kennen jullie die reclame van crocky hij komt thuis met gamecube en nog wat dingen later zie je ze spelen waarschijnlijk met een gamecube ze spellen een of ander sonic spel tegen elkaar. Het leuke is dat ze met de 2 joysticks van steel batallion spelen mijn vraag is hebben die gasten vann crocky niet door dat het hartstikke fout is?? of doen ze het express ofzo?
Whehe, die reclame zag ik net paar minuutjes geleden ook . Mwoah, kweeniej waarom. Gewoon voor de show, staat mooi .
maar behalve als je het weet (zoals wij dus hier, lijkt me), ziet er namelijk best dom uit hoe ze spelen ook met die joysticks
die gozert heb een beste pens trouwens. wel gaaf als je zoveel centjes heb dat je die zooi in een keer kan kopen
Dat is op de PS2 uitgekomen. Dan hebben ze dus een GC, spelen ze met een Xbox-controller (SB is immers een Xbox-exclusive-game) en ze spelen een PS2-spel. Mooie mix dan. Met die GC kan ik nog wel inkomen (geef toe sommige spellen op de GC zou je best op je Xbox willen hebben) die Xbox-controller naja (zo groot, maar wel uitgebreid) maar een PS2-spel (en dan DBZ Budokai???) Als je toch een PS2-spel neemt, neem dan GTA:VC.
ja echt stupid, ik kan me ook niet voorstellen een ander spel dan steel batallion (ok misschien een vliegsim) met een joystick te spelen
Ze doent dat om reclame te maken voor alle consoles Ze stoppen er een beetje NC, beetje PS2... En wazige hardware voor Xbox in. Ze worden ze niet gebeld door de concurerende consoles-makers dat een ander console word voorgetrokken in de chips-reclame... Of 't waar is mag Joost weten, maar zo denk ik erover.
precies zo denk ik er ook over, ze willen graag een spelcomputer erin maar geen reclame maken voor 1 console dus doen ze een mix van alle3 zodat geen kan aanklagen...smart
ze hadden ook gewoon een regeling kunnen maken met 1 bedrijf, hadden ze zeker gewoon mee akkoord gegaan, je kunt trouwens niet eens voor dit soort dingen aangeklaagd worden
Hmmm vage complottheorieën van jullie... Bij de TV gaat het maar om 1 ding: hoe het eruit ziet. Het gros van de mensen kent het spel, de console en de controller niet, laat staan dat ze weten dat ze niet bij elkaar passen. De reclame-maker gaat zich hier echt niet druk over maken. Hij vond deze dingen er gewoon leuk uit zien, en daarom zitten ze in die commercial. Nix meer, nix minder.
Oja, ik had het ook gezien, ik kan zoiets niet uitstaan, en de gedachte ''idioten'' passeerde mijn hersen gebied
natuurlijk doen ze dat expres.. net als al die fokking irri wasmiddelen-reclames... iedereen haat ze, maar het blijft wel hangen; juist omdat het zo irritant is en ik denk dat deze reclame ook expres zo over the top is, om je te laten lachen, en dan blijft het meestal ook wel hangen... en wat boeit het nou wat voor spel ze spelen :{ *)
precies!! net als met de reclame van de bieb, met die super-nerd: staat ie te pissen: 'gchhhcgchhh... fffuuuuhhhh downloaduh!' 'printen, hond!' da's pas humor