lekkere lange rally's, afwisselend landschap, enige minpuntje vind ik dat het lijkt alsof je maar 90 graden je stuur kunt draaien, bepaalde bochten mis je net de extra souplesse om fijn door te komen, maar dat is denk ik kwestie van wennen .
vind hem echt fijn, het stuurt wel iets anders dan Dirt (die was ik voor het gevoel al paar dagen aan het spelen).
Je hebt ook een trainingsgedeelte, om je wat fijne kneepjes bij te brengen, is ook leuk gedaan, en dat is best pittig.
In die trainingsstage's zit ook een gedeelte waar je op ijs rijd op een verrekt smal weggetje, dat worden pas echt nasty rally's.
Dirt is vergeleken met deze titel erg arcade racen.
Maar vind het nou ook niet echt een reuze verschil,.. vind zelf rally games echt cool, dus ben erg blij met deze game.
Heb F1 ook, maar ik heb rally na 1 dag al meer gespeeld dan ik heel F1 gedaan heb
(sommige mensen vinden hem grafisch minder, maar de omgeving ziet er beter uit dan in bv Dirt, de auto ziet er dan weer minder uit dan in Dirt, ik ben er tevreden mee, ik zie toch alleen de motorkap tijdens het rijden...)
Laatst bewerkt: 7 okt 2010