1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    MSN Talk of E buddy
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb E Buddy inderdaad geïnstalleerd werkt goed.
    Enige wat wel minder is imo is dat 3G constant aanstaat.
    Ik had toen der tijd bij N95 dat alleen als ik op internet ging of msn hij 3G inschakelde. Dat scheelt behoorlijk veel batterij. Je kan geloof ik wel een app installeren dat 3G uit/inschakelt, maar het meest ideale zou zijn dat hij hem alleen inschakeld als ik daadwerkelijk dingen opstart waar 3G voor nodig is.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je hem root is Droid Wall wel iets voor jou.

    //edit

    Maar toch niet echt wat je zoekt. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Helemaal akkoord :). Was een tijd geleden ook opzoek naar een touchscreen met liefst een qwerty-toetsenbord en liefst zo klein mogelijk. Mijn oog was dus direct op de X10 Mini Pro gevallen toen die was aangekondigd. Toen die uiteindelijk uit was, was ik toch nog een beetje aan het twijfelen tussen de Mini Pro en de Galaxy S. De Mini Pro had als voordeel dat die een toetsenbord had, maar de GS zag er dan weer zo sexy uit. Jammer genoeg heb ik hem door zijn grootte niet genomen (en ook een beetje door de prijs), het ding paste amper in m'n broekzak 8). Enigste alternatief op dat moment was de Motorola Milestone, maar die is qua specs gelijkwaardig met de Mini Pro en zat in de prijsklasse van de GS.

    Ben vooral verschoten van zijn grafische prestaties. Er was niet veel bekend op de GPU die in de Mini (Pro) zat, maar het blijkt dat er dezelfde GPU inzit als bij de Snapdragon (namelijk de AMD Z430/Adreno 200 al ga ik niet beweren dat ze even snel geclocked zijn omdat ik het gewoon weg niet weet) en dat in combinatie met een lage resolutie. Dit heeft dus als gevolg dat de Mini (Pro) zowat alle high-end Android games kan draaien die op 1.6 werken (en dus OpenGL 1.1 zijn, 2.0 zal pas komen met de update naar Android 2.1). Zo heb ik Need for Speed Shift, Raging Thunder 2 en de Mystique trilogie (al is hier de besturing niet optimaal) gedraaid en allen draaiden soepel. Zelfs de PSX emulator deed het nog vrij goed, al was het duidelijk dat de 600MHz CPU een beperkende factor was waardoor de fps net iets te laag zat om een vloeiend beeld af te leveren en geluid was nog erger dan het beeld. Maar het was eigenlijk nog goed genoeg om slow-paced games te spelen zoals bv. FFVII, al kan je het best wel zonder geluid doen :+.

    Heb hem nu al 3 maanden en ben zeker tevreden van dat klein, maar krachtig toestelletje genaamd X10 Mini Pro.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo heb GBA emu gekocht @ market place voor 2 euro 50 ofzo.. damn wat gruwelijk vet :D
    het is echt zo'n mini GBA nu lekker advance wars spelen op superhelder schermpie. En wilde nog wel een gameboy micro aanschaffen :+.. en het scherm is nog 0.5 inch groter ook. Batterij zal wel snel opgaan zo hehe maar leuk voor erbij als je ff niks te doen hebt en games van kwaliteit.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Speelt dat ook een beetje? De controls van mijn SNES emulator werken voor geen meter op een touch screen.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan bij die emu, gameboid, de toetsjes zelf instellen als je toetsenbord hebt, wat de x10 mini pro heeft. De knopjes zijn wel redelijk klein en echt moeilijke vechtspellen ofzo waar je combo's moet maken lijkt me wel lastig te spelen... maar RPG's, Turn Based Strategy's, games zoals Zelda of ook platformers gaan prima. Je hebt nauwelijks door dat je op een telefoontje speelt lijkt net een gameboy advanced.

    Met touch screen lijkt het me ook lastig spelen en op de mini vrijwel onmogelijk ook omdat het scherm te klein is om ook nog de touch screen als toetsen te gebruiken.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op het kleine scherm van de Mini Pro vind ik het al bij al nog meevallen, al prefereer ik natuurlijk wel het fysieke toetsenbord. Als je geen fysiek toetsenbord heeft, dan is een groter scherm (toch wel minstens 3" laten we zeggen) geen overbodige luxe, al gaat het nog niet vlot gaan als je smarthphone geen multi-touch ondersteunt.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gedownload? Op de Android store?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep.. staan een aantal emulators die allemaal van dezelfde persoon younghz ofzo komen. Gameboid, Sensoid etc.
     
  11. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindeloos online blackberry. Dan hoef ik toch niet bij te btelaen als ik oip youtube kijk?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    voor de mensen die de HTC Desire HD willen heb ik hier een erg uitgebreide review met zelfs comparison fotos (SGS en een compact camera)

    erg goede review imo

    HTC Desire HD review
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vond de minpunten geluid van de speaker en wat log, en battery duur, maar daar kon hij nog weinig over zeggen.

    Speaker maak ik bijna nooit gebruik van dus dat valt al wel af voor mij. Log vind ik hem niet maar ook dat is weer een eigen mening. Battery duur kan ik me soms ook zorgen om maken maar ik pleur mijn telefoon bijna altijd voor slapen aan de lader dus ik moet dat nog afwachten. Verder softwarematig erg goed! Camera/video ook en duidelijk scherm! Dus ik kan persoonlijk niet meer wachten totdat ik hem heb
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    geld voor mij ook :D
    wanneer mag jij je abbo verlengen? Ik pas 11 januari...
    ohja, er is vandaag door HTC een update uitgebracht voor de DHD. Onder andere fix voor de prox sensor :thumbs:
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die update was er gister al ;)

    Merk wel dat ik helemaal weer in to telefoons ben nu ik bijna mag verlengen. Heerlijk gadgets kijken en kiezen :+ ga maar voor de DHD denk ik al twijfel ik nu toch weer over de Galaxy s.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem, zodra ik van mezelf weet dat ik een nieuw speeltje mag uitkiezen voel ik me weer een klein knulletje in een te grote speelgoed winkel :+

    En ik ben dan ook de typ die een toestel wel die afwijkt van de massa, en dat is de HD op dit ogenblik wel! Dus mijn keuze was redelijk snel gemaakt. En de galaxy S voelde nogal plastic aan.

    Ik krijg mijn HD hopelijk aankomende week of die week erna, kan zelf niet wachten...ik gebruik nu en alcatel van 2004/5 :+ Dus ik kan er alleen maar op vooruit gaan
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is de htc desire z nou niet op de vodafone website te vinden?? En ook niet bij kpn etc...?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die is nog niet uit. Dus daarom? :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  20. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat zo zeker?
    Als ik op mijn blackberry een filmpje wil kijken komt er ook een melding van dat ik hiervoor misschien extra moet betalen namelijk.
    Ik heb ook Eindeloos Online van Hi btw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina