1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIA World Rally Championship.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 3 okt 2009.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, het spel zou vrijdag pas uitkomen maar krijg net bericht dat het verzonden is. Ik wacht af!
    De demo vond ik wel prima. Gewoon ouderwets rally rijden, miste ik behoorlijk bij Dirt. Ook de reden dat ik deze game besteld heb en nog CMR04 heb
    Meerdere die wachten op deze game?
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Spel zien liggen in de winkel bij gamestart in schiedam
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week eens checken , hopelijk iets positiever dan de demo :)
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nu het spel uit is ben ik wel benieuwd wie hem gekocht heeft en er een oordeel over wil geven? Hoe speelt het online?
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het vanavond checken :)
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    lekkere lange rally's, afwisselend landschap, enige minpuntje vind ik dat het lijkt alsof je maar 90 graden je stuur kunt draaien, bepaalde bochten mis je net de extra souplesse om fijn door te komen, maar dat is denk ik kwestie van wennen .

    vind hem echt fijn, het stuurt wel iets anders dan Dirt (die was ik voor het gevoel al paar dagen aan het spelen).

    Je hebt ook een trainingsgedeelte, om je wat fijne kneepjes bij te brengen, is ook leuk gedaan, en dat is best pittig.

    In die trainingsstage's zit ook een gedeelte waar je op ijs rijd op een verrekt smal weggetje, dat worden pas echt nasty rally's.

    Dirt is vergeleken met deze titel erg arcade racen.
    Maar vind het nou ook niet echt een reuze verschil,.. vind zelf rally games echt cool, dus ben erg blij met deze game.

    Heb F1 ook, maar ik heb rally na 1 dag al meer gespeeld dan ik heel F1 gedaan heb

    (sommige mensen vinden hem grafisch minder, maar de omgeving ziet er beter uit dan in bv Dirt, de auto ziet er dan weer minder uit dan in Dirt, ik ben er tevreden mee, ik zie toch alleen de motorkap tijdens het rijden...)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Speel je het met een stuurtje dan?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En qua sound? Hoe klinkt de game?
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    speel hem met controller en ingame geluid klinkt goed, maar ik zet het volume meestal wel redelijk hard, moest het zelfs wat zachter zetten omdat het ingame geluid best hard staat, ook bij het remmen klinkt er ook een stoer geluid :cool:

    Heb hem voor de ps3 :emo:
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oke mooi. Als ik 'm haal is het ook voor de PS3, dus fijn dat je daar zo positief over bent. :+
    Straks 's kijken of de demo eindelijk in de PSN Store staat.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    rally games speel ik met de d-pad, vandaar dat ik hem daarvoor heb :)
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat er al een weekje op :)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zag het inderdaad op internet. Straks 's even downloaden. Kijken of ik het iets vind.
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook een paar uurtjes gespeeld en het rijdt prima. De auto ligt iets losser op de weg dan bij CMR04 maar dat is even wennen. Zonder brake assist e.d. moet je de bochten goed plannen van te voren, even wat te laat remmen en je mist de bocht. Geen arcade style dus. De graphics vind ik niet echt super, Af en toe last van pop-up en soms zijn de menu´s wat wazig maar het stoort niet. Qua geluid kan ik even niet oordelen, tv klinkt standaard niet. Wel grappig dat de co-driver af en toe commentaar levert op rijgedrag.

    Ik ga me wel vermaken met deze game. Gewoon ouderwets rally rijden zoals de oude CMR games :thumbs:. Jammer alleen dat de Group B auto´s als content aangeschaft moeten worden a 400ms points... :'-(
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoorde dat de Focus maar 5 versnelling had in de demo? Deze hoort er dacht ik 6 te hebben 8) Dat zou wel echt een faal zijn voor een officiële titel.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook gespeeld maar vind het geen voldoende waard imo.

    De handling vind ik knap beroerd en de graphics zijn nou ook niet echt up to date..
    Helaas dan maar wachten op dirt3 al is dat toch minder.
     
  17. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren gekocht. Had de demo al gedaan dus wist wat ik kon verwachten.

    Vind het menu een beetje onoverzichtelijk, maar dat is, naar mijn mening, wennen. Ik heb gisteren voornamelijk career mode gedaan. Erg leuk om te doen, maar via het menu is het wennen.

    De grafisch zien er een beetje "old-gen" uit, maar de gameplay daarin tegen vind ik goed. Beetje CM achtig. Auto rijd goed en het kleinste foutje wordt hard afgestraft. Had hem eerst op beginner staan, maar snel naar de 2de moeilijkheidsgraad gegaan, easy is toch wel erg makkelijk.

    Opzich ben ik tevreden over deze game. De grafisch zijn dan niet top maar gameplay daarin tegen is geweldig. Voornamelijk als je eerst met je C2 R2 over de baan gaat en dan met de Citroen van Loeb gaat knallen, je merkt het verschil meteen. Ook de overgang van verschillende baan soorten, gravel en tarmac.

    Ik ben dan ook blij dat ik dit spel heb gekocht
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had echt totaal geen gevoel met de ondergrond.
    Leek net of ik aan het zweven was , erg vervelend en totaal geen snelheidsbeleving.

    Maar goed dat is mijn mening.
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    De demo had zeker wel snelheidsgevoel.

    haal deze nog wel een x op een moment van verveling voor een eurotje of 25.
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Eerste reactie van mij: it's okay. Beetje lelijk, maar wel lekkere ouderwetse rally actie.
     

Deel Deze Pagina