1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Stemherkenning werkt nog niet in Nederland (alleen met een engels of amerikaans account)

2. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als je adventures opstart, zie je op de menu links in de hoek demo's staan.
    Druk daarop en dan kan je kiezen uit die 3 *)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In alle filmpjes die ik zie over de Kinect staat de tv op ooghoogte !!

Mijn hangt op 1,20 (midden scherm) van de grond , daarbij komt ook nog eens dat ik maximaal 2,30m van de tv kan gaan staan.

Twijfel dus of de Kinect hier wel geschikt is.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja hoor daar is hij geschikt voor. Ik heb hem een tijdje onder de tv gehad en boven de tv. Geen probleem!

5. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer hoe ik in Kinect ID kom ..... Ik zwaai en kom in de hub ... maar dan zie ik geen Kinect ID meer staan. Doe ik nou iets verkeerds?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    is je kinect wel aangesloten (dus zie je je hand)?

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoe krijg je voice herkenning ingesteld?
    Ik zie geen speaker symbool in beeld.

Verders werkt t prima.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    werkt nog niet met een nl account

9. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Een uurtje getest en beetje lopen klooien in Adventures en Kinectimals... En niets dan lof; had het niet verwacht dat het zó soepel zou lopen, alles reageert precies zoals je verwacht. Gaaf stukje techniek...!

10. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter. Als je met 2 profielen al bent ingelogd dan verschijnt de Kinect ID optie dus niet. Er mag dus maar 1 profiel ingelogd zijn voor deze optie.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Menu besturen gaat trouwens prima zittend/half liggend :)

12. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wanner komt de stemherkenning patch uit voor the dutchies?half jaar, 1 jaar?:confused:

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal lang duren denk ik.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Stemherkenning werkt al prima met US account, maakt ook geen reet uit of je 'Iksbox' of 'eksbox' zegt :D

Jullie willen niet weten hoe ik erbij zit, maar je zou van te voren zeggen dat Kinect onmogelijk te gebruiken is. (Is ook zo in games waar je moet springen, maar straks met Child of Eden ofzo gaat het hopelijk prima) :p

Ok, zo zit ik er nu bij O-)

Zelfs Adventures speelt nog vrij aardig :9

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  15. dazzle81

dazzle81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kinect heb ik gister ook ontvangen van de bol.com. Ik had hem voor 79,99 gepre-ordered in mei toen ze per ongeluk een foute prijs hadden en ze hebben hem gewoon voor die prijs geleverd :)

Een tip als je je kinect boven op de TV wil zetten en E40,- wil besparen. Benodigdheden 2 tesa powerstrips en een stukje tesa montageplakband.

1. onderkant kinect + bovenkant tv schoonmaken met alcohol/wasbenzine
    2. plak 1 tesa powerstrip onder het voetje van kinect op het labeltje in het midden (de verlaging). Het uittrek lipje naar achteren.
    3. Knip een stukje montageplakband op maat zodat hij in het midden op de powerstrip past, plak hem hierop. Dit plakband is bedoeld om de verlaging op te vullen in het midden.
    4. Pak een 2e powerstrip en plak deze weer bovenop het montageplakband. Zorg ervoor dat het montageplakband alleen contact maakt met de strips, want dit spul is niet verwijderbaar.

Nu de kinect met het massamiddelpunt boven de TV, bovenop de TV plakken en het voetje stevig aanduwen. Het ziet er instabiel uit, maar probeer hem er maar eens weer af te halen.

Om te verwijderen kan je aan de lipjes van de powerstripjes trekken.

evt kan het ook met alleen montageplakband, maar dat spul is nauwelijks weg te krijgen na verwijdering. Het kan ook met alleen powerstrips, maar dit spul hecht niet aan het rubberen voetje dus dan moet je dat eerst verwijderen.

16. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indruk:

ik was eigenlijk niet eens van plan Kinect te kopen, maar omdat ik zo'n gadgetsfreak ben kon het toch niet laten en heb er geen spijt van. Welliswaar geen grote revolutie, maar we moeten ons wel realiseren dat dit pas het begin is. Vergelijk maar eens de games van 5 jaar geleden met nu op dezelfde doos. Het is in ieder geval altijd een hitnr. met meer mensen in de woonkamer en je krijgt er al snel warm (lees bij sommige games: bloedheet!) van.

Groot voordeel is dat je helemaal geen andere accesoires nodig hebt itt de andere consoles, groot nadeel is dat je aardig wat ruimte nodig hebt én dat je elke keer toch tafels e.d. ff aan de kant moet zetten. En nee, het is juist NIET klein bij mij, maar in de woonkamer heb ik ook een grote salontafel staan he. Bediening is intuitief en reageert snel. Het is gewoon een kwestie van even wennen. Zelf heb ik Dance Central (erg leuk), adventures (ok) en fitness evolved (aardig) gespeeld en geeft een goede indruk van wat er nu met Kinect mogelijk is.

Al met al een leuke nieuwe toevoeging met een extra dimensie, waarvan we pas waarschijnlijk over jaren er veel meer uithalen dan we nu voorgeschoteld hebben gekregen!

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe komt het dat jou foto zo mooi is? :+ 99% Van de foto's zijn zo bij mij:

Of ga jij iedere keer netjes stil staan als je een foto icoontje ziet verschijnen? :p

Ziet er allemaal wel wat geplet uit.

Is eigenlijk meer iets voor deze thread, maar ik reageer maar hier omdat jou post hier toch al staat.

O ja, ik heb Kinect nu ook. \o/

edit: Trouwens wel een mooie stijlvolle doos waar Kinect in zat. :thumbs:

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Haha bij het dichten van gaten had ik ook meer van zulke foto's, en ik kan ook niet zo snel bewegen op mn knieën. :p :+

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vind het toch indrukwekkend om te zien dat ie je écht herkend. De Eyetoy of de Vision cam had geen idee of je een bewegende lamp of een persoon was. Kinect herkend je gewoon als een persoon. Het is gewoon magie. :+
    Bij Your Shape ben je ook behoorlijk netjes uitgeknipt, en dat zonder Green Screen. :+

1 ding wat ik wel merkte is dat ondanks dat Kinect Adventures zegt dat ik 'De Beste' afstand heb vanaf de sensor dat mijn hoofd er vaak voor de helft af ligt bij Dance Central en Your Shape. Ik ben te groot. :p
    Eens zien of we die bank nog kunnen verhuizen wat ons dan toch weer wat extra centimeters geeft.

20. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je land veranderd naar amerika, zou dan die stem herkenning werken ?
    Iemand al getest?
    En moet je dan updaten ?
    Want de kabel ligt er nog niet en nu doe ik altijd met me laptop verbinding dus zou graag weten of het lukt/ nodig is of niet..

Deel Deze Pagina