1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Van der Wiel raakte geblesseerd naar 15 minuten. Maar natuurlijk had Jol Oleguer als back-up. :emo: Gaat helemaal nergens over het wisselbeleid van Jol. Sowieso het beleid van Jol is niet te begrijpen...

    Er moet sowieso meer voetbal op het middenveld komen, inderdaad door te spelen met Bonevacia en Eriksen. Natuurlijk zullen die jongens nog de nodige fouten maken (vooral Bonevacia) maar dat hoort er nou eenmaal bij. Met Enoh en de Jong heb je 0 voetbal op het middenveld.

    Ook in de verdediging is het huilen met de pet op. Waarom een middenvelder op linksback opstellen terwijl je Blind tot je beschikking hebt. Waarom in godsnaam Ooier in de basis terwijl je Alderweireld hebt. Ooier is na dit seizoen weg en dan zit je met Alderweireld die geen wedstrijdritme meer heeft en totaal geen motivatie omdat je uit het niets 3e keus bent achter twee uitgerangeerde spelers.

    En als die Suarez zich eens gaat richten op het team in plaats van constant zo wanhopig op zoek te zijn naar een doelpunt zal het voorin misschien ook wat beter lopen. Hij is helaas niet meer de man die constant verantwoordelijk is voor de doelpunten. Er staat nu een echte spits die wel kan scoren, dus dat betekend voor Suarez meer assists en minder zelfs scoren. Accepteren of banken dus!
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Castaignos moet met zijn kop van die bal afblijven :/. Sukkel.
     
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV krijgt penalty en Utrecht rood _O_
     
  4. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Penal psv + rood lensky.
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Klote wedstrijd, feyenoord toch echt beter, maar gaat weer geen punten pakken. Dat is nu al zeker.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Martin Jol schreef de nederlaag tegen ADO Den Haag deels toe aan het gebrek aan mogelijkheden om vanaf de bank een ommekeer te bewerkstelligen. De coach van Ajax kaartte na afloop van de 0-1 indirect het gebrek aan creatief vermogen binnen zijn selectie aan. “Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen.”

    Dit keer bleven de Amsterdammers echter op een statische manier zoeken naar de gelijkmaker. “Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers. Geef me een zak met tien miljoen euro en ik kom er wel uit. Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsak van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen”, zei Jol tegen het ANP.

    “Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel zestig miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed. Of dat zorgwekkend is voor de toekomst? Nee hoor, vorig jaar zijn we ook sterk teruggekomen. Dat moet nu ook weer lukken.”
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Arsenal gaat ook al niet lekker. Kut weekend!
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    JAAAAAAAAA :D 1-1 :D
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, wat een goal van Demouge _O_
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je laat me schrikken. Dacht dat PSV de penalty had gemist en ik eroverheen had gekeken ofzo. :+ Gelukkig nog 1-2 voor PSV...weet niet over wie jij het had though. ;)
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hij had het over Feyenoord, die toch nog de 1-1 scoort...
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe snap de vreugde van Feyenoord.. hier ook in 89' ofzo gelijk.. het wordt langzamerhand tijd dat er écht punten gepakt worden. Beter tegen nek, beter tegen az, kansen zat tegen utrecht.. enige wat nog ontbreekt is dat kleine beetje geluk.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een held is die Jol!_O_

    Natuurlijk met 10 miljoen redt die het wel. Geef lekker nog meer onnodig geld uit aan oude en uitgerangeerde en vooral niets toevoegende spelers. Kijk verdomme eens naar de jeugd. Daar lopen je buitenspelers die je zoekt. Daar lopen de verdedigers die je zoekt. Daar loopt alles al wat je zoekt.

    Wanneer dringt het nou eens tot die kerel en bij het bestuur van Ajax door dat idiote breedte aankopen niets maar dan ook niets toevoegen.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik pleit voor Van Gaal.. Maar die zal toch niet terug willen komen. En iig moet Cruijf een functie krijgen bij Ajax.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Hoe durft deze man het bestuur nog de schuld te geven ook. Dezelfde man die op schandalige wijze het bestuur chanteerde om zijn vriendjes binnen te halen deze zomer. Het is ongelofelijk.
     
  16. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    kut psv
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rijkaard is toch werkloos op dit moment? Ik pleit voor Rijkaard met De Boer/Bergkamp/Kluivert
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Droogkloot :p

    Jij begrijpt er echt geen ster van hé.
    Als ik naast jou in het stadion zou zitten zou ik me echt doodergeren.

    Dat zal mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Rijkaard?

    Daar zou ik persoonlijk niet blij van worden hoor, maarja, ik ben dan ook een Rotterdammer.

    En sowieso, Rijkaard/De Boer/Bergkamp/Kluivert... Doe dan Reiziger, Davids en Van der Sar er ook bij :emo:.
    Wat heeft een Kluivert bv nou bewezen :p.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij is spitsentrainer van Vleminckx en Vleminckx scoorde gisteren een hattrickO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina