[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.ea.com/uk/posts/list/20488.page#193101

    "UPDATE Oct 12
    - Deploying new online code to our TEST servers, that should perform better at peak and allow easier match-making, esp. in Clubs; once we're happy with it, we will deploy to PROD;
    - Fixing more online exploits (World/Classic XI);
    - Addressing Cup Draw issue in Career Mode;
    - Compiling and testing the code for already-fixed issues;
    - Working with our partners towards a patch date.

    UPDATE Oct 13
    - We just deployed the above mentioned code code to our production servers. This will allow for better performance during peak usage and allow for easier match-making, especially in clubs."

    Goed nieuws, ik ben benieuwd :)
     
  2. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt zoooo blij zijn als ik ein-de-lijk kan keepen zonder bang te hoeven zijn eruit te laggen of dat mijn keeper liever naar links toe loopt in plaats van rechts of dat de keeper besluit iets later pas te duiken dan eigenlijk nodig is...! Goed nieuws :), dat wordt sowieso even testen vanmiddag.
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand het al getest? Ben benieuwd, maar zit nu op kantoor (weer te hard aan het werk) dus kan het niet testen.
     
  4. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoorde gister bij het kopje "fail" mijn controller settings|:- dat was echt erg.. damn

    daarna ging het wel gelijk beter maar die lag was heel erg bij mij gister..

    Ik heb trouwens wel het gevoel als we ons gewoon 100% focussen dat we echt wel een goed team hebben.. iedereen kan het wel maar het lukt maar niet.. die draai komt vanzelf..

    ik ben er vanavond in ieder geval niet bij.. succes voor de mensen die er wel zijn!:thumbs:
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik er vanaaf ben, morgen wel :)
     
  6. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Die records zijn ook niet helemaal accuraat. Dinsdag speelde ik 9 wedstrijden met een paar mensen, 6 gewonnen 2 verloren en 1 gelijk. En http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/632A0001/4655/match-results laat dan alleen maar 2 overwinningen en een gelijkspel zien. Ook vandaag (Donderdag) heb ik net 2 potjes met Gsus en Pkager gespeeld, beide gewonnen, maar nee hoor, geen spoor daarvan.

    Het vinden van clubs net ging perfect en niemand had last van lag. Maar dan spelen we ook op donderdag half 3 's middags...

    Anyway, succes vanavond! Ook ik ben er waarschijnlijk niet bij. Ik zie/hoor wel hoe het is gegaan!
     
  7. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan overdrijf ik even gruwelijk. Maar voor m'n gevoel laten we teveel punten liggen. Nu speelden we toennet even 2 wedstrijden en dan zie je dat we elkaar echt goed kunnen vinden. Althans, jij en pkager ;). Nog bedankt dat je een paar steekjes liet vallen achterin, kon ik even aan m'n verdiensten werken!
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    de handelings en loopsnelheid van mijn pro gaan steeds meer omhoog, dat speelt gewoon wat lekkerder. Helemaal nu mijn sprintsnelheid met +4 omhoog is gegaan zijn mijn versnellingen echt merkbaar beter :b:
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het werkt allemaal niet geweldig dat bijhouden van die stats, ook goals en assists worden soms gewoon niet geteld.. ik mis zeker 5 goals nog..
     
  10. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, als iemand nog ideeën heeft over onze strategie, opstelling, standaardsituaties en dergelijke, dan mag je dat hier natuurlijk zeggen! Lijkt me leuk om daar een beetje over te discuseren. Een aantal punten van mij (Die vooral gaan over de basis van voetbal);

    - Bij balverlies moeten we proberen het veld zo klein mogelijk te maken zodat de tegenstander minder makkelijk kan passen. Is de bal aan de linkerkant van het veld, dan moeten de Rechts- voor, midden en achter inzakken naar het midden. Visa Versa als de bal rechts is.
    - Bij balbezit het veld zo veel mogelijk breed maken om de bal makkelijker rond te kunnen passen. Bij voorzetten lijkt het me handig dat de spits naar de eerste paal duikt, de LAM of RAM (ligt eraan van welke kant de voorzet komt) de tweede paal kiest, en de CAM rond de 16 staat voor een afvallende bal of voor als de bal niet lekker voorkomt.
    - Zorg dat er altijd 3 man achterin staat. Wanneer de LV opkomt moet de RV achterin blijven en andersom. (Tenzij we achterstaan en het de laatste paar minuten van de wedstrijd zijn.)
    - Bij corners moeten de kleine, minder sterk koppend spelers achterin blijven voor de counter.

    Standaardsituaties:
    - Penalty's. Het lijkt me handig als hier 1 persoon voor wordt aangewezen die deze altijd neemt. Benny of Black lijkt mij persoonlijk.
    - Vrije trappen. Hetzelfde als bij de penalty's. Al heb ik hier persoonlijk bij ons nog nooit een goal uit zien vallen. Het lijkt me beter dat we bij een vrije trap de bal voorzetten, want daar heb ik al wel een paar doelpuntjes uit zien vallen!


    Kritiek, opmerkingen of andere ideeen hoor ik graag! :thumbs:
     
  11. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je me uitdaagt Bart:

    Het kan een hele switch worden, maar ik zou toch pleiten voor 4-4-2 ipv 4-2-3-1, domweg omdat het gewoon te aanvallend is. Maar ik zal het nog even verder toelichten.

    Op dit moment is de bezetting vaak zo:
    Benny​
    Paribus​
    BlackDragon​
    Winter​

    Er is maar één aanspeelpunt met kopkracht en fysiek (Benny) en drie spelers die op basis van snelheid een man willen uitspelen voor eventueel schot of voorzet. Beeld je even dit in; de meeste tegenstanders spelen verdedigend. De meeste teams winnen hierdoor ook, afwachtend spel. Wat gebeurt er nu; de vleugels hebben bijna geen ruimte voor een actie, hierdoor ontstaat balverlies en kunnen de vaak weinig fysieke middenvelders de bal niet afpakken omdat er te véél ruimte ligt op onze helft. Vaak krijgen we doelpunten tegen via counters! Kan gebeuren, maar het leuke is; wij scoren zelf ook errug vaak uit de counter doordat de tegenstander massaal naar voren gaat... Ik pleit daarom voor de 4-4-2 variant met de volgende spelers:
    Benny BlackDragon​
    Paribus​
    Pkager QueensOwnRifle​
    Winter​
    (kan gehusseld worden)

    Belangrijk is dat Black Dragon zijn pro fysiek sterk en groot maakt, zodat de lange bal / afvallende bal voor de spitsen zijn. Hierdoor kunnen de vleugels aansluiten (zo ook de links- en rechtsback) en ontstaat er ruimte voor een voorzet. Deze cross kan dan gegeven worden op twee kopsterke spelers in plaats van één. Toch wel een wezenlijk verschil.

    Over de verdediging valt weinig te zeggen. Onze 'any' wisselt per wedstrijd en vaak hebben we niet meer dan twee man achterin. Het enige wat ik kan meegeven is om de linie's kort op elkaar te houden (middenveld en verdediging) en de dieptepass te zoeken richting de twee fysiek sterke spitsen.

    Denk erover na, mochten we dit gaan doen, bedenk dan wel; het kost even wat tijd voordat we eraan gewend zijn. We zijn nu namelijk gewend om bij elke bal die voorin valt 'diep' te lopen. In mijn ogen moeten alleen de vleugels dat doen.

    P.s. kanttekening is wel; mocht de lag nu definitief voorbij zijn, dan kunnen we eindelijk het tikkie-takkie voetbal spelen waar we eigenlijk toe instaat zijn. Dus het wordt even testen geblazen!
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz had gisteren me even spits gemaakt en was eigenlijk wel beangstigend hoeveel hij erin kon schieten (goaltjesdief, afstandschutter, klinische afmaker en complete aanvaller) en die bende bezat hij allemaal maar persoonlijk is aanvaller niks voor mij. Ik ben het eigenlijk ook niet eens met een verandering van opstelling. De opstelling is prima naar mijn mening maar we gebruiken hem alleen niet helemaal optimaal. Naar mijn idee is deze opstelling bedoelt om het middenveld te controleren. Maar dat doen we niet. Ondanks dat we alles in huis hebben qua spelers om deze opstelling volledig goed te kunnen gebruiken en over de tegenstander heen te lopen.

    Qua verdediging lopen er een aantal dingen fout: Onze CV's en CVM combinatie gaan te vaak het gevecht met zijn allen aan op één speler waardoor er ruimte's ontstaan of ze elkaar in de weg lopen. De vleugelverdedigers (waar we er eigenlijk maar één van hebben) komen wel op maar zie ik regelmatig rond het middenveld blijven hangen met de gedachte als we hem veroveren dan passen ze hem gelijk naar mij! Dit aanvallend denken is het probleem van iedereen btw!

    De CVM's zijn stabiele verdedigers als ze aanwezig zijn en zijn inderdaad de ene keer van bommel en de jong, de andere keer van bommel en van der vaart. Ze moeten er op letten dat ze beide taken kunnen blijven doen en dat ze aanspeelmogelijkheden blijven overal op het veld. Daarnaast moeten ze als de CV's al op een ventje zijn gewoon doorlopen en een nieuwe linie maken!

    De AM's, Op de flanken hebben we inderdaad een aantal snelle spelers zijn maar naar mening mogen deze iets groter en sterker. Zelden als je nog iemand moet passeren heb je wat aan je snelheid. Mocht je trucje werken dan ben je er toch al langs maar als je snel bent zijn die trucjes kut. Op snelheid langs een verdediger is moeilijk want ze zijn te sterk. Daarom stel ik voor wat langere Vleugel aanvallers omdat ze hun snelheid toch te weinig kunne benutten en kopballenn belangrijker zijn. Over de CAM --> gisteren riep winter nog wat scoor je weinig maar ben de laatste tijd veel meer bezig met meer CM spelen en hang rond de zestien als de bal naar binnengaat om dingen te stoppen. Naar mijn mening werkt het maar moeten we er nog aan wennen.

    Over de spits is er weinig. Hij scoort de meeste voorzetten in de zestien en dat heb je nodig bij deze opstelling.

    Twee algemene dingen nog:

    Blijf allemaal nou eens op de plek staan waarop je "hoort"te spelen want anders went het nooit. Snap dat jullie allemaal willen spitsen maar dat werkt niet naar mijn mening.

    Niet altijd maar willen aanvallen: terug passen gaat beter maar we verliezen nog steeds te vaak balbezit door stomme passen naar voren. goed passen kan de vijand openslaan
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een sterke middenvelder bent kun je ook centraal staan in de 4-4-2. Het gaat er mij o, dat er een meer defensieve gedachte komt. Gooi de bal Een keer over de hele. Speel breed ipv diep. Waar de poppetjes staan maakt niet zoveel uit, maar 4 aanvallend ingestelde spelers zijn te veel. Ik ben het wel eens met de meer kopsterke vleugels, hierdoor kunnen we de bal beter vasthouden. Maak de tegenstander maar bang met je pro!
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    we bedoelen allebeid hetzelfde maar denk dat we er met deze opstelling beter uitkomen aangezien we dan toch nog aanval hebben. CVM's maar ook de vleugel aanvallers moeten meer verdedigend denken. Joris als LAM kwam ook vaak terug om de bal te halen! dat wil ik zien
     
  15. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook liever gewoon verdediger dan any eigenlijk. Als ik met donny achter centraal staat gaat t ook beter denk ik. Op t begin deden we dat ook en dan kregen de tegenstanders ook veel minder kansen.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Net een paar goede wedstrijden gespeeld. Ging goed, ook al werden we in het begin een aantal keer dik genaaid.

    Ben wel blij dat de lagg weg is.
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging inderdaad best goed! Ik begin het keepen steeds beter onder de knie te krijgen. Moet alleen sommige voorzetten beter inschatten en wat meer communiceren met de 'any', dan houden we zeker de '0'!
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker dat het gistern lekker ging. Gaat hoe dan ook steeds beter. Vrijdag hebben Birdy, Benny, af en toe Joris en ik wat games gespeeld en ging zeker lekker met veel winst.

    Passen gaat steeds beter. snel goed tikken en niet altijd naar voren werkt!
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch mis ik je op de vleugel Joris.....

    wat betreft de discussie over de opstelling: Tja, ik ben dnek ik wel meer fan van 2 spitsen. Normaal niet hoor, ik HOU echt van de Ajax formatie en ik speel zelf ook altijd met vleugels, maar Benny delft toch vaak het onderspit in zijn eentje in de punt. Vandaar dat ik, in deze formatie, wat vaker naar binnen snij. Zeker als ik iets vaker de punt in ga is het idd handig als hij wat langer en sterker is. Ik heb hem nu dus ook 1.81 ofzo gemaakt. Nog niet heel lang, maar leek mij de goede balans tussen kracht, lengte en snelheid. Maar wat mij betreft toch 2 spitsen...dan kunnen de vleugels wel weer wat kleiner, sneller en behendiger zijn, want dan hoeven ze de punt niet in. Ik zou dan pleiten voor 1 creatieve middenvelder (Blach Dragon) en 1 bikkel á-la van Bommel/de jong die alles weg poetst.

    Maar goed, dit is mijn mening. we zijn nu idd wat te zwak en vaak wat te afhankelijk van acties van individuen.


    edit: Net ging het wel heel aardig. Vraag me wel af hoe dat gaat tegen sterkere tegenstanders
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    We speelden net tegen tegenstanders die in ieder geval meer punten hadden dan wij. Of ze daarmee perse sterker waren weet ik niet.

    Vond het vanmiddag erg goed gaan. Alle wedstrijden domineerden we totaal, hadden we vol de druk erop en kwam de tegenstander nooit aan voetballen toe. Ik kon als any elke keer al vroeg de bal veroveren en dat zorgde ervoor dat we makkelijker konden voetballen. In plaats van counteren was het gewoon domineren. Kon vooral de combinatie met Benny goed vinden daardoor. Black Dragon was veel gevaarlijk in de re-bound en van afstand.


    Ging goed en als we nu zo blijven voetballen krijgen we binnenkort hopelijk ook een beter team, zodat de spelers die ik als Any bestuur beter zijn dan het huidige team. Onze pro's zijn goed, maar het team dat je als any hebt is vaak toch erg slecht. Dat wordt - als onze prestaties beter worden - vanzelf ook beter.
     

Deel Deze Pagina