1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, normaal niet. Gisteren was het me max omdat ik gewoon pijntjes had door de dagen ervoor.

    Eigenlijk niet, ik wil me conditie op pijl houden (kan niet voetbaltrainen), ontspannen van de dag en natuurlijk een krachtige bouw hebben, ik train wanneer ik tijd heb, en heb ook motivatie om er meer dan regelmatig heen te gaan, dus als ik 2/3 x in de week langskom en het idee heb dat ik vorderingen maak ga ik tevreden weg.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ieder zijn ding. :)
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft een van jullie tips voor het thuis trainen?
    Jaa ik kan beter op fitness gaan maar ook ik heb daar mijn redenen voor, dus a.u.b. geen kromme opmerking van ga op fitness :)

    Ik heb één dumble van 15kg, en een dun matje.
    Iemand een leuk rijtje met geschikte oefeningen om vrij snel spiermassa op te bouwen.

    Ik doe bijna dagelijks hetzelfde, maar misschien is het beter om totaal andere oefeningen te doen. Ik hoop het trainen zo lang mogelijk vol te houden iig.
    Dus nog iemand goede traintips voor thuis?
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    een 2e dumbell halen en je kan al een stuk meer oefeningen + je traint efficienter.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. Ik zou eigenlijk zorgen dat je 2 dumbells van 20 kilo ofzo hebt. Want het verschilt per oefening gewoon heel veel hoeveel gewicht je nodig hebt. Zeker als je voor spiergroei traint, dan heb je niet voldoende aan die 15 kilo. En dat zeg ik uit ervaring. Want ik heb dat ook geprobeerd, en dat werkte gewoon niet. Maar als je een extra dumbell hebt moet je maar eens kijken op www.scoobysworkshop.com, daar staan hele trainings schema's en workout filmpjes voor thuis.

    Ik heb ook iets aparts:

    Ik heb nu echt meer spierpijn dan ik ooit gehad heb in m'n lats, normaal heb ik dat eigenlijk bijna niet, en dat dan na het trainen van mijn bovenbenen en mijn schouders. 8) Ik heb wel een nieuw schema met wat andere oefeningen, deze zijn nieuw: Shoulder press, met dumbells en daarna met barbell, en de squat. Die laatste is volgens mij wel echte een goeie oefening voor mij. Ik heb in verhouding met andere spiergroepen nogal sterke benen volgens mij en hiermee voel ik het voor de verandering gewoon echt goed. En ook nog in andere spiergroepen. Zou het dus van de squat kunnen komen? Of eerder van de shoulder press?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    check deze dude. DE held van thuis trainen

    http://rosstraining.com/blog/

    [yt]57pv_1j4dH0[/yt]
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mrja, dat is niet bepaald meer thuis trainen te noemen, als je gewoon een hele gym aan spullen koopt en thuis neer zet.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meeste wat hij gebruikt is geïmproviseerd spul hoor.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een hele gym? Valt wel mee toch? En besides: waarom zou het dan geen thuis trainen meer zijn?

    Je zal toch iets moeten aanschaffen. Ik ga toch ook niet vragen: hoe kan ik voetballen zonder bal en goal en toch goed worden? :+
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar ik bedoel meer: Als iemand thuis wil trainen, dan neem ik aan dat dat is omdat ze geen duur abonnement willen nemen op de sportschool. Maar hij heeft daar ook veel tijd en moeite in gestoken om al die equipment thuis te krijgen, dus dan kan je net zo goed gewoon naar de sportschool gaan.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je kan ook net zo goed naar de sportschool gaan -_-

    alhoewel: check marktplaats, er zijn zooooveel mensen die ook denken 'wel even thuis te trainen'. Wel even letten op het merk, maar voor een appel en een ei ben je de man

    (ik was zelf voor 80 euro een bankdrukbankje, dumbells, barbells en schijven rijker)
     
  12. MarkyDV

    MarkyDV Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat je op het i'net wel de oefeningen kan vinden met een goede uitleg. Verder is een tweede dumbell essentieel om oefeningen voor je borst, rug en benen te doen. Uiteindelijk kan je ook een curl stang kopen ofzo.

    Schrijf alles op wat je doet! Als je elke keer de oefeningen, het aantal herhalingen en het gewicht noteerd geeft dat veel voldoening. Je gaat dan ook geen oefeningen overslaan en je ziet je vooruitgang. Bij mij heeft dit veel verschil gemaakt.

    succes
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het trouwens zo dat je je proteine shake pas mag drinken als het schuim weg is? Dat vertelde iemand in de sportschool. :confused: Hij drinkt het al 7 jaar zo.
     
  14. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt onzin.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    whahahahahahahahaha ik train u iets van 9 a 10 jaar oid maar dit is echt de meest mallote stelling die ik ooit ben tegengekomen! :lol:

    snap best dat je het vraagt hoor, als iemand al lang traint en dat dan glashard beweert maar:

    a) neem nooit meer wat van deze jongen aan
    of
    b) wat heeft hij hier hard om moeten lachen toen je hem serieus nam

    ;)
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha what the hell, hoe kom je erop 8). Dat is net zoiets als zeggen dat het schuim bij bier giftig is.
     
  17. Forty

    Forty Guest

    Lijkt een beetje op Brucie van GTA 4 :lol:
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik voel me op een of andere manier echt gedreven op het moment! :+ Ik ben van plan flink te gaan eten, die proteine shakes weer goed op te gaan pakken, morgen ff 2 shakebekers bestellen en binnenkort wil ik eigenlijk 4/5 keer in de week naar de fitness gaan. Ik wil gewoon vooruitgang! Die eerste maanden had ik echt wel het gevoel dat ik goed vooruitging, maar de laatste maand ofzo niet echt eerlijk gezegd.

    Ik heb ook best wel honger nu. Eigenlijk zou ik naar beneden moeten lopen om nog een boterham met kipfilet te halen, maar daar heb ik echt geen zin in.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zo wat een die-hard instelling! 8)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha nu je het zegt. :+ Maar goed dat was midden in de nacht. :lol: Hahaha.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina