=22697 Kan zijn dat het hetzelfde is maar is wel vet.
lijkt me sterk Maar bij mij zat de trailer wel VOOR (miereneuken, I know) xmen2....ik denk dat dat per bios verschilt niet?
Ik heb de trailer gezien en qua aktie ziet alles er goed uit. Als het verhaal nu ook nog net zo goed is zou het zelfs mogelijk moeten zijn om The Matrix 1 te verslaan als film aller tijden. Nog 10 dagjes wachten.
eigenlijk schrijven zij alleen het script en produceren ze de film en JA de trailer kreeg ik voor X-men 2 te zien zaterdag. en check eens de www.thematrix.com daar heb je al een stuk of 4 a 5 trailers van de film. ik heb al kaartje gereserveerd
Ik zag zojuist op TV de commercial en naast het coole 'Clubbed to Death' uit de trailer en de eerste film wordt nu ook Rob D's 'I'm not driving anymore' gebruikt. Cool!