1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kleine enquete voor profielwerkstuk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door | QuickneZ |, 14 nov 2010.

  1. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik moet met 2 andere klasgenoten een enquete maken voor school. Het gaat over downloaden. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een minuutje de tijd nemen om hem in te vullen.

    Bij voorbaat dank.

    www.thesistools.com/web/?id=159231
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou je vragen eens herzien, ze zijn niet allemaal even duidelijk geformuleerd. Scheid downloaden van het downloaden van onder copyright beschermd materiaal. Denk ook goed na over wat je wil weten. Ik denk dat je nu alleen wat ruwe cijfers krijgt over het percentage downloaders (van internetgebruikers hier, welicht niet de meest representatieve doelgroep).

    Wel ingevuld.
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Done, er staan wel echt ongelooflijk veel spelfouten in. Daarnaast is zijn open vragen ook niet echt ontzettend handig in een enquête, imo.
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ingevuld, maar denk inderdaad dat je met deze vragenlijst, en de verspreiding hier een zeer beperkt beeld krijgt. Succes iig! (Denk aan de dt's!)
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingevuld, en voor de rest wat hierboven allemaal staat ^
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Open vragen nooit in een enquete. Anders heb je straks 20 meetbare antwoorden. Ik vul hem in zodra je dat heb veranderd omdat het anders in mijn ogen geen zin heeft. :+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Op zich zijn open vragen geen probleem hoor, maar dan alleen als aanvulling (of bij 'anders, namelijk...). Maar deze vragen kun je allemaal via gesloten antwoorden verkrijgen. Oftewel meer gesloten vragen want dit kun je niet verwerken.
     

Deel Deze Pagina