Eerste indruk:
ik was eigenlijk niet eens van plan Kinect te kopen, maar omdat ik zo'n gadgetsfreak ben kon het toch niet laten en heb er geen spijt van. Welliswaar geen grote revolutie, maar we moeten ons wel realiseren dat dit pas het begin is. Vergelijk maar eens de games van 5 jaar geleden met nu op dezelfde doos. Het is in ieder geval altijd een hitnr. met meer mensen in de woonkamer en je krijgt er al snel warm (lees bij sommige games: bloedheet!) van.
Groot voordeel is dat je helemaal geen andere accesoires nodig hebt itt de andere consoles, groot nadeel is dat je aardig wat ruimte nodig hebt én dat je elke keer toch tafels e.d. ff aan de kant moet zetten. En nee, het is juist NIET klein bij mij, maar in de woonkamer heb ik ook een grote salontafel staan he. Bediening is intuitief en reageert snel. Het is gewoon een kwestie van even wennen. Zelf heb ik Dance Central (erg leuk), adventures (ok) en fitness evolved (aardig) gespeeld en geeft een goede indruk van wat er nu met Kinect mogelijk is.
Al met al een leuke nieuwe toevoeging met een extra dimensie, waarvan we pas waarschijnlijk over jaren er veel meer uithalen dan we nu voorgeschoteld hebben gekregen!
Laatst bewerkt: 11 nov 2010