1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen we nog uitgebreid verslag over de mogelijkheden van het toestel? Inclusief high res foto's? :+
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Had Uniwar aangeschaft uit nieuwsgierigheid voor Android.. Het idee is echt vet. Soort Advance Wars (maar dan niet zo'n vette stijl) en dan gewoon via mobiel online. Echter is het vinden van een goede game, of maken nogal lastig. Er zijn veel games waar je turn "24 uur" mag duren, belachelijk dus. Zo kan je een jaar verder zijn voor een potje afgelopen is.

    Wat ze in hadden moeten bouwen is een random matchmaker waarbij je je eigen vereisten mag instellen. (bijv. map en lengte turn). Nu ga ik 'm denk ik weer eraf halen en geld terug.

    EDIT: nog aan te raden online multiplayer games?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me hier bij aan maar dan ook met de vraag, nog goeie games op de Android? :+
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb nu HomeRun Battle 3D gekocht :+
    Wel fucking duur voor een app, 4 euro.. maarja ik moet mijn prepaid creditcard van 20 euro toch redelijk binnen 3 maanden opmaken.. Heb nu Gameboid + HomeRun Battle 3D gekocht.
    Die HomeRun Battle 3D is echt vet al ben ik er ontiegelijk slecht in. Win nauwelijks haha maar het is gewoon tof dat je online kan spelen en die match up werkt net zoals xbox live gewoon binnen 2 seconde heb je een tegenstander waarvan je de score kan zien, wat voor poppetje (aangezien je items kan kopen) en uit welk land hij komt.. en je kan 'm adden als "rival" om later tegen te spelen (handig als je tegen vrienden wil).

    Het zal vast en zeker flink batterij zuipen maar het is een leuk tussendoortje als je niks te doen heb in trein/bus of waar dan ook.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo reeds voor een mooi bedrag de htc HD 2 van mijn broer kunnen kopen, nu las ik ergens dat er een mogelijkheid was om Android als OS op de htc te zetten. Kan dit ?
    En heeft iemand hier ervaring mee?
    Zoja voor/nadelen ?

    Alvast bedankt :)
     
  8. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.htc-hd2.com/tweaks/android-installeren-op-de-htc-hd2-tutorial/

    2de link op google! :)
     
  9. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra beschikbaar ga ik de Blackberry 9780 halen met een nieuw abonnement. Nu nog uitzoeken welke provider ik neem. Ik heb nu nog altijd Hi Sim only en dat bevalt prima. Iemand ervaringen met T-Mobile?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    jep heb ik.
    Internet is goed/stabiel.
    Echter, klantenservice is echt ruk en je bereik van telefonie is ook niet gegarandeerd.
    soms staat er een soort 'wachtrij' op sms berichten. bijvoorbeeld iemand stuurt je een sms om 14.00 uur, soms krijg je hem pas om 18.00 uur maar wel met tijd 14.00 uur.
    als er 1 reden mocht zijn om door te gaan met t-mobile was het dat je daar als een van de weinige betaalt per seconde, niet per minuut. Verder heb ik er niets goeds over te zeggen.
     
  11. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb vaker zulke verhalen gehoord, jammer. Misschien dat Hi nog een leuk aanbod heeft omdat ik daar al drie jaar zit.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat betalen per seconde kan ik alleen maar van dromen bij vodafone. Zojuist rekening gehad met 40 euro over mijn abbonement. En bijna elke belminuut was: 0;06 minuut (dus 6 seconden) oid.. gewoon voicemails ofzo dus. :+
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vorige week een htc desire.. maar als ik WIFI wil aanzetten staat er steeds: 'ip-adres ophalen'. Dat blijft zo doorgaan... Wat kan ik doen om dat op te lossen??
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, moet ik Desire HD of Desire Z halen... Dillema8)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, hou je van een toetsenbordje of toesten voelen en vind je de Desire formaat top, Desire Z. Vind je groter beter en hardware matig ook een upgrade en is touch je ding, Desire HD. Er zal vast wel meer achter zitten maar globaal zou ik het zo bekijken
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou persoonlijk altijd voor eentje mét toetsenbord gaan. Vooral als je veel smst, msn'd, facebookt of wat dan ook is dat ideal dan dat je zo'n on screen toetsenbord hebt die de helft van je scherm in beslag neemt.

    trouwens, persoonlijk ben ik echt slecht in zuinig zijn op telefoons kwam ik maar weer eens achter :+ Heb xperia x10 mini pro een week en er viel schuin ligt op het scherm en het zit al helemaal vol kleine krasjes. Weer goed bezig dus. Zal wel weer per ongeluk los muntgeld of sleutels in dezelfde zak hebben gehad :+.. of zijn er meer die het kennen en komt het gewoon door schuren in de broekzak/veel gebruik maken touchscreen? Gelukkig zie je het niet als backlight aanstaat...
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nou ik heb al 2 jaar een Xperia X1 en dat toetsenboard zuigt zo tering hard.
    Ik kan het echt totaal niet gebruiken, het werkt niet goed, knopjes voelen niet lekker aan en ik gebruik het echt zelden.
    doe mij maar touch, kan ik tenminste snel op rammen. van die kleine pielknopjes :confused:

    Ohja:
    Desire Z vs Desire:

    zeker de Desire, door deze motivatie:
    Dat schuifmechanisme kan echt niet degelijk zijn. ziet er zo cheap uit. zou echt bang zijn dat het kapot zou gaan als ik het open zou schuiven...

    Edit: wat betreft de Desire HD:
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwja ik heb altijd een iPod touch gehad en bijna altijd Wifi aan staan en met dat typen ben je ook helft van scherm kwijt, en met mijn huidige telefoon is het schermpje kleiner dan wat de helft zou zijn van de Desire HD :+ Dus ik heb eigenlijk niks te klagen....:9

    Gaaf om te zien dat TomTom er ook goed mee gaat samen werken! Zou het wel tof vinden als we op vakantie gaan en we raken verdwaalt ik mijn mobiel uit de zak kan halen en ons uit de brand kan helpen
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Daar reken maar eens lekker niet op, haha... Ik zit er al 6 jaar, best aardige klant al zeg ik het zelf, maar moet bij een 2-jarig abonnement Hi-30 nog 270 euro bijbetalen als ik een Desire Z of Desire HD wil! Dikke fluit, bij Vodafone Bel+SMS+Web 20 krijg ik hem gratis... (Krijg bij Hi dan nog wel 120 euro klantenkorting, maar toedeledoki, zoveel betaal ik echt niet bij!)

    Had ik ook een tijdje, maar heb de HD in de hand gehad en dat ding is GROOOOOOT.. Kolere! Plus dat ik filmpjes heb gezien van SNES-emulators op de Z, en dat werkt natuurlijk fantastisch met dat toetsenbordje :)

    Vond de Xperia goed te doen, maar dit toetsenbord schijnt (Desire Z) volgens de reviews tot de besten te behoren... En over die hinges zit ik totaal niet in. Heb nu genoeg ervaring met HTC om te weten dat dat echt wel goed zit.. Dat het er cheap uitziet (op filmpjes) wil niet zeggen dat het niet 10.000x open en dicht kan zonder problemen...

    Overigens heb ik dat bericht over TomTom ook gelezen, echter dat op de hele Desire familie gaat gelden! Dus ook de gewone Desire en de Z...
     
  20. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dat is mooi kut dan:{, nog twee weken wacht zie ik, mn telefoon gaat misschien nog 1 dag mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina