1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik snap zijn keuzes niet.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als de UEFA het allemaal goed zou vinden wat Real vandaag deed had Mourinho zijn hand niet voor zijn mond gehouden toen hij het Xabi vertelde:emo:
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aarsnhem. Ik ben het niet vaak met je eens, sterker nog ... 99% van de keren dat jij wat zegt is het alles behalve zinnig. Maar laat nou toevallig deze ene procent ( jou post dus ) hetgeen zijn waar ik jou compleet gelijk in geef.

    Jol kan niks doen aan het feit dat Ajax echt amper spelers hebben die echt het verschil maken. De enige constante factoren in Ajax zijn Stekelenburg en Vertonghen. Ze kopen een spits die zichzelf de hemel in prijst en geen ruk presteert en alleen aan zichzelf denkt. Kan Jol het wel gooien op zijn "enkel" maar El Hamdoui presteerde echt ... ECHT slecht.

    En Anita, mijn god. Dat is dan de nieuwe rechtsback van Oranje? :emo: Zo slecht. Het oogde allemaal zo laconiek en Ajax dacht er misschien iets ( weer ) te simpel over. Spelers liepen niet en deden ook duidelijk geen enkele moeite om ook maar iets te forceren. Ach, jammer. 4-0 is terecht, maar het had ook makkelijk verdubbeld kunnen worden.

    Maargoed, wat kan Jol hier aan doen? Niets. Die man heeft vorig seizoen Ajax prachtig laten spelen. Om nou na de zoveelste teleurstelling de trainer buiten de gooien? Have a little faith.
     
  4. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat de uefa op gaat treden tegen de onsportiviteit van Real. De spelers gewoon 2 of 3 wedstrijden schorsen en Mourinho ook. En een boete voor de club.

    Maar goed, de gifbekers in Nederland blijken toch altijd maar weer voller te zitten dan je wil weten..
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarom dat nou weer? Waarom in godsnaam spelers bekeuren die KIEZEN voor een 2e gele kaart, dus rood? Het is irritant, dat zeker. De coach coached hun om dat te doen. Gewoon slim. Nergens voor nodig om dan de actie te bestraffen.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Prachtige actie:)! Sowieso valt er niets te bewijzen en zou onzin zijn als ze langer zouden worden geschorst. Regel van 2x geel=rood is 1 wedstrijd.

    Wel grappig dat je Suarez hele tijd zag zeuren bij de scheids om er voor te fluiten, die had niet helemaal door hoe het in elkaar zat:emo:..
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo gifbeker? in Nederland mogen ze in hun handjes knijpen dat 2 club in de Champions League zitten en allebei een kans hebben om nog 3e te worden in de Poule :) Vind het geen slecht resultaat. Verschillen (qua budget) zijn veel te groot om echt mee te doen. We zijn ook maar een klein landje he!
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een domme reactie :emo: wat zou jij doen? lekker afwachten?
    Het is fucking frustrerend als iemand dat doet en al doet hij het juist voor geel, hij protesteert omdat hij gewoon weer wilt voetballen en niet 2 minuten naar een speler die niks doet wilt staren.

    @ Mike, zo kan je het ook bekijken :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Klein landje? Lol we staan 2e op de FIFA wereldranking :p.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar daar gaat het niet om wie het grootste transferbudget heeft ;)
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou beter dat ze langer wachten. Die Suarez moet al helemaal niet klagen, de man neemt geen bal fatsoenlijk aan. Als Real nog even had aangezet was het makkelijk 5-0/6-0 geworden. Het krachtsverschil was immens. Dat ligt niet alleen aan de suprieure individuen, Ajax was vanavond gewoon weer heel slecht.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Net terug uit café. Wedstrijd gezien. Vooraf was ik gelukkig geweest met een 0-2 (zomg... daar gaan we weer), maar natuurlijk gelukkiger met een stuntje. Dat wil zeggen een punt of meer. IK ben gewoon blij dat het (wederom) geen vernedering is geworden, althans, zo voelt het niet.
    Ik wil Milan bedanken voor de sportieve plicht (wedstrijd niet gezien) en hoop dat Ajax 3e wordt in de poule (goed resultaat imo).
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :F:
    _0/
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol :D De uitslag had zoveel groter kunnen zijn :) Desalniettemin was Ajax wel favoriet, ze speelden immer thuis. Dude, doe je Ajax goggles af aub, dit slaat nergens op. Ik vind 0-4 geen fraaie uitslag maar het had ook het dubbele kunnen zijn en ben blij dat, dat het niet geworden is.

    We moeten hopen op een 3e plek (daarop hadden we al moeten hopen tijdens de loting) en dat ligt in handbereik.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tweemaal een vernedering. De eerste was nog zwak uitgedrukt met de 2-0 omdat Real een stuk of 52 kansen onbenut liet, nu minder kansen maar wederom een veel sterker Real dat verdiend met 4-0 wint en met een nulletje of 7 had kunnen winnen.

    Hoe dan ook, thuis verliezen met vier doelpunten verschil is hoe dan ook altijd onacceptabel. Tegen wie je ook speelt.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind dat de kwalitatieve en financiële verschillen zo groot zijn, dat 0-4 in verhouding best mogelijk is. Niet blij, wel bij dat we nog kans op de 3e plek. Realiteit bij sommige supporters is niet geheel in lijn met de werkelijke omstandigheden.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat kan Jol hieraan doen? Niets.

    Tjah dat zegt het al. Ik wil niet lullig doen, maar als je niet weet hoe het zit en alleen naar het oppervlakte kijkt, dan schiet het niet op en gaan we niet ver komen. Jol zelf geeft ook alles en iedereen de schuld behalve zichzelf, altijd makkelijk.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ajax niet vernederd? Kom op zeg, doelpunten zeggen niet alles. Het gaat om het spelbeeld en Ajax had niets in te brengen tegen dit Real Madrid.

    En dat mag, het is geen schande om zelfs met zulke cijfers van Real Madrid te verliezen. Het zal weer een klap zijn en zeker nu er blessures en schorsingen zijn, wordt het nog moeilijk voor Ajax, de aankomende weken.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Even ter nuancering: bij Real staat er volgens mij voor meer dan 500 miljoen op het veld, bij Ajax misschien 50? :lol:

    Overigens wordt Suarez waarschijnlijk 7 wedstrijden geschorst door de KNVB. Dat wordt een lange vakantie voor Luis.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoppa, die zien we dit jaar niet meer\o/\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina