Ik vroeg me af of er op dit forum nog mensen zijn die een beetje in de Electro(clash) scene zitten (Electronically Engineered music voor de mensen die het nog niet wisten, beetje jaren 80 muziek). Hebben jullie nog wat dope tracks/sets van artiesten/dj's die we zouden kunnen uitwisselen...?? Ik hou beetje van de style van het International Gigolo Deejay label ( Miss Kittin & The Hacker , Fischerspooner , Dave Clark , Tiga , Hell, DMX Krew enz enz) De meeste tracks van Miss Kittin & The Hacker/Golden Boy heb ik al dus die kan je achterwege laten... En ik zou graag willen weten of een van jullie toevallig een van de albums/compilation discs van Dr LEKTROLUV heeft ( Infected , the new Perskription of Lektroluv ) want ik kan ze nergens vinden. DR LEKTROLUV Hier wat albums/compilations die ik heb : Fisherspooner - # 1 Tiga - Dj Kicks Playgrounds - Dj Kicks Miss Kittin & The Hacker - First Album Green Velvet - La La Land 808 Break - Non Stop The Hacker - Melodies En Sous-Sol DMX Krew - We Are DMX DMX Krew - Sound Of The Street DMX Krew - Nu Romantix Cassius - Au Reve (zitten een paar electro tracks op) Daft Punk - Discovery Daft Punk - Homework Electroclash 2 Ladytron Les Rhytems Digitales - DARKDANCER En volgens mij nog een paar , maar daar kan ik ff niet op komen. Hoop dat jullie nog wat dingen voor me hebben. Thankz alvast Rocky Xtra : Ben ook geintresseerd in : Techno , Garage , Speedgarage , Drum & Bass , Progressive.. HipHop & R&B ook , maar daar weet ik dus alles zelf te vinden
Wow is dat daftpunk style allemaal? Want dat is echt wreedheid. Ik ga gelijk ff wat downen........uh luisteren in de winkel bedoel ik. Thievery Corporation EZ Rollers Asian Dub Foundation Moet je alle 3 zeker ff checken.
JOw Thievery Corporation en EZ Rollers ; die namen heb ik eerder gezien.. Zal ze zeker ff tjekken 2day ; thanks Chupa
Audio Bullies zij zijn wel dope... Electro ; hm ja toch beetje wel... REAL LIFE moet je downloaden van hun.. Ik ging vandaag eens ff goed zoeken ; en ik heb al 2 van de 3 albums/compilaties gevonden van Dr. Lektroluv ( the new preskription (of Dr. Lektroluv) & dr lektroluv ). Ze zijn allebei van hoge kwaliteit.. Felt some shocks commin' off the electro tracks Ben nu bezig met het downloaden van INFEKTED ; heb gehoord dat deez TE VER gaat.. Nog verder als the new preskription of Dr. Lektroluv Maar die download gaat , f**kin' slow.. En bij een andere gast sta ik in de que (wachtlijst). En er is nog een kerel die INFEKTED heeft maar daar is die que 170... ... Dus het is gewoon afwachten geblazen... Jullie horen het zodra ik hem helemaal binnen heb... Outz Rocky
Op de soundtrack van Jet set radio future staat ook een heleboel electro, tenminste hel lijkt erg op electro. The Latch brothers - Count Latchula is bijvoorbeeld een goed nummer.