Firstlook was fakking wreed, ik heb nog nooit zoveel spellen gespeeld op 1 dag. Er waren helemaal geen lange wachtrijën. Alleen bij duke nukem en bij fable 3. De langste wachttijd voor mij was 20 minuten voor MMA. De sfeer was ook goed. Ik heb veel met andere mensen gepraat. Ook met een paar gasten van xboxworld zelf. Heb ze nog een assassins creed masker gegeven. Die was van plastic. Ik weet niet meer hoe ze heetten.
spellen:
Er waren veel goede spellen. Zoals Assassins, Shogun total war 2, F1 2010, MMA en veel meer wreeds. Alles was snel te spelen en alles was vet. Behalve nfs hot pursuit viel mee. Ik mocht een race van 3 minuten spelen en dat was een time trail. Het speelde wel lekker. Assassins Creed Brotherbood was mijn game van de show, hij speelde perfect en was echt vet. Ik was de eerste die hem op zondag speelde, samen met een aantal andere natuurlijk. En ik was 1e met dubbelle punten van de nummer 2. De presentatie van Shogun was zo dik. Je zag de mooiste details en de gevechten zagen er van dichtbij echt gelikt uit.
Laatst bewerkt: 4 okt 2010