Grappig dat je me eerst moet beledigen voor je denkt aan het feit dat sommige mensen gewoon meer hechten aan andere gamewaarden.
Geluid/muziek en pinbaltafelgevoel brengt voor mij geen echte hoofdwaarde (highscores meestal dus ook niet), het is wel crucicaal als ondersteuning. Maar voor mij is de hoofdwaarde, het pinball zelf, geen leuke bezigheid voor lang. En dingen die het lang houdbaar houden als highscores verbreken, al dan niet die van jezelf of online, vind ik niet geweldig omdat je dan vaak uren bezig bent om op een moment een paar puntjes meer bij elkaar te sprokkelen. Ik heb meer games om nog te spelen en daar ga ik dan ook mee verder.
FIFA bijv. is ook niet echt wat voor mij. Ik speel een potje of 2 en dan ligt de game weer ergens ff. Daarom ook al 8 jaar geen FIFA gekocht. Misschien dat ik 11 nog eens koop zodra die <15/20 euro is of zo omdat het wel leuk is maar mogelijk toch weer niet zo lang blijf spelen.
ps. Volgende week Snoopy Flying Ace (ja dat is een echte goede game) en RISK: Factions DOTW. \o/
Laatst bewerkt: 27 okt 2010