Toch mis ik je op de vleugel Joris.....
wat betreft de discussie over de opstelling: Tja, ik ben dnek ik wel meer fan van 2 spitsen. Normaal niet hoor, ik HOU echt van de Ajax formatie en ik speel zelf ook altijd met vleugels, maar Benny delft toch vaak het onderspit in zijn eentje in de punt. Vandaar dat ik, in deze formatie, wat vaker naar binnen snij. Zeker als ik iets vaker de punt in ga is het idd handig als hij wat langer en sterker is. Ik heb hem nu dus ook 1.81 ofzo gemaakt. Nog niet heel lang, maar leek mij de goede balans tussen kracht, lengte en snelheid. Maar wat mij betreft toch 2 spitsen...dan kunnen de vleugels wel weer wat kleiner, sneller en behendiger zijn, want dan hoeven ze de punt niet in. Ik zou dan pleiten voor 1 creatieve middenvelder (Blach Dragon) en 1 bikkel á-la van Bommel/de jong die alles weg poetst.
Maar goed, dit is mijn mening. we zijn nu idd wat te zwak en vaak wat te afhankelijk van acties van individuen.
edit: Net ging het wel heel aardig. Vraag me wel af hoe dat gaat tegen sterkere tegenstanders
Laatst bewerkt: 17 okt 2010