Net nog even 1,5 uur HC gespeeld. Het is het toch (net) niet. Het schiet lekker en het geluid is geweldig, en ik ken de maps nog niet goed dus om de game nu al af te schrijven?
Maar toch, nu al bekruipt me het gevoel dat Dice/EA/MoH MP niet kan keizen. Geen eigen gezicht. Het lijkt BC2 op 130% snelheid met een MW2 achtig gevoel, het is een beetje een zooitje.
Als BC en MW er niet zouden zijn zou MoH MP een prima shooter zijn, maar ja er zijn BC en MW, sterker nog er komen binnenkort zowel CoD:BO en BC:Vietnam. MoH komt gewoon binnen op 3 en blijft daar.
Ik zie geen reden MoH te prefereren boven BC of MW.
Persoonlijk voel ik door MoH MP te spelen alweer de drang om weer eens BC2 in de box te gooien, en dat is geen goed teken voor MoH lijkt me
Iemand anders zal weer geneigd zijn om juist MW1/2 erin te gooien.
Jammer, en ik probeer hem morgen nog eens, maar ik denk dat ik hem ga ruilen voor tegoedbon CoD:BO en dan koop ik tzt BC:Vietnam ook wel .... maar de tussenvorm MoH(MP) blijf ik niet in hangen vrees ik.
Ok, is een gevoel na 2 uur speln, maar toch .... toen ik de demo BC2 PortValdez speelde was ik helemaal weggeblazen, en dat was gratis 1 map 1 mode, 30 uur gespeeld
en dat gevoel heb ik bij de full-retail van MoH helemaal niet.
Misschien morgen dat het gevoel komt ... ik weet het niet (denk het niet)
-- Max
Klik om te vergroten...