Wie heb jij ontmoet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door flexegozertim, 8 mei 2003.

  1. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha idd, eigenlijk ben ik ook een beetje beroemde nederlander. Wie wilt handtekening? :p
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    *Houdt wijs z'n mond :cool:
     
  3. flexegozertim

    flexegozertim Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    als je me niet gelooft
    nou dan niet
    ik ben in ieder geval blij dat ik deze gasten heb ontmoet
    iemand vraagt tog gewoon of ik rijk ben nou dan antwoord ik dat gewoon

    trouwens raymzter ga ik binnenkort zien bij een concert met die gast ben ik wel down weet je
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    --> ASEL
     
  6. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Hans Kazan ontmoet, jippii, in het centrum van Heerlen. Maar dat is al lang geleden.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb in NewCastle een paar minuten met Sir Bobby Robson gepraat. Erg sympathieke man.

    Voor de rest niet echt veel bijzonders. Ik heb een paar jaar met en tegen Nicky Hofs (van Vitesse) gespeeld, en ken een aantal jonge spelers van Vitesse (Michael Jansen, Stein Schaars) goed omdat m'n broertje vier jaar met hen heeft gespeeld. Oh ja, Rein Meekels van AGOVV (wie ?!?) heeft jarenlang bij m'n amateurvoetbalvereniging gespeeld (en komt nog wel eens wat drinken), en die spreek ik af en toe :)

    Maar ik ga aankomend weekend naar Tiesto in Gelredome. Ik hoop uiteraard om hem te ontmoeten, maar ik denk dat dat er niet in zal zitten, aangezien ik dan op het veld zal staan en hij acht uur lang aan het draaien is...
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb Kobold, Crosis-NL, Ikke, TheOne2000 en Skate&JJ (van de pu) ontmoet :cool:
    XBW members rulen :)
     
  9. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Nee ik weet niet |:-
    ben down weetje
    Muahahahahahahahahha
    |:- |:- |:- |:- |:-


    :{
    /Mod ff rustig aan, flamen doe je maar in PM's.. weet je:p
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tellen mensen die je in het echt hebt gezien ook mee? Of moet je zo ook echt gesproken hebben? Anders heb ik gezien:
    - De Vliegende Panters
    - Urbanus
    - Loes Luca
    - Die man die die kok speelt in Klokhuis, ik weet zijn naam niet.
    - ff denken
    - Samson en Gert (jahaaa, 2 zomershows uit '94 en '95 meegemaakt8))

    Verder moet ik ff nadenken. *gaat op een rots zitten en denkt heel hard*
     
  11. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik down meej. Lijkt net of ik brainpower hoor praten..brrr..

    Ik heb de belangrijkste persoon uit nederland ontmoet....de koningin. Jaja nog een praatje meegemaakt ook. Owja en Gerard en Dennis de nooier en Metgod.

    Wie is Loes Luca?!?
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeffrey van As is echt superaardig! Die heb ik een keer geïnterviewd voor de kleedkamers van de Kuip terwijl de hele spelersbus stond te wachten om weer naar Breda te vertrekken ;)

    Verder heb ik reportages gemaakt over Willem 2, Kim en Elke Clijsters (KIM RULES!!!), het gehele Nederlandse damesvolleybaldteam }:] zwemmers, Tieme Klompe...pfff ik weet t allemaal nie meer hoor...

    Ja, Heb veel geleerd daar bij de NOS ;)
     
  13. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was een keer fotomodel voor twin-life (dat merk) en toen had ik frank en ronald de boer , nederlands beach voet volley team ontmoet die deden er ook foto`s voor en verder had ik nog wat oude ajaxcieden ontmoet bij een training een paar jaar terug
     
  14. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Okee jongens zo kunnen we allemaal wel beginnen. Met (*reken reken*) 3 pinkpop en 1 lowlands-bezoek heb ik ook een heleboel mensen zien optreden, maar das toch heel iets anders dan ontmoeten.

    Ik heb alleen Def Rhymz ontmoet toen hij Amnesty ofzo stond te promoten op Pinkpop. Het is inderdaad een aikoltje. |:-

    Verder wil ik nog even vermelden dat ik een heel concert van de Backstreet Boys heb gezien, das waarschijnlijk wel een unicum op dit forum! :p

    Toch rijst de vraag: Waarom zou je jaloers zijn op iemand die beroemde mensen ontmoet? Wordt je leven daar beter van? Zijn beroemde mensen niet gewoon mensen? Doen beroemde mensen iets voor je? Volgens mij niet. :{
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  15. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb btw ook Klaas van der Laan ontmoet.
    Nederlands kampioen skateboarden van een paar jaar terug.
    Ik zie hem altijd in het Colosseum.
    w00t hij is ckers wel goed.
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben tijdens het stappen Ronald de Boer, Ferdi vierklau, Mario v/d ende, Dejan Curovic, edwin v/d sar, "Big Brother bart", Ronald Koeman, Theo janssen enz. enz .enz.

    Die Ronald de boer is echt een klein opdondertje, maar ik heb hem de hand mogen schudden
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Pffff, kijk eens wat voor een barre vent ik ben... Wat een suffe thread zeg. Ik heb die en die ontmoet daarom ben ik tof. Maar goed, ik ontmoet Nicole Kidman regelmatig, de gasten van Metallica, DJ Tiesto en Motorhead. Tevens behoort Verstappen tot mijn regelatige stapmaatjes. Maar Nicole blijft het leukst :)
     
  18. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    w00t, Bassie en Adriaan, heb ze een handje gegeven toen ik 5 was 8). Natuurlijk ook Sinterklaas in de V&D, de Kerstman in de Bijenkorf enzo :).

    Maar echt buitenlandse bekende personen nog niet, alleen Nederlandse soapies :cool:.
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb tatum ontmoet ze was bij mij op school voor zo een vaag programa. ik heb bas muijs ontmoet hij is de beste vriend van een leraar van ons. en ik heb raymond van barneveld ontmoet toen die een keer in liedschenhage was(winkel centrum in leidschendam)
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whaha rijk...pappa is mischien rijk en jij mag mee eten.
    heb je zelf al iets bereikt op eigen kracht?
    zodra je kapitein op de space shuttle bent mag je in mijn ogen flink gaan doen hier.
    had pappa wat minder zijn best op school gedaan (of niet sneller gereden dan de politie na de bankoverval..wie zal het zeggen?) dan had jij wellicht in de schilderswijk op 3 hoog achter gewoond en had je apetrots geweest op je collectie ruimte lego:{
     

Deel Deze Pagina