1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had het over de 2e zin. het probleem was dat hij nu nog telfort heeft en die geen kleine microkaartjes hebben. ik weet je dat je ze kan afknippen ;)
    aanvallend? niet echt |:-
    ?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik dat simkaart knippen nou op vatten? :+ Gewoon schaar + simkaart = Micro sim kaart? :+
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja zoiets!! :9
    je moet iets van een sjabloon downloaden en die dan op je simkaart plakken en dioe dan in die vorm knippen. maar als je niet goed knipt is je simkaart naar de tering haha ;)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar heeft zo´n iPhone geen simlock waardoor zo´n telfort simkaart niet eens gaan werken?
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hij had tegen mij verteld dat hij simlock vrij was dus daar ga ik dan maar vanuit :9
    Vind het zowiezo al belachelijk dat als je zo'n duur toestel koopt er uberhaupt een simlock op mag 8)
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het nou dat op de vodafone site de htc desire voor 2 jaar even duur is als de htc desire hd voor 2 jaar met precies hetzelfde abbonement??
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Heb sinds kort een Samsung Galaxy S, maar heb steeds problemen om er mee op internet te komen.
    Heb vorige maand mijn eerste Galaxy gehaald 3 verschillende simkaarten geprobeerd omdat ze in eerste instantie dachten dat het misschien daar aan lag maar dat was het dus niet. Kon wel gewoon talken, maar kon niks met mijn browser en ook niets met layar,android market en samsung apps etc.Zou een nieuw toestel krijgen (aangezien ze dachten dat het aan het toestel lag) , maar 2 dagen voor dat gebeurde is die uit mn zak gejat. Heb nu inmiddels een nieuw toestel maar nu begint het gezeik weer, kan gewoon met talk werken en mijn mail maar nog steeds blijft mijn browser helemaal wit. Heb wel gewoon 3G dus daar ligt het ook niet, zit bij HI aangesloten btw. Begin er al met al zeer chagrijnig van te worden, al zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen dan ben ik die persoon voor eeuwig dankbaar want van die Hishopmedewerkers en al helemaal van die klantenservice desk word ik niet veel wijzer.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok zelf een promotionele aanbieding. Dus tijdelijk.

    Denk dat de Desire of goedkoper word of de HD versie duurder een maand nadat die uit is?! Bedoel ook wel logisch want 9 van de 10 weet b.v. niet eens dat er een vervolg op komt want de Desire is toch al wel redelijk nieuw!
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag al een tijdje een nieuw abbonement uitkiezen, maar ik heb echt geen idee welke telefoon ik moet kiezen. Wil opzich wel voor een Iphone 4 gaan, maar dat i-150 abbonement van T-Mobile is te shit voor woorden. 150 smsjes in een maand is echt veels te weinig. Samsung Galaxy S vond ik niet heel bijzonder, misschien is de HTC Desire HD iets?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    150 smsjes vind ik ook veel te weinig voor €30, maar naast 150 smsjes heb je ook nog 150 belminuten. En.. Ping! :+
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Volgens mij had Vodafone het alleenrecht over een bepaalde periode... Check trouwens even het topic op Tweakers, zijn een heleboel mensen met problemen met de proximity sensor!

    Hopelijk vrijdag de Desire Z...
     
  14. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een hi abbo genomen en vervolgens een sms gestuurd naar 1266 waarin staat: sms aan. Hierdoor zou ik eindeloos sms moeten krijgen, maar ik heb nog steeds geen sms terug dat deze verwerkt is. Weet iemand hoe dit zit?
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn volgende abbo is Vodafone :+

    Klinkt misschien niet al te snugger, maar wat houdt proximity sensor in bij een mobiel?!
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan 't bellen bent en je houdt je mobiel tegen/dichtbij je oor, dan gaat het scherm uit om energie te besparen. Ook kan je dan niet op knoppen zoals ophangen enz. drukken, omdat het scherm uitstaat.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Das kut :+ Dat is geen klein probleempje maar een hele grote, bedoel je zou toch wel meer verwachten van die mensen, kom dan met de smoes die Apple had met je moet je mobiel anders vasthouden anders hangt hij op
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Met een app kan je dat uitzetten. ;)
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    het zou gewoon in 1 keer goed moeten zijn bij zulke dure toestellen :mad:
    Iemand hier al in het bezit van de HTC Desire HD?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik moet écht zo'n Desire Z! Alleen zit ik nog een maand of 8 vast aan mijn huidige :mad:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina