1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 Chants

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door supremacy, 29 sep 2010.

  1. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat gedaan dan? En moet je daarvoor iets downloaden en via welke site kan dat?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  2. greenfuzzz

    greenfuzzz Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ze ook online werken en of de tegenstanders jouw chants dan ook horen !!!!?????
     
  3. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij AUB helpen met die mp3gain ofzo? Want ik heb dat gedownload maar dat ding geeft iedere keer error aan en dan verwijdert die die track..
     
  4. Yassiine_

    Yassiine_ Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet zo goed.
    Kijk ik wil al mijn chants van 4shared halen. Ik heb een gewone lege cd, maakt toch niet uit?, en ben op de site van 4shared. Ik heb geen Itunes, Nero, limewire etc. en snap ook niet van branden enz.
    Dus ik neem bevoorbeeld een chant bij 4shared van 'You never walk alone' en er staat van onder 'downloaden'. Wat moet ik doen als ik er op heb gedrukt? Moet ik het dan downloaden naar mijn bestanden in mijn computer ofz. of wat anders? Zo niet wat dan?
    Stel van wel en ik heb het in mijn map 'muziek' op mijn computer, hoe brand ik het dan op mijn lege cd.(het is gewoon een lege cd zoals een andere)Moet je dan Itunes of Nero hebben ofz of kan het ook gewoon via Windows Media Center. Want ik begrijp er echt niets van.
    Zouden jullie mij echt op de punt na van wat ik heb gezegt helpen want ik snap er echt niets van of bijna gewoon NIET. Niet site's geven etc. maar gewoon stap voor stap uitleggen van wat ik hierboven niet snapte.(allemaal dus). Vergeet niets van wat ik heb gezegt want elke stap kan belangrijk zijn als is het maar een kleine.
    Help me aub en laat me binnekort, hopelijk, genieten van de chants op Fifa 11.
    Danku
     
  5. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is hoe ik t doe:

    Zoek chants op via youtube, ik ga vervolgens naar http://www.video2mp3.net/index.php
    en convert ze naar mp3 en download ze naar een map (fifa 11 chants).

    Dan start ik iTunes op en voeg ik het bestand toe aan mijn bibliotheek, 1 voor 1 tot ik een complete lijst heb met chants. Die selecteer ik vervolgens en pleur ze in een nieuwe afspeellijst.

    Dan stop ik een lege (!) CD-R erin en staat er rechts onder in beeld bij iTunes: Schrijf branden. Wanneer dit is voltooid, stop ik de CD in mijn xbox en dan moet hij automatisch deze afspeellijst openen. Vervolgens RIP ik het naar mijn Hard Drive en maak per chant een aparte afspeellijst en benoem deze direct zodat ik het kan terug vinden in FIFA 11.

    Vervolgens start ik FIFA 11 en selecteer de chants bij de verschillende clubs... En voilá tijdens de wedstrijden kan ik genieten van allerlei chants van ( Waar komen Joden tog vandaan, tot gekke Russische mafketels van Spartak..)

    Als ik dit zo lees, lijk ik wel gek dat je er zo veel moeite voor moet doen om een paar chants te kunnen invoegen, dat had FIFA wel wat gebruikersvriendelijker kunnen oplossen. Maar ach, als je eenmaal die chants hoort is het allemaal de moeite waard!!

    Veel succes!
     
  6. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    En kan iemand mij aub helpen met die mp3gain. Hoe ik dat moet doen en via welke site je het beste kan downloaden en of de tracks zich dan kopieeren met een hoger geluid of komen ze dubbel te staan? Dus 1 met het 'normale' geluid en een met het hogere geluid?
     
  7. Yassiine_

    Yassiine_ Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je Itunes hebben of kan je het ook gewoon doen op Windows Media Player?
     
  8. FreekAFCA

    FreekAFCA Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou via Nero en Via I-Tunes een cd-r gebrand. Ik kan ze allebei op mijn x-box afspelen maar ik kan niet op Rip klikken?? Iemand enig idee wat ik fout doe?
     
  9. nismopower

    nismopower Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net even aangemeld omdat ik zag dat er mensen waren die problemen hebben met het rippen van cd's. oplossing is als volgt: je moet een HDD hebben om dit te doen.
    op een usb of memory card kan dit niet. ik heb het zojuist geprobeerd en werkte echt niet met een usb stick, klikte hdd erin en bam rip cd kon aangeklikt worden ;)
    btw ben nieuw en naam is maurice.
    greetz
     
  10. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon add folder klikken, op 105db zetten en op Gain drukken. Worden alle nummers in een bepaalde folder luider gemaakt naar in dit geval het maximum 105 db.
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de .mp3's ook gewoon via een USB-stick overzetten?
     
  12. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEEEEEEEEEE!!! ALLEEN RIPPEN VIA CD!!
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, dit kan alleen bij de PS3. Bij de 360 moet het per CD.

    Hier een handige guide van GoDz ViSioN.

     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN!!

    Voor dat je een vraag gaat stellen, check ff de pagina's hiervoor of de hoofdpagina van het topic. Daar staan al veel antwoorden.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Weet iemand of je deze chants ook op CD-RW's kan branden? Las ergens dat het alleen via CD-R's kon. =(

    Deze vraag is al twee keer beantwoord, waarvan er één ook al zo'n retard-antwoord was. Houd je antwoord gewoon binnen als je het zo gaat doen, en ziet dat deze vraag al meerdere keren beantwoord is.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Laat maar. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  17. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer als je een chant invoerd bij bijvoorbeeld PSV als goal liedje, dat je als je uit speelt met PSV bijvoorbeeld dat je die ook hoort als goel liedje. Beetje onrealistisch, want de thuisspelende ploeg gaat ook niet in hun eigen stadion het PSV goalliedje late horen als ze scoren..
     
  18. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    tulijk wel johh mongol! Als ADO in de Arena de winnende goal maakt hoor j ook altijd: O ow Den Haag mooiuh stad achter de duinuh! Duh Schildersweijk, Lange Poten en t plein! O ow Den Haag , k zouw mt niemand willuh ruiluh
    Meteen gan huiluh, als ik geen Haginees zouw zyn!


    Ik zouw best nog wel un keertje net als vroegah in Moerwijk willuh wonuh... etc etc.

    :+:+:+
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    tiep uns gwn un x normaal jonguh.. mongol! :emo:

    Daarnaast is er ook geen reden om hem voor 'mongol' uit te maken, hij deed niets verkeerd en heeft zelfs gelijk.
    Je hoort inderdaad geen psv goal-track in het Ajax stadion wanneer PSV scoort, een beetje raar dus. Hadden ze wel wat beter uit kunnen werken, bijvoorbeeld dat alleen het thuis-team de entrance, goal en full time music zouden hebben.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  20. thomas20

    thomas20 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou je bek jongen mogooltje, ik heb gewoon gelijk over die chants dus noem mij geen mongol..kneusje.
     

Deel Deze Pagina