1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vermoed dat zoiets moeiteloos gaat nu :).
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gruwelijk vet ding Pim!
    veel plezier ermee,maar dat moet wel lukken.

    :thumbs:
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, zijn er nog mensen die komende zondag een stukje willen rijden? Ben van plan zo rond 12.00 even een stukje te gaan rijden. Niet al te lang/ver, moet nl om 4 uur weer in Den Haag zijn.
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb verdomme net lek gereden met m'n 1100, ga ik eens een keer rijden, komt er zo'n lullig veertje in vast te zitten (zo'n veertje als van een wasknijper). Het is echt zo dik als een speld, maar als ik hem er uit probeer te trekken hoor je duidelijk dat de band lek is. :mad:

    Zou voor mij dus op de YZF worden :-/
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er goed uit Pim. Heb zondag wel zin in een ritje, ervan uitgaande dat ik het zaterdag niet al te laat en bond maak.
     
  6. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff proppenset achterin en 7 en halve minuut later rij je weer:D:p
    En Pimmy gefeliciteerd met een nieuw apparaat:D:)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Of doen zoals ik het altijd doe, naar een grote dealer gaan en vragen of je een gebruikt bandje mag meenemen. Vaak is het zo als iemand een 2de hands motor koopt dat hij er dan andere banden(persoonlijke voorkeur) onder wil hebben. Vaak kan je nog gebruikte banden uit het rek trekken die nog maar 2-4000 km hebben gereden.

    Ik heb hier thuis 5 zo goed als nieuwe achterbanden staan waarvan 2 nog niet eens 1000km erop heeft zitten. Ik betaal alleen kosten van erom laten leggen en dat is 15 eu, diegene die ze erom legt kijkt ook altijd nog goed of er niks met de band is. Ik heb dit jaar 3 bandjes opgemaakt en was dus maar 45 eu kwijt.
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Pimmy!

    Heel gave motor, jammer dat het weer niet echt top is vandaag.

    Waar wil je zondag gaan rijden?
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja heb niet echt direct een route in m'n hoofd. Maakt me ook niet echt uit. Verzamelen omgeving Den Haag/Zoetermeer/Leiden lijkt me handig. Misschien bij Malieveld verzamelen oid?

    Heb nog niet gereden vandaag, druk met allerlei overige zaken. Wel met de auto net even op de terugweg uit Zwolle de koffers opgehaald, ga ik er nu opzetten als het lukt om de sloten er in te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Omgeving Den Haag / Zoetermeer / Leiden lijkt me prima.
    Weet niet wie er allemaal mee gaan en vanwaar ze komen?
    Paviljoen Malieveld Den Haag is een optie, Mac Transferium (A4, Leiden), of Mac Leiderdorp (A44) zijn opties, alsmede Mac Zoetermeer en zo zijn er nog wel wat centrale punten te bedenken.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou doe maar McDonalds Zoetermeer op de Zuidweg/Zilverstraat dan :+

    Neeje, ik vind ze allemaal prima, dus als iedereen zijn voorkeur aangeeft, trekken we straks nog even een conclusie en dan lijkt het me handig om om een uurtje of 11.00 af te spreken en om 11.30 te vertrekken voor een ritje, dus dan kunnen degene die even een Mcsalad willen eten dat doen in het half uurtje.
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Mac leiderdorp zou heel chill zijn, moet uit amsterdam komen namelijk :). Ik chek nog wel ff wat het wordt.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie nog een keuze kunnen maken?
     
  14. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t.! eindelijk m'n rijbewijs :) Woensdag op voor examen en gelijk naar het gemeentehuis toe om hem aan tevragen in de hoop dat ik hem vrijdag nog op kon halen.. en.. Ja hoor.! :D hopelijk is het zondag nog mooi weer ^^ Ik fiets op een Kawasaki ER-5, terug gezet uiteraard :) Vrijdag gelijk wezen rijden en gelijk door de politie aangehouden.. lol.. het was een politiefuik en ik had mijn kentekenbewijs niet mee :eek: gelukkig vroegen ze niet of hij was terug 'gezet' anders was dat wel ff balen!
    Mijn pak( eigenlijk best wel trots op :) )
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er strak uit hoor. :thumbs:


    Drive safe die eerste kilometers (en de rest ook :p ).
     
  16. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ya kan ook niet anders ik ga altijd samen met me vader rond rijden.. dusja.. :cool:
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mac Leiderdorp A4, P. Snoepweg 1 Leiderdorp. 11.00 verzamelen.

    Ik kwam pas net thuis, had ik niet verwacht, dus vandaar late reactie. Als degene die komen het hier nog even achter laten dan is dat mooi, dan komt niemand voor niks. Mn 06 zal bij de meesten nog bekend zijn.
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie fiets Pimmy. :thumbs: Jammer dat jullie allemaal helemaal in Den Haag wonen anders was ik wel even mee gaan rijden. :9
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Cool, 11.00, ik zie jullie daar dan. Weer of geen weer? Of haken we af als het vreselijk is buiten?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kom er net vandaan lol. Maar ik ben morgen ook ca 11u bij Mac Leiderdorp.

    Ps: vergeet niet dat de klok ondertussen uur is terug gezet.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina