1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De ballphysics zouden in deel 2 toch verbeterd zijn!?
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, weet pas een stief kwartiertje dat deel 2 er aan komt. Ik zit namelijk al heel lang op die williams collection te wachten. Die schijnt echt supergoed te zijn. Beste pinball emulator, volgens de kenners. Lijkt op de mamevp ((of zo), en die heb ik jaren gespeeld, heel vet. Zowat alles gespeeld wat ik in de echte arcadehalls en friettenten ed ooit gespeeld heb.

    Deel 1 fx ben ik echt uitgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Physics zijn inderdaad, naast het grafische gedeelte, sterk verbeterd. FX vond ik ook niet super, maar Zen is super. FX 2 wordt een verbetering op Zen Pinball. Ik heb hier dus heel erg veel zin in.

    Mocht je FX 2 kopen Bertje, voeg mij en Totalsolo maar toe ;)

    Ik heb The Williams Collection trouwens geimporteerd op de PS3 en speel alleen Medival Madness veel en Taxi. Grafisch zijn Zen en FX 2 veel beter. Qua physics wel erg sterk inderdaad, maar bij veel kasten is de camera alles behalve prettig jammer genoeg.

    3 december komt ie uit op de 360 hier in Europa.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, heb je hem al, ja ik ga ook voor de ps3 hoor. Dus waarschijnlijk zal ik moeten wachten op zen pinball 2.

    Nouja, ik wacht er wel op. Goed nieuws hoor, pinballen op console is echt heel leuk.
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik dit zag was ik verkocht: local multiplayer
     
  6. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    wnr komt ie Pinball FX2 dan?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er wel erg vet uit die fx2. Heb ooit een pc pinball game helemaal grijs gespeeld, kan alleen niet meer op de naam komen ...
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk Pinball FX 2!!! Serieus mijn persoonlijke kanshebber voor GOTY naast Mass Effect 2! Hier gaan zo veel uren inzitten. Local multiplayer is ook zeker een mooie aanwinst inderdaad!

    Kom op xbla update ik zit te wachten!
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook te wachten, maar dan nog wel op mijn werk. Vanochtend 05.00 uur begonnen met werken, vanmiddag vroeg klaar. Windje mee vanmiddag (windkracht 6 ) dus snel thuis. Game downloaden, gordijnen dicht, geluid op max. en dan genieten maar, heerlijk.
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach hier is het zo: ik leg zo mn zoontje op bed voor zn ochtendslaapje en dan krijg ik hopelijk even de kans om te flipperen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Pinball FX 2 - Full Game
    Bestandsgrootte: 321 MB

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Woooooooho ik ben alle tafels eerst aan het importeren. En daarna de 4 vier nieuwe tafels kopen. Het introductiefilmje belooft al heel wat! Het ziet er allemaal waanzinnig uit!

    Vandaag een impressie! (als ik het los kan laten)

    Misschien Dulle als je tijd hebt, zou je dan een mooi topic kunnen maken?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  13. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Undead Nightmare Collectie voor 1600 en de Pinball Fx2 tafels gekocht voor 800.

    Goede deal!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gratis games, altijd tof.. Maar is het ook te doen zonder die extra tafels?
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die flippergame lijkt me echt zo'n "speel het voor 5 minuten en dan weer een week niet game". Tenzij je zo'n gast bent die 5 uur bezig gaat om 1000 of wat punten hoger te scoren met dat highscore gedoe. En daar heb ik geen zin/tijd voor. :p
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol komt dat nou uit jouw mond?
    Jij was toch die dude die alleen maar Arcade games koopt en op Kongregate loopt te gamen? 8)
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee en ik snap de relevantie niet.
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een zeer korte impressie alvast:

    Ge-wel-dig!!!!!!!!! Veel beter dan FX 1. En ja, beter dan Zen Pinball.

    De nieuwe tafels zijn subliem! Er is zo veel te doen! Het geluid is spot-on, muziek heel mooi, de physics de beste die ik tot nu toe heb gezien en grafisch erg indrukwekkend.

    De tafels van FX 1 druipen nu ook van de sfeer en de physics zijn eindelijk zoals ze horen te zijn. Super!
    Sorry dat ik zo enthousiast ben, maar
    ik ben echt helemaal lyrisch over deze game, ik hoop dat ze veel tafels zullen blijven uitbrengen!

    Zeker een aanschaf waard! Ik denk dat er veel nieuwe fans bij zullen komen!

    Oh en Tco, het is niet alleen de hiscores, maar ook het plezier en voldoening die je krijgt voor het behalen van missies en hoe gek je een tafel kunt krijgen. Het gevoel dat de stoppen door kunnen slaan. Waarschijnlijk ontbreekt het je aan skills om te weten wat ik bedoel anders was je het wel met me eens.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat je me eerst moet beledigen voor je denkt aan het feit dat sommige mensen gewoon meer hechten aan andere gamewaarden.
    Geluid/muziek en pinbaltafelgevoel brengt voor mij geen echte hoofdwaarde (highscores meestal dus ook niet), het is wel crucicaal als ondersteuning. Maar voor mij is de hoofdwaarde, het pinball zelf, geen leuke bezigheid voor lang. En dingen die het lang houdbaar houden als highscores verbreken, al dan niet die van jezelf of online, vind ik niet geweldig omdat je dan vaak uren bezig bent om op een moment een paar puntjes meer bij elkaar te sprokkelen. Ik heb meer games om nog te spelen en daar ga ik dan ook mee verder.

    FIFA bijv. is ook niet echt wat voor mij. Ik speel een potje of 2 en dan ligt de game weer ergens ff. Daarom ook al 8 jaar geen FIFA gekocht. Misschien dat ik 11 nog eens koop zodra die <15/20 euro is of zo omdat het wel leuk is maar mogelijk toch weer niet zo lang blijf spelen.


    ps. Volgende week Snoopy Flying Ace (ja dat is een echte goede game) en RISK: Factions DOTW. \o/
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Beledig ik je? Right... Was niet mijn bedoeling. Ik bedoelde het meer zo van: oefen en je weet wat ik bedoel.

    Ik geloof trouwens dat jij je eerder beledigend uitte naar de 'gasten' die er wel veel lol aan beleven.

    Dit is ook niet beledigend bedoelt, maar je bent wel een enorme zuurpruim geworden zeg. Cheer up man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina