Zoals ik al in een ander topc had gezegd : Als je niets zinnigs te zeggen hebt waarvoor een topic is aangemaakt, zeg dan gewoon niets.
Je bent alleen maar offtopic bezig. Ik heb deze topic niet gemaakt zodat mensen zoals jij blijven zwetsen. Ga dan lekker Green Mile in ofzo.
Als ik mijn computer hele dag aan wil laten staan dan doe ik dat natuurlijk gewoon

.
Mocht dat ook DE reden is waarom het probleem ontstaat, en er geen andere oplossing is zal ik hem vaker opnieuw opstarten, maar aanlaten zal ik blijven doen
-Hoor (lees) je mij praten over illigale downloads?
Nee.
-Vraag ik hoe je die moet verkrijgen?
Nee
-Is het uberhaupt illigaal?
Er zijn geen wetten in Nederland die zijn afgestemd op specifiek de digitale wereld en de daarin ïlligale activiteiten in. (het is tot nu toe nog steeds een grijs gebied bij mijn weten). Spaans Hoge Hof heeft zijn 4 juni 2010 gedaan over dat Filesharing gelijk staat aan "uitlenen" en geen piraterij.
Als je een wijsneus gaat uithangen : Ik vraag/ promoot het downloaden niet. Ik vraag om een oplossing betreffende een hardware/software probleem. Dus ga eerst maar eens nadenken voordat je wat typt. Jouw veronderstellingen slaan nergens op, en het komt neit eens in de beurt van het suggereren van zo iets.
Tevens is het zo dat er zelfs een topic over Usenet/ Nieuwsgroepen :
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=133665
Hetgeen dus jouw verhaal van taboe ook doorbreekt.
Denk voordat je met een argument komt.
(excuus als dit enigzins agressief overkomt )
Klik om te vergroten...