Hier is hoe ik t doe:
Zoek chants op via youtube, ik ga vervolgens naar
http://www.video2mp3.net/index.php
en convert ze naar mp3 en download ze naar een map (fifa 11 chants).
Dan start ik iTunes op en voeg ik het bestand toe aan mijn bibliotheek, 1 voor 1 tot ik een complete lijst heb met chants. Die selecteer ik vervolgens en pleur ze in een nieuwe afspeellijst.
Dan stop ik een lege (!) CD-R erin en staat er rechts onder in beeld bij iTunes: Schrijf branden. Wanneer dit is voltooid, stop ik de CD in mijn xbox en dan moet hij automatisch deze afspeellijst openen. Vervolgens RIP ik het naar mijn Hard Drive en maak per chant een aparte afspeellijst en benoem deze direct zodat ik het kan terug vinden in FIFA 11.
Vervolgens start ik FIFA 11 en selecteer de chants bij de verschillende clubs... En voilá tijdens de wedstrijden kan ik genieten van allerlei chants van ( Waar komen Joden tog vandaan, tot gekke Russische mafketels van Spartak..)
Als ik dit zo lees, lijk ik wel gek dat je er zo veel moeite voor moet doen om een paar chants te kunnen invoegen, dat had FIFA wel wat gebruikersvriendelijker kunnen oplossen. Maar ach, als je eenmaal die chants hoort is het allemaal de moeite waard!!
Veel succes!
Klik om te vergroten...