1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Het goeie aan deze MP is dat je punten moet halen voor je streak en niet aantal kills.. Je haalt ze sneller om objectives te pakken.. Je kunt wel gaan campen om 5 kills te halen, maar op kleine maps is je leven niet lang zeker als je ergens gaat zitten.

    Ik vind het op zicht wel relax zo.. Wat ik ook erg positeif vind is de uitwerking van de Streaks, aanvallend of supporting, ik neem sneller een UAV dan een mortarstrike.. Het geeft superveel voordeel voor je team zeker op HC..
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is ckr wel vermakelijk !
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zijn zeker 2 leuke vernieuwingen. Ik kies ook meestal voor de support streak, heb t idee dat die meer voordeel opleveren.

    Grootste minpunt vind ik tot nu toe dat het spanwsysteem soms echt verzaakt en dat je de kwaliteit van de verbindingen niet terug kunt zien. (en dat je er niet op kunt filteren)
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met de Battlefield 3 beta? Krijg je er een aparte code bij oid?
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan raad ik je aan hem vooral niet te kopen, vermaak me voorlopig wel met de multiplayer die vind ik goed (op de te weinig maps na)
    Maar de singleplayer is gewoon slecht
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij komt er zo'n menutje op in het menu van MOH waarin je door word gelinked naar de beta. moet je dus wel MOH in je xbox hebben
     
  7. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit je aan de drugs ofzo tijdens het spelen:lol: mw2 deugde van geen kant zeg je en dit wel? vraag me af hoelang je het dan gespeeld hebt...
    mw2 singleplayer was niet bijzonder, maar moh singelplayer komt er niet eens in de buurt vol met fouten, achterlijke ai lelijke graphics
    ben nu over de helft ofzo maar valt vies tegen
    Gelukkig is de mp wel goed dus is het nog geen miskoop
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Battlefield 3 demo was alleen voor PS3, als ik het goed heb.
     
  9. xPhantomNL

    xPhantomNL Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.medalofhonor.com/battlefield3

     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  10. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar SP gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een grote teleurstelling vind. Mijn xbox is ondertussen al zeker 6 keer compleet vastgelopen en de hoeveelheid haperingen is al helemaal niet leuk meer. Het verhaal is matig en de wijze waarop alles gescript is stuit mij ook flink tegen de borst. Alles moet in vaste volgorde.

    Ik hoop dat de MP beter is anders gaat hij snel weer de verkoop in.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De framedrops in de latere missies zijn echt tergens inderdaad.

    In heb hem net uitgespeeld, heb geen verhaal kunnen ontdekken. Kan hem dan ook niet voor de SP aanraden.

    Als geheel is het best een aardige shooter maar wat mij betreft alleen voor de shooterfanaten die alles al gespeeld hebben en nog even iets tussendoor willen hebben om de weken tot Black Ops te overbruggen
     
  12. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring hoe lang "zavvi post" er overdoet, zou dinsdag al despatched zijn?
    Ben zeer benieuwd naar de MP ben zelf zeer fervent BC2 speler en vind MW2 te arcade en te snel (ADHD) en dan die killstreaks 8) Black Ops wordt naar mijn mening meer van hetzelfde.
    Zag de aanpassingen die je kan maken aan het uiterlijk van je character bij BlackOps wat een gedoe allemaal zeg............wordt net een carnavalsoptocht ingame :+\o/ laat maar|:-
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb 2 keer besteld. Duurde tussen de anderhalve week en 2 weken.
     
  14. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx for the reply............nog even geduld dus volgende keer maar iets meer uitgeven:+ zoveel scheelde het nou ook weer niet
     
  15. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraag het maar nog een keer:p.

    Is het bekend dat er zware lag in het spel zit? Ik heb er zo in het ene potje nergens last van. En potje erop krijg ik gewoon niet dood terwijl ik toch echt teveel kogels in hem pomp.
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe bedankt
     
  17. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee daar heb ik nog geen last van gehad. Ook nog niet gehoord van mensen met wie ik speel. Dus zal wel toeval zijn geweest.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb hem vandaag voor de PC gekocht (downloadbare versie). Na het spelen van de game bij een vriend van me heb ik er toch maar voor gekozen om eerst de goedkope ( €22) pc versie te kopen. Ik heb me wel vermaakt en het lijkt me echt een goed spel voor mij persoonlijk.

    Zodra de xbox versie een keer onder de 30 euro kost koop ik hem misschien ook nog wel voor de xbox :)
     
  19. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het vermelden! ik was zwaar aan het twijfelen als ik dit spel zou kopen. Meerdere reacties gehoord van: Ja het is het net niet, kleine maps etc etc etc...

    Het wordt hem toch niet:D dan maar BC-Vietnam :D
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt. Ga hem toch maar laten liggen. Had hetzelfde gevoel bij BC2 als dat jij had. Dan zal het wel hetzelfde zijn voor deze game. Wacht wel ff tot BO komt.
     

Deel Deze Pagina