1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik voor Barcelona was geweest dan had ik alles en iedereen mogen afkraken? :thumbs:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat let je? :lol:


    :+
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een hypocrieten weer. Hoe vaak worden er niet andere voetbalclubs bij betrokken in een discussie, maar o wee als Ajax er bij gehaald wordt, dat mag plotseling niet :emo:
     
  4. Munnie

    Munnie Guest

    Hoeveel penals waren dat?
    Wedstrijd zeker niet gezien?
    Zeer zwaar genaaid door de scheids.
    Hou jij je maar stil grapjas.
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat jouw manier van met elkaar omgaan is, dan is het slecht met je gesteld. Waarom moet er überhaupt met modder worden gegooid?
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekke Vak P ultra ben jij :eek:
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Denk dat psv/ajax niet van werder uit had gewonnen dusja...
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee maar het gaat nu gewoon totaal niet over Ajax. Verder zeiden 2 mensen van Ajax er wat van en 1 van PSV, maar over PSV wordt dan weer niets gezegd..

    De mensen die dan over Ajax beginnen zijn dan ook meteen de eerste die lopen te zeiken dat het altijd over Ajax gaat.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom op elk ander willekeurig moment dit topic binnenlopen en het zal wel weer over een andere club dan ajax gaan hoor. Het begint over ajax, maar eindigt altijd weer bij andere clubs. Dus is wel grappig om dit ook 's een keer te zien.

    :+

    Zoiezo het 'verwijzen naar de eigen club' is kansloos.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weetje wat het stomme is, hij had het over prestaties in Europa en ik maak daar een opmerking over. Niet omdat Ajax het geweldig doet, maar omdat PSV gewoon eerste wordt in de poule, maar omdat ik voor Ajax ben krijg je dan alsnog meteen weer kritieken dat ik naar m'n eigen club moet kijken.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sorry, kon het niet laten.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet erg, moet het zelf ook leren. :)
    Sowieso is gewoon zo.. duits? Schrijft niet mooi.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Das stimmt! :)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Elk jaar zijn dit soort wedstrijden. Vorig jaar won ajax ook maar 1-2 uit bij Dordrecht terwijl ze het ajax heel moeilijk maakte. En zomzullen er nog wel meer voorbeelden zijn waar ik niet op kom.

    Excelsior ligt er trouwens uit tegen sprta nijkerk.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Als er wordt gezegd dat Twente momenteel Europees de beste prestaties neerzet, dan is het toch logisch dat Ajax erbij wordt betrokken? De 2 clubs die momenteel CL spelen.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een hypothetische vraag. Met jouw redenering zou dat mogelijk zijn, vandaar dat ik het vroeg.

    Leuk die loze opmerkingen, komt mij totaal niet bekend voor. Kom maar met voorbeelden dan.

    Munnie zegt dat Twente de enige club is die wat betekent voor het Nederlands voetbal. Dan zeggen een aantal mensen dat dat ook wel meevalt en dan wordt dat 'weerlegd' met 'Ja maar Ajax is ook slecht!' In hoeverre draagt dat bij aan de discussie? Ik zie het niet.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ongeacht of Ajax het Europees goed of slecht doet. Als iemand zo'n mening dus over Twente geeft, dan is het toch niet zo raar dat Ajax en ook PSV erbij worden betrokken.

    Als je prestaties niet eens meer mag vergelijken hier, dan gaat het wel erg ver heen. Daarnaast ben ik persoonlijk van mening dat AZ de enige club is die momenteel geen toegevoegde waarde heeft op Europees gebied, of mag ik dat nu ook niet zeggen, want het gaat over Twente?

    EDIT: Sorry, ik heb het onjuist. Ik las even een stuk terug. Want als ik dan kijk wat er gereageerd wordt. Wat heeft de wedstrijd Zwolle - Twente in godsnaam te maken met de wedstrijd Bremen - Twente? Want als we dan toch kortzichtig bezig zijn.

    Ik vind het een beetje onzinnig dat je niet eens mag zeggen dat Ajax het tegen Auxerre minder deed dan Twente tegen Bremen. Ongeacht of het iets toevoegt aan de discussie of niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag wel, maar dan moet ie niet de mensen die voor Ajax zijn en die wat negatiefs over Twente zeggen gaan quoten in dat bericht. Dat slaat dan nergens op. Komt op mij over als: 'Je hebt geen recht van spreken omdat je eigen club faalt'

    Mijn insziens moet je hier over elke club kunnen discussieren zonder dat je clubvoorkeur er weer bij gehaald wordt.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Kut.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Daar ben ik het mee eens. Alleen het ligt natuurlijk aan jezelf hoe je zoiets interpreteer.

    Laten we het nu weer over voetbal hebben. Want het is nu wekelijks een discussie wat je wel en niet kan/mag zeggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina