1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Algemene Reistopic [Verhalen, plannen en tips]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 3 okt 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Chinese Muur gelopen ?

    Macchu Piccu route ?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Chinese muur niet, Machu Picchu wel.
    Death Road met mountainbike gereden (wat een bull trouwens, de enige reden waarom het gevaarlijk was waren de fietsen 8))

    Helaas wat last gehad van hoogteziekte daar, al is dat natuurlijk meer omdat ik een mietje ben ;)
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om eind dit jaar Zuid Amerika een beetje te verkennen. Zo wil ik naar Peru (macchu Picchu), Rio de Janero en naar cancun (mexico). Ik krijg een deel van de reis vergoed dus wordt allemaal best goed betaalbaar.

    Voor de rest heb ik eigenlijk heel Europa al gezien en heb ik het Caribisch gebied ook al behoorlijk verkend (aruba, bonaire, curacao, St Maarten, Martinque en Haiti)
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed topic :thumbs:
    Ben zelf van plan om naar New York te gaan nergens rond april voor een weekje (puur stedentripje). Is momenteel echt mijn #1 bestemming wat ik zou willen zien. Verder heb ik wel een aantal reisplannen, wat hopelijk waarheid kan worden
    - Zomer misschien rondtrekken in Canada, heb er allemaal familie en alles wonen dus.
    - Moet begin volgend school jaar (1e helft) stage lopen wat ik (graag) in het buitenland wil lopen voor 4-5 maanden. :) Engeland/Amerika/Australie of iets in die richting. Het lijkt me erg vet :eek:

    Ben zelf ook opzich al in aardig wat plekken geweest (voor mijn leeftijd dan). 4x Turkije, 4x griekenland, London, Parijs, Tanzania, Canada en nog veel meer toffe landen. :thumbs:

    Mensen ervaring met stage in het buitenland?
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Stage niet. Ben wel in voor een minor naar Ghana geweest, om daar journalistiek werk te verrichten. Was heel interessant. Zal straks wel een paar mooie verhalen hier neerplenten plus wat tips mocht één van jullie ooit het idee hebben zelf naar het land te gaan.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mij erg veel vermaakt in Yellowstone, Yosemite en Death Valley.
    Vooral was Yellowstone voor mij het hoogtepunt!
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Gezien je avatar ben je dan vast wel bekend met Jibe City?

    (Heerlijke broodjes!)
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik net afgestudeerd ben en nog geen fulltime baan heb, vertrek ik begin volgende week naar Australie voor ~3 maanden. \o/

    In Europa heb ik zo'n beetje alle landen wel een keer aangedaan. Ben nog niet buiten Europa geweest dus ben benieuwd. Heb alleen het ticket geboekt, verder niets. Ik ben van plan om met de bus de oostkust langs te gaan, maar dit staat dus niet vast. Ik bekijk de eerste week in Sydney wel wat ik precies ga doen. De west kust schijnt immers ook mooi te zijn... Net als Tasmanië... en als je toch in de buurt bent moet je Nieuw-Zeeland ook eigenlijk bezoeken... Er is teveel mooi daar! :p
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tof! Laat vooral weten hoe het daar is + mooie pics please:) Zit over hetzelfde aan het denken namelijk als ik klaar ben.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik zit al langere tijd met mijn moeder en zusje af te spreken om met z'n drieën ergens heen te gaan in de kerstvakantie. Eerst hadden we zoiets van; we gaan lekker op wintersport, alle drie nog nooit gedaan. Maar nu heb ik zoiets van, we gaan toch niet skiën/dergelijke en kunnen het ook niet dus weet ik niet of dat wat is.

    Dus nu lijkt het me leuker om gewoon ergens een aantal dagen heen te gaan, een mooie stad in Europa. Iemand aanraders qua steden voor in December? Zit zelf eigenlijk aan een mooie stad in Duitsland te denken, of eventueel Londen.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet wel van kerst houden, zo niet, dan is Londen en zijn veel Duitse steden afraders:cool: In Duitsland moet je eigenlijk Berlijn doen, of anders München.
     
  12. dennis_X

    dennis_X Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vakantie gaat ALL THE WAY TO USA :D Zo'n heerlijke villa in Miami. Het kost wat, maar dan heb je wel wat! Autootje huren daar, kost volgens deze site ook niet zoveel, 150 voor een kleine auto? Neem aan dat daar wel 4 personen in passen. Heeft iemand nog tips voor clubs? Heb wat clubs gevonden die wel OK lijken: Skybar en SET, iemand daar wel is geweest? Of is dat alleen voor celebs ofzo?
     
  13. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand gaat Jersey shore achterna :+
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha, we hebben nu ook al dit soort reclame op XBW :D
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Vertrek vanavond richting New York :)
    Pa en zus gaan de marathon lopen en ik ga ze ff aanmoedigen :+
    Lekker een weekje er tussenuit. Een hoop nieuwe kleertjes ook als ik terug ben hoop ik!
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Veel plezier! ben toch wel behoorlijk jaloers hoor:9 haha!

    Ik ben nu aan het sparen voor mijn zomer vakantie maar heb nog geen flauw idee waar naartoe.
    Denk dat ik weer naar Bosnië wil en anders gewoon Frankrijk, beetje bergen beklimmen enzo.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Kleding vond ik tegenvallen in New York. Bij Quicksilver & Nike hebben ze wel leuke dingen, maar bij bijvoorbeeld Macy's vond ik het tegenvallen. Ze hebben daar ook een andere kledingstijl dan hier. Ze hebben er wel hele toffe caps. Er zit er 1-tje op Times Square. Zeker het aanraden waard.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Wordt m'n 3de keer dus ik weet wel een beetje wat en waar :) American Eagle wil altijd wel slagen bij mij. Die shit is daar gewoon 2 tot 3 keer zo goedkoop als hier.
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ah, dat wist ik niet. Indrukwekkende stad ^^.

    Even buiten New York om. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Florida (Orlando hoogstwaarschijnlijk als we er naartoe gaan). Misschien nog tips naast Disney, Universal & Seaworld? Ik ben er namelijk nog nooit geweest en er is hier misschien wel iemand die er ooit is geweest.
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met de voorjaarsvakantie graag met mijn vriendin een weekje naar de UK.
    Londen hebben we al gehad. Erg leuke/mooie stad maar we willen eigenlijk een beetje meer cultuur proeven. Iemand tips?
     

Deel Deze Pagina